Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי כולם

אז ככה,היום עשיתי טסט למיצובישי גאלנט 94 שלי והכל עבר טוב

עד שהבוחן במקרה עבר ליד החלון שלי וקלט את החגורה,לא הייתי חגור לכן היא הייתה חשופה

כבר כמה שנים שהחגורה בסדר גמור חוץ מזה שהיא טיפה פרומה בחלק העליון שלה,לא משהו שמספרים לא יכולים להעלים

עדיין חזקה וטובה

ברור לי שאם הייתי חגור הוא לא היה רואה ויותר מזה,כבר כמה שנים שזה ככה וחשוף לעיני כולם בגלל שאף פעם לא ניכשלתי בגלל זה ובגלל זה לא עלה בדעתי להסתיר את זה

ברור לי שזה סתם בכוונה כי ישנן גם חגורות מאחורה,ולכל חגורה הבית אליו היא מתחברת,אולי הם לא בסדר,אולי עוד חגורה לא תקינה,לא נעשתה שום בדיקה לשאר החגורות אלא הוא פשוט קפץ על זה כי זה בא לא בשדה ראיה וזה הכל

חיפשתי כל היום באזור מגוריי (באר שבע) עברתי אין ספור חלקי חילוף ופירוקיות,שאלתי בכל מוסך אליו הגעתי והתגובות שקיבלתי זה או שצוחקים עליי שעל זה ניכשלתי או שאומרים שאין כזה דבר,רק בפרוקיות וכאמור עברתי את כולן,אין דבר כזה כך משתמע

גם ביד 2 וב WINWIN ואפילו EBAY בקטגורית חלקי חילוף אין כזה דבר "חגורת בטיחות"

איך אני אמור לטפל בדבר השטותי הזה שגם אם אני רוצה אני לא יכול.?

תודה לעוזרים

פורסם

או שתלך למוסך כלשהו שכביכול יגזול ממך כמה שקלים עבור זה שהוא בעצמו יסדר אותה ויתן לך אישור שאכן הכל טוב.

כמובן תלוי במצב שלה, אם זה סתם כמה חוטים פרומים אז אפשרי, במידה והאחדות של הרצועה התעוותה ונפרמה אז קח בחשבון שזה סיכון חיים.

 

קשה לי להאמין שלא תצליח למצוא איפה שהוא בפירוקיות רכב כמו שלך, פרק ממנו את מנגנון הרצועה, כמובן בדוק את תקינותו לפני, ע"י זה שתמשוך אותו מהר ואם הוא נתקע הוא תקין, סה"כ תצטרך לפרק 2 ברגים שמנים.

אחד שתופס את הגלגלת מאחורי הפלסטיקה בקורה, והשני הוא בסמוך למושב כאשר יש שם מוט ברזל שמחובר עם בורג בכל צד, פרק אחד מהם ותשלוף את הרצועה.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

ממש תודה על התגובה

חבל שלא צילמתי את החגורה הייתי מראה לך עד כמה זה זניח

החגורה עובדת מצויין,המנוע שמושך אתה עובד בצורה תקינה,מושך ושולף במהירות

בצד העליון שלה היא נפרמה לאורך,כמה חוטים,לאחר שניכשלתי בטסט פשוט גזרתי אותם וזהו,היא ניראת טוב..אבל בגלל הכמה חוטים האלה רואים שחלק ממנה יותר צר מההמשך שלה,זה רק אם מסתכלים ממש טוב

אני יכול ללכת ככה אבל בגלל שהם סימנו את החגורה אני בטוח שהם יבחן אותה מקרוב קרוב ואני לא רוצה שיהיה מצב שהם כאילו"יעלו עליי" ואני יראה כמישהו שבא לעבוד עלייהם

בפרוקיה אחת מצאו לי חגורה של כריזמה אבל כשבאו להרכיב היא לא התאימה =(

ניסתי ואני לא מגזים ביותר מ 20 מוסכים\פרוקיות\חלקי חילוף מ 10 בבוקר עד לפני שעה

אני אובד עצות.

פורסם

אתה יכול להחליף בין החגורות? הכוונה שלי היא שתעביר את החגורה מקדימה לאחורה וההפך.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

האמת שחשבתי על זה השאלה אם זה אפשרי

אם אני יקח חגורה כלשהי מהצד האחורי לקדימה אם היא תתאים מבחינת האורך,המנוע שלה וכו?

הלוואי.

