Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה ימים התחילו חריקות מאזור לוח שעונים (זה נשמע בדיוק כמו קלקר משתפשף)

הואטו הוא שקודה פאביה 2012

חשוב לצין שחוץ מאיתורן SAVE לא הותקן כלום בארץ ......

מישהוא יודיע מה זה יכול להיות ?

והאים מוסך חברה יתן פיתרון ?

פורסם

בזמנו דובר כאן בפורום על ערכת גומיות לאיזור הרדיו (מה שנראה לי שנמצא גם אצלך).

 

אתה בטוח שהזמזומים מגיעים מכיוון לוח השעונים?

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

welcome to the club

 

דיווחתי כאן בעבר על התופעה הזו כנ"ל בפאביה 2012 (התחיל אצלי כבר אחרי 200 ק"מ) רעש חריקות מכיוון לוח השעונים.

כל רעידה או קפיצה בכביש גורמת לעניין לחרוק ולהרעיש, לחיצה על הדאשבורד מלמעלה עם היד תגרום לאותן חריקות.

אני נכנסתי למוסך כבר 3 פעמים על העניין הזה.

בפעם הראשונה, פירקו את החלק הפנימי של הלוח שעונים (תפוס עם קליפסים) והרכיבו בחזרה

היה סבבה כמה ימים עד שמזג האויר התחיל להתחמם ואז החריקות חזרו.

נכנסתי שוב למוסך, שוב פירקו, שוב הרכיבו, הפסיק לכמה ימים.

ואז שוב התחיל לחרוק, נכנסתי שוב למוסך, פירקו את המסגרת הפנימית של הלוח שעונים, עם המכסה העליון של זרוע ההגה.

העובד לקח את החלק פנימה למחסן כך שלא ממש ראיתי מה הוא עשה איתו, הוא החזיר בחזרה, בינתיים טפו טפו העסק במצב שקט, אני מניח שמדובר בדפורמציות של הפלסטיקים החדשים כתוצאה משינויי הטמפרטורות.

אצלי בכל מקרה, אם זה יקרה שוב, אני מתכוון להתעקש שיחליפו את החלק לחדש.

לאיתורן סייב לטענת המוסך אין שום נגיעה ללוח השעונים והוא בכלל אמור להיות מותקן מתחת למושב הנהג.

 

כנס למוסך ואשמח לשמוע כיצד פתרו אצלך את הבעיה

פורסם

אני בעלים של פולו ואצלי בדיוק אותם רעשים רק שאני לא בהכרח בטוח שהם באים מאזור לוח השעונים.

לקחתי באוטו חבר שהוא בעלים של פאביה (לא 2012) והוא טען שאצלו אותם רעשים בדיוק. יכול להיות שזה משהו נפוץ ברכבי VAG. כמו כן, אני מניח שרוב האנשים בכלל לא שמים לב לכך.

פורסם
אני בעלים של פולו ואצלי בדיוק אותם רעשים רק שאני לא בהכרח בטוח שהם באים מאזור לוח השעונים.

לקחתי באוטו חבר שהוא בעלים של פאביה (לא 2012) והוא טען שאצלו אותם רעשים בדיוק. יכול להיות שזה משהו נפוץ ברכבי VAG. כמו כן, אני מניח שרוב האנשים בכלל לא שמים לב לכך.

 

אתה מבלבל עם תופעה אחרת שידועה ברכבים עם אותה יחידת הנעה (1.2TSI) שקיימת גם בפולו, גם בפאביה וגם באיביזה ובעוד רכבים אחרים של הקונצרן.

התופעה מדברת על היפרדות של צינור דלק כלשהו בצידו הימני של תא המנוע מהתפסנית שלו (או בנד שמסיים את חייו מהר מאוד) ובעמידה בסרק הוא רועד ונוקש על קיר האש וגורם לרעשים בצידו הימני של הדאשבורד (נדמה כאילו מגיע מתא הכפפות), זוהי תקלה נפוצה מאוד ומוכרת מאוד שנפתרת בעניין של 5 דקות במוסך.

 

התקלה שכותב ההודעה הראשית ואני מתארים נובעת מלוח השעונים נקודה.

כל קפיצה\עיוות בכביש גורמת למסגרת הפנימית של לוח השעונים לחרוק כנגד יחידת הפלסטיק של הדאשבורד, מדובר ברעש שיכול להוציא אדם שפוי מדעתו ואין שום סיכוי להתעלם ממנו במיוחד כשהוא נמצא בצד הנהג....שמן הסתם חייב לשבת בכסא הזה.

לא תעזור לך מוסיקה בווליום גבוה, לא יעזור לך לדבר בטלפון ולא יעזור לך להוריד את החלונות ולנסוע 200 קמ"ש.

