Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב שסקודה בדגמי 2005 מציעים (לעומת בשנים הקודמות) את הסופרב בשילוב מנוע בנזין.

 

מחירה של הסופרב ברמת קומפרט כיום עומד על כ190K ואילו רמת האלגנס שכוללת ריפודי עור, פנסי בי-קסנון (גיא?:wink:), מושבים קדמיים חשמליים עם 3זכרונות וכו' עולה כ210K.

 

הסופרב נושקת מבחינת מחיר למשפחתיות הגדולות ולדעתי היא בהחלט יכולה להיות אלטרנטיבה טובה. על פניו הסופרב מציעה את מה שהלקוח הישראלי רוצה מבחינת גדול (פח לשקל), איכותי "גרמני" וזאת במחיר זול (טוב, אולי לא ממש זול אבל ביחס למכוניות הגרמניות האחרות שמציעות חבילה דומה היא זולה), בהתחשב בכך אני חושב שלסופרב 1.8T בהחלט יש סיכוי להתברג אצלנו בשוק. בנוסף חושבני שלא תחלקו עלי בזאת שהיא בסה"כ מכונית טובה.

 

לסיום, אני מניח שהשאלה הגדולה שבפניה יעמדו הלקוחות היא לגבי עניין ירידת הערך (אולי הם יתחבטו גם בעניין התדמית אך נראה לי שהאוקטביה הצליחה להעלים מרוב הישראלים את בעיית הדעה הקדומה). אינני יכול לצפות את העתיד אך אוכל לומר שאני אופטימי בהתחשב בכך שהציבור מכיר לטובה את האיכות הנוכחית של סקודה (ואת מנועיה מבית VW) וגם מהעובדה שירידת הערך של הסופרב בעלות מנוע הדיזל היא סבירה.

 

אשמח לשמוע את דעתכם בנושא :-)

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה יודע מה,

אתה צודק!

נהגתי על דגמי סקודה שונים (דיזל ובנזין...), ולא התאכזבתי!

אפילו להפך, התרשמתי!

המנועים מעולים (טוב זה לא בזכותם...), איכות הרכבה טובה, נוחות, גמישות, דינמיות, אמינות, וכו'...

לא פלא שהסמויים בחרו אוקטביה דיזל!

ולא רק הם בחרו סקודה, רבים וטובים (?) אחרים גם כן!

 

בעבר סקודה סבלה מתדמית נחותה, כנראה עקב החלודה המפורסמת שהייתה מכרסמת את הסקודות השונות.

אני מניח שהדבר נעלם, וכיום סקודה לאט לאט מטפסת למקום שבו היא רוצה להיות... כמו יונדאי - "ההצלחה השקטה".

 

לסיכום, סקודה הוא אוטו טוב! יותר טוב ממה שחושבים! וזה חשוב לנסות לחשוב בחשיבה אחרת...

 

אני סופר את הדקות לתגובתו של RS, כמה סקודה טובה...

(:

פורסם

בוקר טוב,

 

 

תצליח? הסופרב , תצליח אם הלקוחות הפוטנציאלים ישאירו בצד את הדעות הקדומות.

 

ב-210K , מקבלים תמורה מצויינת.

הסופרב , מרווחת בצורה יוצאת מן הכלל (הרכב המרווח ביותר שפגשתי) , רשימת האיבזור שלה מכובדת מאוד.

סה"כ , מדובר בחבילה מרשימה , ופשוט צריך לדעת להתגבר על כך שהיא סקודה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

סקודה כיום, מייצרת מכוניות ברמה אחרת לגמרי, מלפני עשר שנים.

לדעתי, הצרכן הישראלי צריך להוסיף לרשימה את הפאביה(באם הוא מחפש סופר מיני), ואת הסופרב בעיקר.