פורסם

על זה הוא הכשיל אותך?

 

תצעק עליו!! רק ככה זה עובד. הרבה מכוני רישוי מנסים לעשות על חשבון האנשים כסף ע"י הכשלה בכוונה על דברים קטנים.

 

לאימא שלי לפני כמה חודשים בטסט היה מקרה שהיא נכשלה על משהו עוד יותר קטן ושטותי, אז מה שהיא עשתה זה קצת רעש והם נבהלו והעבירו אותה.

כל עוד זה באמת משהו קטן בחגורה אל תתבייש להיות תקיף ולעמוד על שלך! זכותך המלאה. ראיתי מכוניות שעברו טסטים עם הרבה יותר פאקים מחוט פרום בחגורת בטיחות...

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

תדלק, תגיד כפרה וסע למכון רישוי אחר בקרבת העיר שלך, חבל על העצבים, על שטות כזאת להיכשל, אני לא יודע אם לשבור את המקלדת בגלל שאני לא שולט מהצחוק או מהעצבים.

איזה מקרים הזויים, והעיקר עוברים אנשים בקומינות עם אורות לדים ומה לא.

פורסם
אני לא בטוח שזה אפשרי ,וגם אם כן,יצטרך לעבור שוב פעם את כל התהליך כולל תשלום מלא :-(

בדיוק

אולי במקום אחר ימצאו עוד דברים

ואגרה אני אצטרך לשלם שוב :cry:

תקוע בין הפטיש לסדן

לזרוק אוטו שלם בגלל חגורה,אם הייתה לי תמונה הייתם ניקרעים בחיי...זה פשוט מרגיז שאין בידי לעשות כלום בנידון

פורסם

עשית טסט במכון X אתה חייב לסיים שם.

 

אלא אם תמתין 30 יום ואז תלך למכון אחר.

 

לך לרב בוחן ונסה לסגור את הפינה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
עשית טסט במכון X אתה חייב לסיים שם.

 

אלא אם תמתין 30 יום ואז תלך למכון אחר.

 

לך לרב בוחן ונסה לסגור את הפינה.

גם את זה ניסתי

חונקים אותך ואומרים לך תנשום,ממש ככה.:?

פורסם

אולי תלך לפרוקיה תחפש לא משנה איזה חגורה ותנסה להתאים אותה למנגנון שלך (נכון זה יקח קצת זמן והשקעה)אבל אולי זה יעזור חגורה זה חגורה כולם אותו דבר אין משהו שונה בהם. :?

I ♥ my Honda & I ❤ JDM

Honda Civc EX 93

Honda Civic 97 Coupe

פורסם
עשית טסט במכון X אתה חייב לסיים שם.

 

אלא אם תמתין 30 יום ואז תלך למכון אחר.

לא נכון.

 

הוא יכול להזמין כפל רישיון מהאתר של משרד התחבורה (מגיע תוך יומיים - שלושה בדואר) ולגשת למכון אחר,

רק הוא יצטרך לשלם על מחיר הבדיקה המלא (כ-94 ש"ח אם אני זוכר נכון) ולא את ה-19 ש"ח של בדיקה חוזרת.

פורסם

כל עוד זו רק חגורה הייתי נשאר איתם, ולא לצפות להפתעות ממכון אחר.

ואם במכון אחר יגידו לו משהו יותר מעצבן ??? מה הוא יעשה? יוציא עוד כפל רישיון?!

 

תתחיל לחפש אפילו מחוץ לאזור מגוריך עד שתמצא, זה לא רכב נדיר וקשה לי להאמין שלא תמצא משהו מתאים.

תתקשר בטלפון לפירוקיות אפילו מהמרכז עד שתמצא רכב, עדיף לשלם 100-200 שקל לחפש חגורה ולסיים עם זה

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם
לא נכון.

 

הוא יכול להזמין כפל רישיון מהאתר של משרד התחבורה (מגיע תוך יומיים - שלושה בדואר) ולגשת למכון אחר,

רק הוא יצטרך לשלם על מחיר הבדיקה המלא (כ-94 ש"ח אם אני זוכר נכון) ולא את ה-19 ש"ח של בדיקה חוזרת.

 

זה עדיף מאשר לא לעבור טסט ואז נדפקת בלי רכב...

כפרה על ה-94 ש"ח במקרה כזה. או שינסה את השיטה שאני הצעתי.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

×
×
  • תוכן חדש...