Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברי הפורום היקרים ,

שמי שלומי ואני חדש כאן נעים מאוד.

 

לאח שלי יש יומולדת בקרוב ואני רוצה להחליף לו את המערכת ברכב,

מדובר במיצובישי לאנסר 2010 ספורטבק,רוב הזמן הוא נוסע עליה לבד.

 

כרגע מה שיש ברכב זה 2DIN שהתקינו לו בחברה כשהוא הוציא את הרכב ,משהו סיני עלוב לדעתי, וארבעת הרמקולים שמגיעים עם הרכב.

 

הכיוון שחשבתי עליו הוא ,

 

2DIN אפטרמרקט ,מה שחשוב פה זה האיכות ושיהיה גם בלוטוס וחיבור לאייפון אין צורך ביותר מזה.

קומפוננט קדמי ,לא יודע אם ישנו צורך גם באחורי מכיוון שרוב הזמן הוא נוסע לבד ,

מגבר עבור הקומפוננט\ים + מונובלוק לסאב\ים .

כמובן שאני לוקח בחשבון גם איטום ראוי בדלתות ובתא המטען

+

חיווט 2/0 - G ו - 3 מ"מ עבור חיווט לרמקולים ,RCA מתאים וכמובן הכי חשוב,הדובדבן, התקנה איכותית.

אם יהיה צורך גם התעסקות במערכת החשמל,כמובן שזה שהיא חדשה לא אומר שהיא תהיה מספיק חזקה עבורינו.

 

הכיוון הוא עוצמה חזקה ואיכות ברחיצת יד ,

צליל חמים מהקומפוננט ,הוא שומע בעיקר אלקטרו ,האוס פרוגרסיב ,טראנס ולעיתים מזרחית כמו אייל גולן וכו' .

אני יודע שהוא ירצה סאב שיגרום לוויברציות חזקות בגב,ממש.

 

חסכתי מעצמי ללכת לחנויות ולבקש המלצות למערכות לרכב כיוון שכל אחד היה ממליץ לי על מה שיותר משתלם לו ולא באמת יבנה לי מערכת על פי הקריטריונים שלי.

 

מקווה שלא יהיה עוד צורך אך אני גמיש במחיר,מעדיף יד 1 אלא אם יד 2 באמת ממש משתלם יותר.

 

מקווה שרשמתי הכל בבירור ובצורה נוחה לקריאה ,

 

חברה,

תודה מראש.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איתום, חיוות RCA עוד אפשר להמליץ. אבל כל שער דברים.. יש כל כך הרבה חברות ו המון מקום למשחק בסכום הזה.. יכולות להיות המון המלצות בסכום הזה ולכל אחד זה יהיה טוב. כמובן מיד שנייה אפשר לקנות חלק מהדברים ולנצל טוב יותר את הכסף ולקבל תמורה מצויינת. אבל המלצה העיקרית היא לשמוע כמה שיותר מערכות ולקבל כיוון עוד יותר ספציפי.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

לא הבנתי, מדובר על 2 WAY או 3 WAY? אתה עושה בניה +איטום/בדוד ? או שהתקציב רק על מערכת?

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

חדש במחיר של יד 2 זה מעולה .

 

אני לא יודע על מה ללכת רציתי שבתחום הזה יותר תכוונו אותי אתם ,אני מאמין ש 3WAY יהיה יותר איכותי אבל זה צורך בניה או משהו כזה ?

התקציב כולל איטום.

פורסם
חדש במחיר של יד 2 זה מעולה .

 

אני לא יודע על מה ללכת רציתי שבתחום הזה יותר תכוונו אותי אתם ,אני מאמין ש 3WAY יהיה יותר איכותי אבל זה צורך בניה או משהו כזה ?

התקציב כולל איטום.