172

פורסם

אני לא מבין משהו -

הבדלי המחיר בין האוקטביה לבורה הם נמוכים עד זניחים, לדוגמא:

 

אוקטביה דיזל 90 כ"ס עולה 149,903 ש"ח

בורה דיזל 100 כ"ס (!) עולה 153,990 ש"ח

לגבי ה1.8T -

פאסאט 1.8T עם רמת גימור luxury עולה 201,990 ש"ח

סופרב 1.8T עם רמת גימור Elegance עולה 209,904 ש"ח

במקרה הזה רמת הגימור אכן גבוהה יותר מאשר בpassat, אבל האם היא מצדיקה עוד 8K?

 

המחירים כוללים מע"מ ומס בולים.

השאלה היא - האם הצרכן הישראלי, חובב הbrandnames לא יקנה כבר VW?

 

 

some for for thought

פורסם
בוקר טוב,

 

 

תצליח? הסופרב , תצליח אם הלקוחות הפוטנציאלים ישאירו בצד את הדעות הקדומות.

 

ב-210K , מקבלים תמורה מצויינת.

הסופרב , מרווחת בצורה יוצאת מן הכלל (הרכב המרווח ביותר שפגשתי) , רשימת האיבזור שלה מכובדת מאוד.

סה"כ , מדובר בחבילה מרשימה , ופשוט צריך לדעת להתגבר על כך שהיא סקודה.

צודק אח צ'לי.........

אנשים יחשבו פעמיים לפני שיתנו את הצ'ק של ה200 K בזמן שאתה רואה סמל של כעפה ירוקה:wink:

ואני מסכים פה עם כולם לגבי התמורה אבל להזכירכם הסופרב משווקת רק עם מנועי דיזל בארץ אז החשיבה קצת שונה לפני הקנייה, כלומר היא התשובה לחיפוש האוטו החסכוני ולווא דווקא מכונית חלומות של 200 K, למרות זאת הביצועים סבבה+ 10.4 שניות למאה.

אני משתי סיבות לא ישקול קנייה שלה בעתיד:

1. הסמל, חבר'ה הסמל!

2. היא נראית כמו פאסאט וזה משהו שקוטל אותה מבחינתי עד אפס.

חתימה עד שלוש שורות בלבד

פורסם
אני לא מבין משהו -

הבדלי המחיר בין האוקטביה לבורה הם נמוכים עד זניחים, לדוגמא:

 

אוקטביה דיזל 90 כ"ס עולה 149,903 ש"ח

בורה דיזל 100 כ"ס (!) עולה 153,990 ש"ח

לגבי ה1.8T -

פאסאט 1.8T עם רמת גימור luxury עולה 201,990 ש"ח

סופרב 1.8T עם רמת גימור Elegance עולה 209,904 ש"ח

במקרה הזה רמת הגימור אכן גבוהה יותר מאשר בpassat, אבל האם היא מצדיקה עוד 8K?

 

המחירים כוללים מע"מ ומס בולים.

השאלה היא - האם הצרכן הישראלי, חובב הbrandnames לא יקנה כבר VW?

 

some for for thought

 

אז ככה. בין האוקטביה לבורה אני באמת קצת מופתע שהמחירים דומים. סקודה אמורה לתת יותר תמורה בפחות כסף, אבל לא נראה שכך המצב כאן. האבזור בשתיהן דומה למדי, למיטב ידיעתי. (אלא רק אם מדובר על הגרסה עם רמת הגימור הגבוהה בסקודה והגרסה עם רמת הגימור הנמוכה בבורה, מה שיכול להיות...)

 

במקרה של הפאסאט מול הסופרב - ההשוואה שונה. הסופרב היא קטגוריה אחת מעל הפאסאט תודות לבסיס הגלגלים הגדול בכ-10 סנטים למיטב זכרוני, מה שנותן לה מרחב פנים ללא תחרות בקבוצת המחיר הזאת. בין סופרב לפאסאט הבחירה קלה ביותר. שב מאחור ותבין.

