Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Feelings, nothing more than feelings



 

:-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זאת הדרך שלי לאמר - אולי אתה צודק ואני טעיתי

:?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חברים

 

תודה על התגובות.

המתקין הוא מקצועי ופדנט. עדיין לא הייתי אצלו לבדיקה מאז ההתקנה - אני עסוק במשך השבוע ולכן אהיה אצלו רק ביום שישי הקרוב. תאמינו לי - הוא יודע מה הוא עושה.

העניין היה שההתקנה לקחה זמן רב יחסית ולא היה לנו זמן לשמיעה ולכוונונים. מקווה שביום שישי זה יסתדר.

 

שני המגברים מקבלים Hi Power. ה- JL (מגבר חדש) מקבל את היציאות FRONT וה- JBL יציאות REAR מיחידת הראש.

לדעתי יחידת הראש פשוט עלובה.

עם התקנת ה- 9833 בעזרת RCA לפחות נוכל לדעת אם יחידת הראש היא הבעיה היחידה או לא.

משם נמשיך. אני לא פוסל גם בעיה אחרת - אם ישנה אני בטוח שהוא יגלה ויפתור אותה.

לפחות מה-INPUT שלכם אני יכול ללמוד מספר דברים:

- מיקום הטוויטר לא צריך להשתנות

- כנראה שישנה בעיה כלשהי בהתקנה

 

מקווה לעדכן ביום שישי והפעם עם בשורות טובות....

אני יכול רק לשתף אותכם בהרגשה שכל ההתעסקות הזו עם סטריאו לרכב יכולה גם לתסכל לפעמים אבל מצד שני כשהתוצאה משביעת רצון אזי ההנאה היא גם בהתאם. עד היום כאשר ניסיתי לבצע קיצורי דרך (רדיו מקורי ללא שדרוג או כל סט-אפ אחר) הגעתי למסקנה שאני חייב תמיד להגיע להתקנה מלאה וזו כנראה שריטה שיש לי (ולחברים אחרים שבפורום הזה).

פורסם

אתה בא לאמר לי שלא היו לכם שתי דקות להפעיל לרגע את המערכת ולשמוע מה התוצאה הבסיסית?

 

במקום הייתם יודעים שמשהו לא בסדר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

היי

 

לא בדיוק.השעה היתה 14:30 והייתי חייב לרוץ הביתה.

שמעתי בדיוק כמה דקות ואמרתי לעצמי שאני אכוון בבית אם צריך.

רק בדרכי הביתה שמתי לב שמשהו לא 'דופק' כמו שצריך.

לאחר משחקים וכוונונים הבנתי שיש פה בעיה.

פורסם

חוזרת אליו ואומרת לו "מכוונת אותו"! אה הה! :?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לפותח השרשור -

 

אתה כנראה לא מבין מה הבעיה - איכות השמיעה כרגע כפי שהינך מתאר אותה מראה על בעיה בהתקנה, ולא נובעת בשום פנים ואופן משימוש ב- HU המקורי ברכב. אין ספק שהחלפת HU תשפר את איכות השמיעה, אך במקרה דנן זו בוודאות לא הבעיה.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

היי

 

אודה ליעוץ נוסף - באותה חנות שהציאו לי את ה- PIONEER הציעו לי גם Clarion 786 ב- 1600 ש"ח (חדש).

אני יודע שהוא די ישן (לדעתי משהו כמו 3-4 שנים) אבל מבחינת תכונות הוא הדבר הקרוב ביותר ל- Alpine 9833 שלי.

האם העסקה כדאית (כלומר להוסיף עוד 800 ש"ח מ- Pioneer 6350 למשל?)

 

תודה מראש

פורסם

ה-SR הוא סט מעולה ,הטוב ביותר של POLK

אם מדברים על הטוויטר שלהם ,מדובר בטוויטר רינג רדיאייטור איכותי

שרצוי להתקין רחוק ככול האפשר מהאוזן בקדמת הבמה ,משמע שעל המשולשים של המראות זה לא

מיקום אופטימאלי ,המיקום על הדש בורד הוא בדרך כלל טוב יותר,או ממש על הפינה שבין הדשבורד למראה הקדמית.

ה-9833 הוא מכשיר מעולה לא ברור לי למה אתה משתמש במקורי של הרכב שיש לך מכשיר כזה.

ה-786 הוא מכשיר בעל תכונות דומות ל-9833 מלבד ההבדל העיקרי שב-786 יש כניסת USB

השאלה היא כמה חשובה לך כניסת ה-USB

בכול אופן אי אפשר להשוות בין ה-6350 לבין ה-786 על אף שהקלריון ישן יותר הוא מכשיר

הרבה יותר מתקדם ואיכותי.

