Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
115 כ"ס ממנוע 2.0 8 שסתומים. (בושה :lol: ).

 

לדעתי הבושה היחידה היא שמסתכלים על הנתונים היבשים בלבד.

 

נכון, הספק של 115 כ"ס הוא מועט ביחס למנוע של 2.0 ליטר

 

אבל, מומנט של 17קג"מ כבר ב2400 סל"ד

וההספק של 115 כ"ס ב5200 סל"ד

 

המנוע הזה מספק כח זמין כבר בסל"ד נמוך.

 

להזכיר לכם שאף אחד מאיתנו לא מבלה כל היום בכבישים על 6000 סל"ד

 

לגבי גולף 1.6.

 

בדגם שאתה רוצה לקנות ( לא גנריישן) היא לא מספקת פוזה, לא אחיזה עם צמיגים של 175/70 וגם לא הרבה כח.

 

רוצה כח, רוצה הנאה, רוצה פוזה, וקנה גולף GTI שנת 99.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

עכשיו ראיתי גולף למכירה ברחוב !

שנת 99 לבנה 1.8 125 כ"ס . שעשתה 55K קילומטר !!

 

הבן אדם רוצה 2000 מעל המחירון !!

 

שווה להביא (להביא = לרכוש במיטב כספי)את זאת או את ה1.6 שנת 2001 ?

 

אני בדילמה של החיים . אנא עזרו לי

פורסם
עכשיו ראיתי גולף למכירה ברחוב !

שנת 99 לבנה 1.8 125 כ"ס . שעשתה 55K קילומטר !!

 

הבן אדם רוצה 2000 מעל המחירון !!

 

שווה להביא את זאת או את ה1.6 שנת 2001 ?

 

אני בדילמה של החיים . אנא עזרו לי

 

אם חשוב לך פוזה תמצא אחת עם חבילת הגנוריישן. או תלך על GTI משומשת.

 

האם ה1.8 ידנית? בכל מקרה אם חשוב לך פוזה, גולף עם טאסות זה לא פוזה...

(לעומת זאת VTR עם טאסות.... :lol: )

גיא

פורסם
אני ישים (אני ישים = הוא ישים / אני אשים)גלגלי מגנזיום בקומפורטליין .

זה גם פוזה לא ? :?:

 

עדיף לך למצוא גנורישן. אלא אם זו שמצאת במצב מעולה. ומה שחשוב לך זה בעיקר הפוזה. קח בחשבון שג'אנטים גדולים (16 כמו בגנורישן, או אפילו 17) + צמיגים יעלו ה-ר-ב-ה.

 

ואם כבר עדיף, אז עדיף למצוא GTI, גם פוזה, וגם זזה! מצוידת במנוע 1.8T מעולה, 150 HP ואם אופציה לשיפורים עתידיים.

 

גיא

פורסם

נכון שלמנוע הגולף/בורה/פאסאט 2 ליטר 115 כ"ס שנשמע נתון קצת עלוב יחסית ליפניות עתירות סוסים. אלא שנתון המומנט של המנוע הזה הוא לא פחות ממצוין היינו 17 קג"מ בסיבובים נמוכים של 2400 סל"ד. דבר שמקנה לרכב גמישות וזמינות כוח שלהרבה מכוניות אחרות מלאות סוסים, שבנפחי מנוע נמוכים נובעים מריבוי שסתומים ובהכרח באים ע"ח מומנט, הוא בגדר חלום רטוב. אל תזלזלו במנוע האמור, לא לחינם הוא מככב בקונצרן פולקסואגן במשך שנים רבות.

 

אחת הקניות היותר מוצלחות בין הגולפים ובכלל. מנוע ה1.8 בתנאי שיש לו תיבה ידנית הוא עתיר כוח וגם, לנסיוני, אמינות כשאתה חוסך מחיר גבוה בהרבה של הGTI המצוידת במנוע זהה בתוספת טורבו. וכן בעיות טורבו שאינן בלתי נפוצות. הקילומטראז' נמוך להפליא. זאת והעובדה שהדגם נדיר יחסית מצדיקים מחיר מעל המחירון.