 

אבל כמובן שהצרכן הישראלי יקנה את הפאסאט, אלא מה. דרך אגב בחו"ל, נניח בריטניה, האוקטביה זולה ב-ה-ר-ב-ה מהבורה (סדר גודל של 15-20%) והסופרב זולה מהפאסאט (!!)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לגבי ה1.8T -

פאסאט 1.8T עם רמת גימור luxury עולה 201,990 ש"ח

סופרב 1.8T עם רמת גימור Elegance עולה 209,904 ש"ח

במקרה הזה רמת הגימור אכן גבוהה יותר מאשר בpassat, אבל האם היא מצדיקה עוד 8K?

ברור שהישראלים יקנו פאסאט.....מה!?סקודה של-VW....!

:roll:

לדעתי,ולדעת רבים מפה,הסקודה יוצאת עדיפה על פולס וואגן בכל מה שקשור לתמורה.

כי בסה"כ אם המכוניות של-VW יהיו גרועות אז גם סקודה תהיה גרועה...

ד"א,האוקטביה החדשה, יותר עדיפה מהגולף.לאוקטביה-תא מטען ענק(יותר משל הגולף...),מרווח מאחור(יותר משל הגולף...),ולדעתי?יותר יפה,ועדיין מביאה תמורה טובה יותר למחיר.

פורסם
ברור שהישראלים יקנו פאסאט.....מה!?סקודה של-VW....!

:roll:

לדעתי,ולדעת רבים מפה,הסקודה יוצאת עדיפה על פולס וואגן בכל מה שקשור לתמורה.

כי בסה"כ אם המכוניות של-VW יהיו גרועות אז גם סקודה תהיה גרועה...

ד"א,האוקטביה החדשה, יותר עדיפה מהגולף.לאוקטביה-תא מטען ענק(יותר משל הגולף...),מרווח מאחור(יותר משל הגולף...),ולדעתי?יותר יפה,ועדיין מביאה תמורה טובה יותר למחיר.

אם המכונית של פולקסווגן גרועות אז סקודה תיהיה גרועה? לא אהבתי את הביטוי הנ"ל.

למרות שיש קשר דם בין פולקסווגן לסקודה , סקודה אמינה הרבה יותר , עקב סחר עם יצרניות חלקים אחרות.

דוגמה - לסקודה הייתה בעיה בחלונות החשמל עד דגמי 01. מ-01 ומעלה סקודה עברה ליצרן אחר והבעיות נפתרו.

 

הרב המקרים , הסקודות עדיפות על פני המתחרות שלה מהבית (פוקסווגן וסיאט כמובן).

 

אייל (EG),

סמל מפריע לך? שזאת תיהיה הבעיה האחרונה שלך.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
הרב המקרים , הסקודות עדיפות על פני המתחרות שלה מהבית (פוקסווגן וסיאט כמובן).

 

אייל (EG),

סמל מפריע לך? שזאת תיהיה הבעיה האחרונה שלך.

1. סמל הוא אחד השיקולים הראשונים שלי.

2. סקודות לא עדיפות על סיאט! איביזה טובה מפאביה! וטולדו (במיוחד החדשה) עדיפה על אוקטביה.

חתימה עד שלוש שורות בלבד

פורסם
1. סמל הוא אחד השיקולים הראשונים שלי.

2. סקודות לא עדיפות על סיאט! איביזה טובה מפאביה! וטולדו (במיוחד החדשה) עדיפה על אוקטביה.

לא יורים מילים לאוויר סתם!

בוא תסביר לכולנו למה סיאט עדיפה על סקודה.

פורסם
1. סמל הוא אחד השיקולים הראשונים שלי.

2. סקודות לא עדיפות על סיאט! איביזה טובה מפאביה! וטולדו (במיוחד החדשה) עדיפה על אוקטביה.

1. האם מותר לשאול למה סמל אצלך תופס שיקול ראשוני

2. פאביה הייתה אם אני לא טועה מכונית השנה בבריטניה על האיביזה לא שמעתי.

