Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לי יש פאביה 2012 ידנית שסבלה מאותה תופעה. החריקות נובעות מתנועה של לוח הפלסטיק השקוף שמכסה את הלוח שעונים בתוך המסגרת. אם נוסעים ומחזיקים אותו לחוץ עם היד הרעשים נעלמים. הפתרון שלי היה פשוט,לקחתי מעט סיליקון שקוף עם קיסם והכנסתי למרווח בין הפלסטיק השקוף לדשבורד ב4 נקודות מסביב. ניגבתי עם מטלית את השאריות. אמנם הרכב באחריות אבל מה כבר אפשר לצפות שיעשו יותר טוב במוסך, זוהי בעיית תכנון ברכב, ולפעמים עדיף לסדר לבד מבלי שיפרקו במוסך חלקים ואז יצוצו בעיות אחרות.

 

רעיון טוב לבעלי ידיים ימניות.

 

נקודה חשובה, במשפט האחרון: שלא יפרקו חלקים.

קלעת בול, אני לא הייתי רוצה שיפרקו בורג אחד מרכב חדש.

 

גם שהתקנתי את הדיבורית BT, קודן וכספת ישבתי ליד המתקין וראיתי שהוא לא שובר איזה שן בטעות, הוא היה מקצועי וקיבל גם טיפ מכובד יחסית.

 

בפאביה 12' שלי, 1.4 ידני, כבר מעל 10KKM (מחודש יולי), וטפו טפו טפו הכל כמו צריך, לא היה רעשים ולא כלום.

טוב שהנושא עלה, ככה אני יודע שזה בעיה כמעט סדרתית.

פורסם
אצלי בפאביה 1.4 ידנית, הרעשים נעלמו מעצמם אחרי כ-3000 ק"מ..

בדרך כלל אחרי תקופת הרצה הרעשים נעלמים :-)

בהרבה מקרים הרעשים מכיוון הדשבורד תלויים במזג האוויר החיצוני.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...