פורסם
אחת הקניות היותר מוצלחות בין הגולפים ובכלל. מנוע ה1.8 בתנאי שיש לו תיבה ידנית הוא עתיר כוח וגם, לנסיוני, אמינות כשאתה חוסך מחיר גבוה בהרבה של הGTI המצוידת במנוע זהה בתוספת טורבו. וכן בעיות טורבו שאינן בלתי נפוצות. הקילומטראז' נמוך להפליא. זאת והעובדה שהדגם נדיר יחסית מצדיקים מחיר מעל המחירון.

 

 

ה GTI הינו הדגם האמין והמוצלח ביותר מבין כל קשת הדגמים של הגולף 4... :!:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
נכון שלמנוע הגולף/בורה/פאסאט 2 ליטר 115 כ"ס שנשמע נתון קצת עלוב יחסית ליפניות עתירות סוסים. אלא שנתון המומנט של המנוע הזה הוא לא פחות ממצוין היינו 17 קג"מ בסיבובים נמוכים של 2400 סל"ד. דבר שמקנה לרכב גמישות וזמינות כוח שלהרבה מכוניות אחרות מלאות סוסים, שבנפחי מנוע נמוכים נובעים מריבוי שסתומים ובהכרח באים ע"ח מומנט, הוא בגדר חלום רטוב. אל תזלזלו במנוע האמור, לא לחינם הוא מככב בקונצרן פולקסואגן במשך שנים רבות.

 

17 קג"מ ממנוע 2 ליטר זה ממש , אבל ממש לא נתון מצוין , לדעתי זה גם הנמוך בקטגוריה.

יש מנועי 1.6 שמשיגים נתון דומה.

נתון טוב למנוע 2 ליטר הוא כ 20 קג"מ , אומנם בסל"ד קצת גבוה יותר אבל בטח לא משמעותי.

נתון כזה אפשר למצוא במנועי ה 2 ליטר של רנו, פג'ו מזדה 3 וכיו"ב.

איך שלא תסתכל על זה, המנוע הזה מיושן מאוד שזה דר"א לא רע לחלק מהאנשים .

פורסם

לא לי להתעמת עם מנהל המדור הנכבד, יחד עם זאת ברצוני לציין מספר עובדות. מעטות המכוניות המצוידות במנועי 2 ליטר שיש להם מומנט של 20 קג"מ, כפי שאדוני טוען. כך למשל למזדה 6 2 ליטר 18.5 קג"מ ולהונדה אקורד נתון אכן מכובד יותר של 19.4 קג"מ. יחד עם זאת המכוניות שצוינו לעיל, שהן בפרוש לא קוטלות קנים, מפתחות את שיא המומנט הראשונה ב4100 סיבובים והשניה ב4500 בהתאמה. ככלל הנתון של 2400 סיבובים שהוא הנתון של מנוע הפולקסוואגן, אין לו אח ורע בין מנועי הבנזין בנפח 2 ליטר שאני מכיר והוא קרוב יותר לשיא פתוח המומנט של מנועי דיזל. אני מניח שאדוני מודע לחשיבות העצומה אם לא הבלעדית של נתון זה באשר לגמישות וזמינות הכוח, ולכך התכוונתי. באשר למנועי 1.6 ליטר, אודה לו אם ישכילני בדוגמאות רלבנטיות. למיטב ידיעתי הדלה, מרביתם משיגים בסביבות 15 קג"מ במקרה הטוב ואף זאת ב4000 סיבובים ואף למעלה מכך. די אם אביא את המכונית הנמכרת ביותר בארץ,נכון להיום, הלא היא מאזדה 3 שמנוע ה1.6 ליטר שלה מפתח מומנט של 14.7 קג"מ ב4000 סיבובים לדקה. תודה.

×
×
  • תוכן חדש...