ולגבי הטולדו זה גם לא ממש נכון, האוקטביה מוצעת עם הרבה יותר גרסאות מנועים (ואני לא חושב שהיו מציעים לה כ''כ הרבה סוגים של מנועים וחבילות אם היא לא הייתה מוכיחה את עצמה)

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
1. סמל הוא אחד השיקולים הראשונים שלי.

2. סקודות לא עדיפות על סיאט! איביזה טובה מפאביה! וטולדו (במיוחד החדשה) עדיפה על אוקטביה.

1.שיקול שלך.

2.לא נכון חד וחלק.

Automotor & Sport ו Autobild , קבעו שהפביה היא האחות המוצלחת ביותר.

Autobild , ערך מבחן לכל המשפחתיות בגרסאות הדיזל , ונחש מי זכתה? האוקטביה 2.

 

האיביזה אולי יפה יותר ונחשבת חמה יותר , אבל היא פחות טובה מהפביה. כנ"ל הפולו.

בנוסף לכך , סקודה אמינה יותר.

 

*נייט האמר , אינך טועה. הפביה זכתה בתואר מכונית השנה בבריטניה , ובגרמניה היא זכתה בתואר הגה הזהב.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
1.שיקול שלך.

2.לא נכון חד וחלק.

Automotor & Sport ו Autobild , קבעו שהפביה היא האחות המוצלחת ביותר.

Autobild , ערך מבחן לכל המשפחתיות בגרסאות הדיזל , ונחש מי זכתה? האוקטביה 2.

 

האיביזה אולי יפה יותר ונחשבת חמה יותר , אבל היא פחות טובה מהפביה. כנ"ל הפולו.

בנוסף לכך , סקודה אמינה יותר.

 

*נייט האמר , אינך טועה. הפביה זכתה בתואר מכונית השנה בבריטניה , ובגרמניה היא זכתה בתואר הגה הזהב.

יופי מה איכפת לי מהם....... תתוצאות אפשר לראות! אוטו יקר מאוד שלא נמכר במילימטר, רוב הגירסאות שלו מאיצות בין 17.5-20 שניות....... ואל תיתן לי דוגמאות מחו"ל כי להזכירך אנו לא חיים שם אנחנו פה בארץ ותן ל"אוטו" להחליט את זה! גם ראינו בסקר כמה בחרו בה! בדיוק אתה ועוד אחד! ואתה יכול להמשיך לחיות בסרט שהיא הטובה בקבוצה, כנ"ל לגבי האוקטביה והסופרב......... אבל זה לא ישנה תדעת של אף אחד בארץ. ועובדה מוכרים חתיכות של 220 בחודש (פאביה, אוקטביה וסופרב גם יחד)............ אין לי ספק שהאביזה יותר טובה מהפאביה ואני בטוח שרוב הפורום מעדיף אותה על הפאביה (ראיתי לפי הסקר אח צ'לי) ולפי המכירות רוב הארץ!

 

נ.ב

למי שלא הבין תקטע של הסמל התכוונתי לחברה ולתדמית.

חתימה עד שלוש שורות בלבד

פורסם
אין לי ספק שהאביזה יותר טובה מהפאביה ואני בטוח שרוב הפורום מעדיף אותה על הפאביה (ראיתי לפי הסקר אח צ'לי) ולפי המכירות רוב הארץ!

אין לך ספק? מילים יפות , אך לצערך הפביה עדיפה עליה.

רב הפורום יעדיף את האיביזה כי היא יש לה את הסמל של סיאט. אותי , לא מעניין הסמל - זה ההבדל.

אותי מעניין הסיכום. ובסיכום , הפביה מכונית טובה ממנה - גם אם זה לא טועם לדעתך האישית.

 

סקודה מוכרת יותר מכונית מסיאט - צר לי לאכזב אותך.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...