הרעש הזה פשוט ישגע אותך כמו שהוא שיגע אותי.

בשביל לוודא שזה באמת מקור הרעש אתה מוזמן ללחוץ מעט על חלקו העליון של הדאשבורד מעל ללוח השעונים כלפי מטה ואתה תשמע את החריקה הזו, ממש כמו שפשוף של שתי חתיכות קלקר.

 

בביקור האחרון הגעתי למוסך קצת לפני השעה 15:00....אמרו לי לקבוע תור...

הרעש הזה כל כך הוציא אותי מדעתי שאמרתי למנהל המוסך שאני משאיר לו את האוטו שם עד שבוע הבא אז הם טיפלו בזה באופן מיידי.

פורסם
תודה על התגובה !

בהחלט ה שאתה מתאר קיים גם אצלי :evil:

בימים הקרובים אני נכנס למוסך מקווה שלא ינסו להתעלם ממני :?

 

מה ז"א יתעלמו ממך?....קנית רכב? יש בו בעיה? באחריותם לפתור אותה.

מאיפה אתה בארץ? איפה אתה מטפל ברכב?

פורסם

מטופל בעפולה משרקה.

מחר אני אנסה לברר איתם מה ניתן לעשות

השאלה האם זה חלק פגום ? (אז מגיע לי להחיף בחלק חדש )

או שזה בעיה סדרתית ?

פורסם
אתה מבלבל עם תופעה אחרת שידועה ברכבים עם אותה יחידת הנעה (1.2TSI) שקיימת גם בפולו, גם בפאביה וגם באיביזה ובעוד רכבים אחרים של הקונצרן.

התופעה מדברת על היפרדות של צינור דלק כלשהו בצידו הימני של תא המנוע מהתפסנית שלו (או בנד שמסיים את חייו מהר מאוד) ובעמידה בסרק הוא רועד ונוקש על קיר האש וגורם לרעשים בצידו הימני של הדאשבורד (נדמה כאילו מגיע מתא הכפפות), זוהי תקלה נפוצה מאוד ומוכרת מאוד שנפתרת בעניין של 5 דקות במוסך.

 

אבל יש לי GTI 1.4 TSI

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לי יש פאביה 2012 ידנית שסבלה מאותה תופעה. החריקות נובעות מתנועה של לוח הפלסטיק השקוף שמכסה את הלוח שעונים בתוך המסגרת. אם נוסעים ומחזיקים אותו לחוץ עם היד הרעשים נעלמים. הפתרון שלי היה פשוט,לקחתי מעט סיליקון שקוף עם קיסם והכנסתי למרווח בין הפלסטיק השקוף לדשבורד ב4 נקודות מסביב. ניגבתי עם מטלית את השאריות. אמנם הרכב באחריות אבל מה כבר אפשר לצפות שיעשו יותר טוב במוסך, זוהי בעיית תכנון ברכב, ולפעמים עדיף לסדר לבד מבלי שיפרקו במוסך חלקים ואז יצוצו בעיות אחרות.

פורסם

אם זה מגיע מכיוון לוח השעונים, בדוק ברגים משוחררים, או כמו שאמרו חכמים מעלי יש ערכת גומיות שגם אני מכיר אותם אבל למיטב ידיעתי אמורים להתקין אותם בחברה, ואולי זה מגיע ממערכת האודיו שלך יש הברגה עם גומיה המתברגת לאחורי המערכת כמו שציונו גם כאן שניתן לרכוש בכל חנות לאביזרי רכב, גש לחברה וספר להם על התופעה, אני מאמין שהם יוכלו לפתור לך את הבעיה.

בהצלחה.

פורסם
לי יש פאביה 2012 ידנית שסבלה מאותה תופעה. החריקות נובעות מתנועה של לוח הפלסטיק השקוף שמכסה את הלוח שעונים בתוך המסגרת. אם נוסעים ומחזיקים אותו לחוץ עם היד הרעשים נעלמים. הפתרון שלי היה פשוט,לקחתי מעט סיליקון שקוף עם קיסם והכנסתי למרווח בין הפלסטיק השקוף לדשבורד ב4 נקודות מסביב. ניגבתי עם מטלית את השאריות. אמנם הרכב באחריות אבל מה כבר אפשר לצפות שיעשו יותר טוב במוסך, זוהי בעיית תכנון ברכב, ולפעמים עדיף לסדר לבד מבלי שיפרקו במוסך חלקים ואז יצוצו בעיות אחרות.

 

אחלה רעיון !!!!!

אני משתמש בסרט בידוד מיוחד למניעת רעשים זה מין אזולירבנד מבד רך כזה ומאוד דק

זה מפסיק ציקצוקים של דשבורדים לעולמים

×
×
  • תוכן חדש...