Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה לי את הסט הנ"ל לתקופה ברכב, אכן סט טוב מאוד. אמנם זה עניין של טעם, אך הייתי מעדיף אותו על פני ההייבריד אוביישן, קל וחומר אם מדובר בהייבריד החדש (למרות שההייבריד עולה הרבה פחות ממנו, אבל אני לא נכנס לזה).

הסט די מאוזן, יש מיד, יש באס, טוויטר בשרני, חסרונותיו- כסט חם קלאסי- מעט נופל בהפרדת צלילים, הטוויטר נעים מאוד, אך נופל מעט בפירוט.

הוא יכול להיות חזק, אך הוא לא נציל מאוד. קח זאת בחשבון

סה"כ זה סט טוב מאוד שמעלותיו עולים על חסרונותיו. נהניתי אתו מאוד.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
אם לא שמעת אותו איך החלטת שהמחיר מוגזם? מה עם סטים שנמכרים במעל 1000$? כאילו סתם מעניין אותי לדעת לפי מה ההחלטה שהמחיר לא מוצדק בסט מסויים ובאחר כן..

דרך אגב אני לא חושב שהספקת לשמוע את המידבאסים של הסט המדובר של dls אצל ליאור ארזה אבל אמאל׳ה איזה באס הם נתנו על הזטק p2 evo:twisted: , לא יצא לי לשמוע עדיין את המוראל הייבריד אבל הdls לא פראייר בכלל.

 

אולי לא הסברתי את עצמי נכון או שאולי לא הבנת אותי

 

אני לא אמרתי שום מילה רעה על הסט עצמו , אני דיברתי על המחיר

 

ההחלטה שהמחיר לא מוצדק הייתה אחרי רפרוף קל באיביי שם ניתן למצוא אותו ב1000 שקל פחות

 

אני חושב שאתה מתבלבל לגבי ליאור או שאולי אני טועה אבל לפי מה שהבנתי לליאור היה את הסט מסדרת Scandinavia שזאת הסדרה הכי גבוהה שלהם והסט הזה הוא מסדרת ה Ultimate שזאת סדרה אחת לפני .

"יש לי על השמשה הקדמית שריטות כנראה של חתול, שריטות קלות לא עמוקות.

יש מקום אולי שמשייפים שם זכוכית והם יכולים לשייף קצת כדי שזה יראה חדש?"

פורסם

אוקיי קיבלתי את התשובה, אם כך שווה לו לייבא.

דבר שני, ליאור ניסה את הסקנדינביה, הוא לא היה בבעלותו אבל עבודות הבנייה שהסט דורש הורידו אותו ממנו.

מה שהיה שלו באותה תקופה עד שהוא החליף לוופר הנוכחי היה המיד באס של הסט המדובר פה.

בכלל שמם של dls הולך לפניהם, אחלה מוצרים.

פורסם
בכמה מגזיני רכב הכתירו את הסט הזה פעם בתור הסט הכי טוב בטווח המחיר שלו כמובן שמדברים על המחיר בחול ולא בארץ.

 

לא שמעתי אותו אף פעם אבל בקשר לשאלה שלך למורל אני אישית חושב שהם מצויינים ואני חושב שמוכרים אותם בסיבות האלפיים שקל.

 

וגם המגבר שלך יכול לספק להם את הכח שהם דורשים.

 

אבל אני חושב שביל צודק כדאי לך לשמוע עוד סטים ובעיקר להתחיל להסתכל על המחיר כי יש הרבה רכיבים שעדיף להביא מחול

 

אתה בטח מדבר על זה אבל שם מדובר על דגם מהסדרה הנמוכה יותר שלהם

"יש לי על השמשה הקדמית שריטות כנראה של חתול, שריטות קלות לא עמוקות.

יש מקום אולי שמשייפים שם זכוכית והם יכולים לשייף קצת כדי שזה יראה חדש?"

פורסם

אני מדבר על הUP6I ..

 

הם מופיעים באתר best covery..

 

למרות שאני חושב שהוא יכול לחסוך הרבה כסף ולקנות בארץ את המורל דוטק אוביישן שהם מספיק טובים למה שהוא מחפש.

פורסם

הבחור מחפש סטים ברמה מעל, דיי כבר עם הדוטק הזה :brickwall: :brickwall:

יסלחו לי כל בעלי הסט, אין לי כלום נגדו והוא מדהים ביחס העלות תועלת שלו אבל באמת שאני כבר לא יכול לשמוע את השם שלו, כל שרשור שנפתח בפורום זה דוטק.

פורסם

אז אפשר הייבריד או אילייט :)

"יש לי על השמשה הקדמית שריטות כנראה של חתול, שריטות קלות לא עמוקות.

יש מקום אולי שמשייפים שם זכוכית והם יכולים לשייף קצת כדי שזה יראה חדש?"

פורסם
הבחור מחפש סטים ברמה מעל, דיי כבר עם הדוטק הזה :brickwall: :brickwall:

יסלחו לי כל בעלי הסט, אין לי כלום נגדו והוא מדהים ביחס העלות תועלת שלו אבל באמת שאני כבר לא יכול לשמוע את השם שלו, כל שרשור שנפתח בפורום זה דוטק.

 

אתה חושב שהdls טובים יותר או משתלמים יותר מהדוטק? אני לא בטוח בזה..

 

וחוץ מזה שיש סיבה שבכל מקום מזכירים את המורל גם אם זה הדוטק וגם אם זה ההיברייד, כי מה לעשות במדינה כמו שלנו עם מיסוי כל כך גבוה לא תמיד משתלם לקנות מוצר שמיוצר בחו״ל ובנוסף לזה שהמוצרים של מורל לא רעים בכלל

פורסם

אז בוא ותאכל כל היום רק לחם ומרגרינה כי זה זול ואין הרבה מיסים.

אין לזה שום השלכה על קנייה.

לא אמרתי שמוראל לא טובים תשים לב למה שרשמתי, לדעתי הטוויטרים הסדרות הבסיסיות שלהם מאכזבים.

כן לדעתי הdls נשמע יותר טוב, משתלם יותר? אין לי מושג, מה הקריטריונים שלך למשתלם או לא?

ובסופו של דבר אם הבחור כבר כיוון להייבריד או ללבל הזה של הסטים אז למה להוריד אותו חזרה לדוטק?(שזאת הייתה הכוונה בהודעה הקודמת שלי).

פורסם

תודה לכם על ההמלצות בסוף הלכתי על הdls..קניתי אותם אתמול מה שנשאר עכשיו זה רק להרכיב..

 

אני ייתן חוות דעת לאחר ההתקנה..

 

תודה לכולם

×
×
  • תוכן חדש...