Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה זמן אתם מחממים את הרכב


rs172
שימו לב! השרשור הזה בן 4327 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא יודע איך זה במכוניות אחרות (ואני כמעט בטוח שאותו דבר), אצלי (אימפלה 2--5 3.4L, עם מערכת גז, בלי שעון טורים - לא יודע למה פשוט אין) כשאני מניע אני יכול לשמוע שהטורים הרבה יותר גבוהים מאשר כשהרכב חם ועומד סתם בניוטרל. במיוחד בחורף. עכשיו, טורים גבוהים + הכנסת הילוך = שחיקה של תושבות גיר (וכן, לא צריך להיות מכונאי בשביל זה, זו פיסיקה פשוטה, אם אתה רוצה לבדוק תן גז בניוטרל ותכניס D תרגיש טוב טוב את המכה נכון?) אז כל מי שמכניס הילוך מייד אחרי ההנעה, שיקח את זה בחשבון שהוא מעמיס על התושבות. אצלי ברכב אם אני מכניס הילוך כשהרכב קר (במיוחד בחורף למשל בהנעת בוקר, ובמיוחד הילוך רוורס) אני מרגיש את כניסת ההילוך יותר חזק משמעותית מאשר כשהרכב התחמם קצת.

 

אני אישית, בגלל שהרכב עם מערכת גז, משתדל לנסוע פחות על דלק (הרכב מניע על בנזין ואז עובר לגז בערך כשנוזל הקירור מגיע לפס התחתון בשעון חום - סביב ה 30-35 מעלות או משהו כזה) אז אני בד"כ מחכה דקה+ בהנעה כשהרכב קר לגמריי. למשל אם אני צריך לחגור את הילדים אז אני קודם כל מניע ואז מתחיל לחגור ואז בעצמי נכנס שם חגורה ונוסע. בקיץ זה יוצא בערך כשהרכב עובר לגז, בחורף עדיין לא אז אני נוסע קצת יותר על בנזין.

 

מי שטוען שנגרם נזק למנוע בניוטרל מדבר שטויות. לא מדובר פה על רכב שמונע "סתם" שעה-שעתיים אלא כמה שניות או דקה-דקה וחצי אחרי הנעה, לא קורה כלום להיפך, לפי ההגיון השמן רק מתחמם בינתיים מה שבוודאי לא יכול להזיק. כמו כן לא יודע כמה חשבון אתם עושים לדלק כי ביחס לנסיעה הצריכה כשהרכב עומד היא מזערית (יש רכבים שהמחשב דרך מראה צריכה בעמידה בליטר\שעה, תבדקו למי שיש, אאל"ט בפוקוס יש, למשל, פעם אחרונה שבדקתי אני זוכר שהצריכה הייתה לא גבוהה כשהרכב עמד מונע, עם מזגן).

 

לא יודע, לי תמיד נדמה שלהניע רכב (במיוחד בחורף, קר לגמריי), להכניס ישר הילוך ולנסוע, זה כמו שמישהו יעיר אותך ב 5 בבוקר, יזרוק אותך מהמיטה עם הפוך ויעיף אותך לספרינט של 400 מ', לא נעים. :)

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

בקיה פורטה אני מניע וישר נוסע, הבנתי שברכבים החדשים יש מערכת שדואגת לחמם את כל הרכיבים כמו שצריך ללא צורך בחימום סרק. וגם אין לי מד טמפ', רק מדיד דלק, יש רק נורה שמודיעה לך שהלך עליך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דשנו בזה עשרות פעמים. מניעים ונוסעים, לא צריך לחכות לשום דבר, רק להמתין עד לחימום המנוע לטמפ' עבודה, לפני שמאמצים את המנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4327 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...