Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

יש לי בעיה במערכת המיזוג ברכב.

המזגן קירר עד בוקר בהיר, והפסיק לעבוד.

המדחס נכנס לפעולה.

יש גז.

מפוח פנימי נבדק ישירות ותקין.

יש חשד לנגד משתנה ( למרות שנבדק עם אבומטר, אני לא בטוח בתוצאות הבדיקה.)

מה עוד יכולה להיות הבעיה?

כאשר אני נוסע מחוץ לעיר ויש זרימה של אוויר אז יוצא לי ממש קצת אוויר קר.

 

רנו קנגו שנת 2003

דגם מנוע F8Q.

במידה וחסר פרט אנא אימרו.

 

המון תודה על העזרה

תמיר

נ.ב.

עברתי על רוב ההודעות בפורום ולא מצאתי איזכור לבעיה קרובה לשלי.

פורסם

יש לבדוק פיוזים תחילה,

 

אם כל הפיוזים תקינים, התקלה יכולה להיות או בפנל הפעלה של המזגן (כפתור 4 מצבים) או בנגד מאוורר (איך בדקת אותו?).

האם המפוח מסתובב חופשי ולא מרעיש?

האם בכל המהירויות לא פועל?

האם לא זהית קונקטורים שרופים/מפוייחים/מעוותים?

 

 

פורסם

תודה רבה על התשובה.

 

בדקתי את רוב הפיוזים הקשורים והלא קשורים למזגן וכולם נמצאו תקינים. ( אני אבדוק בשנית )

כמה פיוזים צריכים להיות למערכת מיזוג?

 

במידה והייתה בעיה בהפעלה של הפנל אזי הוא לא היה מפעיל את המדחס גם, או שמא אני טועה?

טכנאי מעבדה של 220V בדק אותו עם אבומטר לשלושת המהירויות ( אני אבדוק בעצמי ואעלה את הנתונים )

 

אכן המפוח מסתובב חופשי ללא רעש.

לא נמצאו קונקטורים מפוייחים.

 

האם אני מדלג על חלק כלשהו?

 

תמיר

פורסם

האם כל המהירויות לא עובדות, או רק המהירויות הנמוכות, והגבוהה עובדת?

 

אם המהירות הגבוהה כן עובדת, בדוק פיוז טרמי שאמור להיות על נגד המאוורר.

 

 

פורסם

שום מהירות לא עובדת.

בעת העברת מתג ההפעלה למצב 1-3 המדחס נכנס לפעולה אך לא יוצא אוויר קר, אלא רק בעת נסיעה מחוץ לעיר כאשר נכנס אוויר מבחוץ.

פורסם

סליחה על השאלה הטיפשית, אבל מה עם המהירות הרביעית?

 

 

עד כמה שזכור לי יש שם 4 מהירויות.

 

 

פורסם

צודק מאוד, יש מהירות רביעית, ( בראש שלי היו רק 3 )

 

המדדידות עם אבומטר להתנגדות:

1: 4.8-5.2

2: 2.7

3: 3.2

4: 5

 

יכול להיות שהקריאות לא הכי מדוייקות ( אין לי אמון באבומטר אחד לבדיקה )

 

האם הטרמו פיוז בצבע תכלת עם פסים אדום אדום כחול כתום כתום?

מצ"ב תמונות של שלושת החלקים

pic1.jpg

pic2.jpg

פורסם

טרמופיוז זה מה שסימנתי בתמונה.

אבל אם גם המהירות הרביעית לא עובדת, כנראה שהבעיה במקום אחר.

pic2.jpg

 

 

פורסם

בבדיקת רציפות הוא תקין הטרמופיוז

האם יש עוד בדיקות שניתן לעשות?

 

אם ככה מה עוד יכולה להיות הבעיה?

פורסם

כשמתג הצתה פתוח ומזגן מופעל, אפשר לבדוק

קיום מתח 12V בפלג של פנל הפעלה.

 

צריך להיות 12V בפין B5 במהירות 1

B4 במהירות 2

B2 במהירות 3

B3 במהירות 4

 

אם אין מתח - או שהפנל לא תקין, או לא מגיע מתח מבית פיוזים.

 

 

פורסם

לא כל כך הבנתי על איזה פלג מדובר.

בכל מקרה בדקתי בפלג הגדול היכן שיש מספרים 1-10

11-20

בדקתי את B5 והוא לא הראה מתח תקין

כנ"ל לשאר.

 

חיברתי הכל למעט המפוח ועל היציאה של כבל שאמור להתחבר למפוח בדקתי מתח והיה בין 12-15 V בזמן הפעלת המזגן על מהירויות שונות ( אך בעת חיבור המפוח הוא איננו עובד )

 

כאשר המזגן עבד חיברתי את הפלג למפוח והיה מין קפיצה קטנה במנוע ( סוג של ריליי )

ואותו רעש כאשר ניתקתי אותו.

 

האם למזגן יש ריליי מסויים?

באיזה פיוזים המזגן משתמש? ( בדקתי את כולם והם תקינים )

 

ציינת פנל לא תקין ( מה יכול להיות לא תקין בפנל? )

במידה ויש חשד סביר לגביו אני אפרק אותו.

 

המון תודה על היחס והתשובות המקצועיות

וסליחה על השאלות הרבות.

 

תמיר

×
×
  • תוכן חדש...