Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למכירה Eclipse dc7200mkII, Clarion 786, Alpine 9855


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו בכותרת למכירה שלושה רדיו דיסקים בין המובילים שיש כולם שמורים ובמצב מעולה!

 

1. Eclipse dc7200mkII

שייך לבן דוד שלי שקיבל עכשיו רכב חדש מהעבודה ולא מעוניין להשקיע שם פנל חדש אז המכשיר יוצא למכירה.

המכשיר כבן שנה ו4 חודשים (עדיין מנסים למצוא את הקבלה) שמור מאוד! הכל עובד במכשיר והוא נראה מעולה כמובן שאין צורך להרחיב על יכולותיו של המכשיר אחרי הכל הוא ספינת הדגל של אקליפס

 

http://www.eclipse-web.com/us/download/manual/cd7200mkII_e/audio/index.html

 

מחיר : 1800 ש"ח

 

2. Alpine 9855

המכשיר הישן שלי היה מותקן ברכב של אחי עד לפני שבוע הרכב נמכר וכרגע אין לי צורך במכשיר (תאמת חשבתי להכניס אותו לרכב של אחותי אבל היא הורסת הכל וחבל לי על המכשיר הזה) למרות שמדובר במכשיר מעולה וכואב לי למכור אותו אבל קיים צורך במזומן ולכן הוא מוצע למכירה במחיר בדיחה בעיניי למכשיר ברמה כזאת.

שוב אין צורך לפרט על יכולותיו של המכשיר פשוט מדהים.

למי ששואל המכשיר הוחלף לקלריון מהסיבה הפשוטה שאין לו USB...

 

http://a248.e.akamai.net/pix.crutchfield.com/Manuals/500/500CDA9853.PDF

 

מחיר : 800 ש"ח פשוט בדיחה...

 

3. Clarion 786

המכשיר שייך לחבר ועדיין מורכב אצלו ברכב נמכר אך ורק בעקבות מעבר למכשיר שתומך WAY 4 ככל הנראה בתחילת השבוע המכשיר יגיע אלי לבית ומי שמעוניין יוכל להתרשם ממנו (מה גם לי יש מכשיר כזה כרגע ברכב אז אפשר אפילו לעשות החלפות לצורכי בדיקה), המכשיר במצב טוב ועובד בצורה תקינה לחלוטין! מכשיר ברמה גובהה שעד היום קלריון לא הוציאו לו מחליף

(לפחות לא באופן רשמי).

 

http://www.clarion.com/my/en/products/2011/audio/source_unit/1din/DXZ786USB/my-en-product-pf_1259503919592.html

 

מחיר : 800 ש"ח

 

אנא ממכם חברים רק אנשים רציניים המחירים הוגנים לחלוטין בלי הצעות מגוחכות...

ניתן ליצור איתי קשר אך ורק דרך הטלפון שמספרו : 0545242869

ניתן להתקשר כל יום עד שעה 22:00

 

שבת שלום

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

×
×
  • תוכן חדש...