Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

תודה לאל זה עדיין לא קרה לי, אך מספר אירועים ש"כמעט" גרמו לכך, העלו בי תהיות.

לעיתים, ישנם אנשים שהמראות הן המלצה, שריכוז בכביש זה רשות, ושלענות לSMS זה הכרחי.

קרו לי מספר מקרים בהם ירדתי לשול (במקרה הטוב), קרו לי מקרים שגם ירדתי מהכביש לכורכר (למזלי) כדי למנוע תאונה.

השאלה הנשאלת, היה ומנעתי תאונה אך במקום כורכר היה בור, או מעקה בטיחות ונגרם נזק לרכבי.

מה הסיכויים להוכיח שאכן מנעתי תאונה? הריי לרכב השני לא קרה כלום, ובישראל היפה גם כשקורה לו משהו הנהג לא מודה.

 

אני חושב שחשוב שכולם ידעו מה עליהם לעשות במקרה כזה.

תודה לכולם ויום מצויין!

פורסם

מניעת התאונה היא ראשית אינטרס שלך .

 

אחריה מגיע נושא הנזק שנגרם לך.

 

אם תצליח להוכיח כי... תקבל , רק ברוב המקרים אפילו את מספר הרישוי של הרכב השני לא יהיה לך .

 

ואז הפתרון לנזק הכספי הוא הביטוח המקיף שלך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
שלום לכולם,

תודה לאל זה עדיין לא קרה לי, אך מספר אירועים ש"כמעט" גרמו לכך, העלו בי תהיות.

לעיתים, ישנם אנשים שהמראות הן המלצה, שריכוז בכביש זה רשות, ושלענות לSMS זה הכרחי.

קרו לי מספר מקרים בהם ירדתי לשול (במקרה הטוב), קרו לי מקרים שגם ירדתי מהכביש לכורכר (למזלי) כדי למנוע תאונה.

השאלה הנשאלת, היה ומנעתי תאונה אך במקום כורכר היה בור, או מעקה בטיחות ונגרם נזק לרכבי.

מה הסיכויים להוכיח שאכן מנעתי תאונה? הריי לרכב השני לא קרה כלום, ובישראל היפה גם כשקורה לו משהו הנהג לא מודה.

 

אני חושב שחשוב שכולם ידעו מה עליהם לעשות במקרה כזה.

תודה לכולם ויום מצויין!

 

הסיכויים להוכיח שמנעת תאונה קשורים בהכרח לגופו של כל מקרה. אין דין אחד כדין מקרה אחר.

אממה, תאונה לא מונעים ב"בריחה" לשול או לכורכר. תאונה מונעים ב"קריאת הכביש". (בקריאת, לא בקריעת...).

גם במצב קיצון, שהרכב משמאלך סטה בחדות לנתיב שלך, אם היה לך את זמן התגובה לסטות בחדות ימינה לשול, בחרת בדרך הלא נכונה להימנע מתאונה. תאונה מונעים ע"י ריכוז גבוה, צפצוף התראה ובמקרה הקיצון בלימה. רק לחשוב שבשול נסע רוכב אופניים או הולך רגל ובגלל בחירה לא נכונה, דרסת אותם... מפחיד.

ארז רונן

פורסם

התחמקות ממכשול היא טכניקה קיימת, ואני מאמין שלא המציאו אותה בשביל לברוח מקונוסים בתוך מגרש חניה.

יש מקרים שבלימה לא תספיק למניעת התנגשות, גם כשאתה עירני.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
התחמקות ממכשול היא טכניקה קיימת, ואני מאמין שלא המציאו אותה בשביל לברוח מקונוסים בתוך מגרש חניה.

יש מקרים שבלימה לא תספיק למניעת התנגשות, גם כשאתה עירני.

 

כמה מאיתנו עברו קורס נהיגה מתקדמת?

המציאו אותה כדי להימנע מפגיעה בהולכי רגל.

ארז רונן

פורסם

סיפור אמיתי :

מנכל החברה שאני עובד בה מקבל טלפון מנהג שמספר שרכב מספר XXXXXX הרשום על שמו היה מעורב בתאונה , הרכב חתך את הנהג והוא נאלץ לברוח ותוך כך פגע בצמיג ועכשיו הוא דורש פיצוי. הבחור מספר כי מדובר ברכב בצבע מטאלי והארוע התרחש במקום X .

הרכב שהוא מציין הוא בצבע לא מטאלי והעובד היה בשעה המדובר בחברה (יש שעון נוכחות)

אחרי כחודש מתקבל מכתב מעורך דין בצרוף חשבונית שני צמיגים + כיוון פרונט. עם סיפור דומה הפעם הארוע ברחוב במפרץ חיפה, בנוסף יש טופס מידע מהמשטרה עם מספר תיק על תלונה שהוא הגיש , אגב בטופס הזה יש רק את מספר הרכב שלנו בלי פרטים נוספים כך שלא ברור מאיפה יש לו פרטים כגון טלפון וכתובת למשלוח דואר רשום.

אגב העורך דין גם דורש 250 שח דמי טיפול משפטי + 500 שח עוגמת נפש בנוסף ל 550 שח שני צמיגים ו220 שח כיוון פרונט.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לעניין הכותרת שלך: אינך מחוייב למנוע נזק של הרכב השני ע''י נזק לרכב שלך. אומנם מדובר על נהיגה ברכבים ופה נכנסות תקנות תעבורה וחוקים נוספים, כך שלרכוש אין משמעות גבוהה לאומת נזקי גוף. אבל אינך צריך לגרום נזק לרכוש שלך (ושל האחרים) ע''י מניעת התאונה. יתרה מכך, אם ישנה סכנה לחיים שלך בכך כי תדרדר לשולי הכבוש, אסור לך לעשות זאת. דיני עונשין אף מדברים על כך כי אינטרס הצלת חיים שלך היא גבוהה יותר מהצלת חייו של אחר. אם הבחירה היא בין להרג ע''י דריסת המשאית, או במקום זאת לדרוס מישהו אחר ולהציל את עצמך, אתה צריך לדרוס את האחר. זה לא מוסר, זה החוק.

 

אגב העורך דין גם דורש 250 שח דמי טיפול משפטי + 500 שח עוגמת נפש בנוסף ל 550 שח שני צמיגים ו220 שח כיוון פרונט.

 

אתה יודע, בחיים עוד לא פגשתי מישהו שמפחד מעו''ד. אז הוא דורש, אז מה? שידרוש זאת מהלקוח שלו. הכל לגופו של עניין.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

×
×
  • תוכן חדש...