 

 

לרוב 3WAY מחייב בניה.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

יש משהו אולי ששמעתה ואהבתה? אני יכול לזרוק פה המון המלצות, איך תחלית? ע"י המלצןת של אנשים? כל אחד יש לו טעם אחר. אני אוהם צליל של הרץ, משהו אחר מורל או פוקל או סיז או HAT ועוד הרבה דברים. גם סרבים אותו דברת הרץ,מורל JL,פוקל וכו'. אני לר יכןל להמליץ לפחות מה שמעתהץ מה אהבתה. יש מפגשים וכדי ללכת כדי לשמוע, להתרשם. יש אנשים עם מעאכות בכל מני רמות

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

בסכום כזה אין המלצה חד משמעית, יש הרבה אפשרויות כיוונים שונים. עדיף לבוא למפגשים ולשמוע, ואז להחלית לאיזה כיוון ללכת. יש בחור שמוכר מערכות יד שני ברמות כאלו, כמו סימפוני פרסטיז'ו, מקינטוש וכו'. במחיר יחסית למוצרים האלו לא יקרים ,אני חושב שאפשר לבנות מערכת מעולה בסכום הזה ביד2.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

בוא'נה איך סיבכתם את הבנאדם. הוא מסביר לכם את המצב.

תשמע יש לך תקציב מעולה לרכיבים מעולים , אך מכיוון שאתה צריך 2DIN זה כבר זולל חלק נכבד מהסכום.

כמו שאמרו פה , אם תמצא חלקים פה בפורום תוכל לחסוך ולנצל את הכסף.

 

אם אתה שואל אותי , רד מה3WAY , מצריך בניות , הגברה נוספת , איטום , ובנוסף כיוונים והתעסקות שמצריכה גם מעט ניסיון.

לכיוון כללי:

2-3K בצד מראש להתקנה ואיטום.

4K למולטימדיה

2K סאב

3K קומפוננט

5K הגברה

פורסם

סוף סוף מישהו בכיוון,תודה רבה.

 

עכשיו ,איזה מולטימדיה אפשר להמליץ ? איזה קומפוננט ? איזה סאב ? איזה מגברים ?

 

עם כל הכבוד אני מבין קצת פה ושם אבל אני לא יודע איזה מוטלימדיה לבחור לצורך העניין.

בשביל זה יש אותכם ,אל תפחדו להמליץ לי אני לא יקנה אחרי דקה .

 

תודה רבה

פורסם

להמליץ? טוב, יש פה מגבר כמו vrc audison 6 ערוצים. או vrc 4 ערוצים. אתה רוצה מגבר 1? או מגבר ו מונו? יש כל כך הרבה אפשרויות לנצל את התקציב הזה.. כמו שכבר אמרתי, אפשר להמליץ עד מחר והכל יהיה טוב לאחד ואחר לא יתחבר לאופן הצליל. זה לא תקציב של 3000 חש ששם אין הרבה אפשרויות למשחק.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

אוקיי חבר אתה צודק אני מודע לזה גם מלחתחילה אבל מישהו יכול להמליץ לי על מוצרים ספציפיים ?

 

היום לקחתי לי הפסקה גדולה בעבודה ושוטטתי בפורומים בחו'ל ובמיוחד בפורום הזה וראיתי שה2DIN הבולטים הם ALPINE ו ROAD משהו לא זוכר במדויק.

לגבי הקומפוננטים ראיתי שמאוד נפוץ פה הסטים של מורל ,הרץ.

סאב של JL ?

 

חברה אין לי כיוון אני לא יודע גם מה לשמוע ,מישהו יכול להמליץ לי על רכיב בכל תחום ? אני מאוד אודה לו ,לא משעמם לי לבזבז זמן לאנשים.

פורסם

אני ממליץ לך על JVC 846 יש לו תמיכה לעברית בשמות של שירים וכו והוא בא עם דיבורית בלוטוס ואפשרות

לחבר את האייפון בבלוטוס ולנגן שירים דרכו.

הכי חשוב לא כזה יקר.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K


×
×
  • תוכן חדש...