פורסם

היי

 

אנסה לענות על כל השאלות:

- הסיבה לשימוש ברדיו המקורי היתה רק בגלל השליטה מההגה והתצוגה העילית שברכב. ביום שישי הקרוב יוחלף ל- 9833

- הטוויטרים המקוריים נהרסו (אחד מהם) והוחלפו בויפה Ring Radiator (לא הצלחתי למצוא מקוריים במחיר שפוי)

http://www.madisoundspeakerstore.com/ring-radiator-tweeters/vifa-ot19nc00-2/3-ring-radiator-tweeter-4-ohm/

- הכוונה להחלפה של ה- HU היא בגלל שלאחרונה הוא קצת עושה בעיות - ראיתי שקריאת הדיסקים לפעמים נעצרת בהודעת שגיאה (אם אני מוציא את הדיסק ומכניס מחדש אז הוא מתחיל לקרוא אותו) וגם בגלל שהקליטה ברדיו ממש לא משהו (אולי בגלל העובדה שקניתי אותו בארה"ב - לא יודע). יכול להיות שניקוי הענית במעבדה תפתור את הבעיה....

- אני משווה רק בתמורה - לא באיכות. השאלה האם קניית מכשיר חדש מחנות (עם אחריות) שיושב שם כמה שנים טובות (אני מניח) תהיה חכמה....אין לי מושג מה קורה למכשיר שיושב כמה שנים ללא הפעלה.

- אני לא משתמש בקרוס הפנימי אבל כן ב- TC ובאקולייזר וב- CLARION הוא עלוב (3 ערוצים). אני מניח שאיכות הסאונד בקלריון טובה יותר אך השאלה שתמיד אני שואל את עצמי היא כמה באמת זה מורגש ובמיולד לאחר תקופה בה את מתרגל לאופי של הסאונד ובתנאי כמובן שהאיכות הבסיסית היא טובה.

- אין לי שום בעיה להתגבר על פער המחיר אם הוא באמת שווה את זה - כיום כבר באמת לא ניתן למצוא מכשירים ברמה הזו (כנראה ההשקעה היום היא בעיקר במכשירי DVD).

 

תודה

פורסם

עדיין לא עניתה על השאלה הראשית כמה חשוב לך כניסת USB

אם לא חשוב לך אז לך ללא היסוס על ה-9833 אין סיבה לרכוש את הקלריון על פניו

בנסיבות העניין,אם כן חשוב אז 1600 שח עבור מכשיר 786 מתצוגה זה מחיר גבוהה בהחלט

כאשר הוא היה נימכר חדש ניתן היה להשיג אותו בפחות בזמנו.

 

כצעד ראשון הייתי מתקין את ה-9833

אם בהמשך תרצה מכשיר מתקדם יותר ובמחיר שפוי

יצא לאחרונה מכשיר CZ702 של קלריון ששווה לך להתעניין עליו

לדעתי הוא הולך להיות הלהיט הבא של המכשירים בטווח המחיר שלו.

פורסם

היי

 

שוב- כיום יש לי 9833 אך הוא לא לגמרי תקין ולכן אני מחפש אלטרנטיבה לרכישת מכשיר חדש (אלא אם אחליט שכדאי לתקן אותו). אני אתקין, אבדוק את הסאונד ויטפל בעיה. והיה והכל יסתדר והאלפיין ימשיך לעשות בעיות אזי אשקול רכישה של מכשיר חדש

הקלריון לא מתצוגה - הוא חדש באריזה!!!

אם אתה אומר שחדש בזמנו נמכר בפחות - בכמה? אולי אצליח ללחוץ את המוכר.

 

CZ702? מענין. השאלה בכמה הוא יתומחר בארץ (תן לי לנחש שבסביבות 2500 ויותר....)

אני אחפש עליו קצת חומר

 

תודה

פורסם

AUDIO KING

 

מחירו של ה- 702 בארה"ב - 200$. פשוט מגוחך.....

יש לך מושג האם ניתן לבצע במכישים אלו כוונון של תחנות הרדיו?

פעם היה ידוע שאפשרי רק במעבדה.

ראיתי פעם ת'רד כאן שאיפשר לבצע במכשירים מסוימים דרך לחיצה על כמה כפתורים....

 

והיה וזה אפשרי אשקול הבאה של מכשיר כזה לארץ - במחיר כזה פשוט חבל לא להביא.

 

תודה

פורסם

היה פה בחור בפורום שהביא מארהב מכשיר CZ500 ואמר שהוא קולט גם תחנות רדיו ישראליות

ללא צורך בכיול ,אני לא ניתקלתי ב-CZ702 או במכשיר מסידרת ה-CZ שיובא מארהב

לכן אני לא יכול לענות לך על השאלה הזו בודאות ,אני מציע שתשלח מייל למחלקת התמיכה של קלריון בעניין.


×
×
  • תוכן חדש...