Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

אני מעוניין לרכוש קומפוננט מסוג dls up6i .

 

אפשר מצוא אותו בזאפ ולראות את הנתונים שלו.

 

אז יש לי כמה שאלות בקשר אליו.

1. מה חוות הדעת הכללית עליו?

 

2. אם באמת כדאי במחיר שלו (2200) לקנות את הסט הזה? או סט אחר כמו hybrid ovation ii 6?

 

 

 

רק חשוב לי לציין שאת הdls שמעתי ולפי דעתי הוא טוב..אבל הרבה המליצו לי על המורל (שאותו לא יצא לי לשמוע)..

 

וחוץ מזה...

אם בכללי יש למישהו הצעה על קומפוננט בטווח המחירים של 1800-2200 אני אשמח לשמוע.

 

תודה לעונים

פורסם

איך אתה יכול להמליץ לו על XL ליפני שאתה בכלל יודע מה ההגברה שלו, ומה הוא מחפש?

Amp #1 Phase Evolution RS4 | Amp #2 Sundown SAZ1500.1D | Comp F Rockford Fosgate T1652-S | Subs DC Audio Level 4 12" x2

פורסם

לי אישית לא יצא לשמוע את הסט אבל המחיר ללא ספק מוגזם

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=345861

 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=dls+up6i&_sacat=0

 

הייתי ממליץ לך לשמוע עוד סטים לפני שתחליט ובהחלט לברר לגבי מחירים ! :-D

"יש לי על השמשה הקדמית שריטות כנראה של חתול, שריטות קלות לא עמוקות.

יש מקום אולי שמשייפים שם זכוכית והם יכולים לשייף קצת כדי שזה יראה חדש?"

פורסם

בכמה מגזיני רכב הכתירו את הסט הזה פעם בתור הסט הכי טוב בטווח המחיר שלו כמובן שמדברים על המחיר בחול ולא בארץ.

 

לא שמעתי אותו אף פעם אבל בקשר לשאלה שלך למורל אני אישית חושב שהם מצויינים ואני חושב שמוכרים אותם בסיבות האלפיים שקל.

 

וגם המגבר שלך יכול לספק להם את הכח שהם דורשים.

 

אבל אני חושב שביל צודק כדאי לך לשמוע עוד סטים ובעיקר להתחיל להסתכל על המחיר כי יש הרבה רכיבים שעדיף להביא מחול

פורסם

לא יודע אם אפשר להסיג בארץ אבל היתי בודק את audio development, קצת יותר יעקר מהתקציב שלך, אבל רמקול ברמה גבוהה, עם פירוט צלילים מדהים. דגם AD6

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

אני אשמח לקבל עוד כמה המלצות לקומפוננטים..

 

ולפי מה שאני רואה ומבין באמת עדיף לרכוש מאי ביי או משהו בסגנון.

 

אבל מישהו יכול להסביר לי איך זה שהמורל יותר משתלם בזאפ מאשר באי ביי??!! זה באמת פעם ראשונה שאני נתקל בדבר כזה

פורסם

זה בגלל שהמורל מיוצר בארץ ובגלל זה לא צריך לשלם עליו מיסים כאלו ואחרים

 

זאת הסיבה גם שהם הכי משתלמים באיכות למחיר ...

 

אבל באמת כדאי שתנסה גם לשמוע את הפוקל וההרץ בנוסף למורל לפני שתחליט

"יש לי על השמשה הקדמית שריטות כנראה של חתול, שריטות קלות לא עמוקות.

יש מקום אולי שמשייפים שם זכוכית והם יכולים לשייף קצת כדי שזה יראה חדש?"

פורסם
לי אישית לא יצא לשמוע את הסט אבל המחיר ללא ספק מוגזם

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=345861

 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=dls+up6i&_sacat=0

 

הייתי ממליץ לך לשמוע עוד סטים לפני שתחליט ובהחלט לברר לגבי מחירים ! :-D

 

אם לא שמעת אותו איך החלטת שהמחיר מוגזם? מה עם סטים שנמכרים במעל 1000$? כאילו סתם מעניין אותי לדעת לפי מה ההחלטה שהמחיר לא מוצדק בסט מסויים ובאחר כן..

דרך אגב אני לא חושב שהספקת לשמוע את המידבאסים של הסט המדובר של dls אצל ליאור ארזה אבל אמאל׳ה איזה באס הם נתנו על הזטק p2 evo:twisted: , לא יצא לי לשמוע עדיין את המוראל הייבריד אבל הdls לא פראייר בכלל.

פורסם
אני אשמח לקבל עוד כמה המלצות לקומפוננטים..

 

ולפי מה שאני רואה ומבין באמת עדיף לרכוש מאי ביי או משהו בסגנון.

 

אבל מישהו יכול להסביר לי איך זה שהמורל יותר משתלם בזאפ מאשר באי ביי??!! זה באמת פעם ראשונה שאני נתקל בדבר כזה

כי מורל מיוצר בישראל .

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

×
×
  • תוכן חדש...