Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לפי נסיון שלכם?

 

יונדאי גטס 2004, נפח 1400

 

לפני שאני מחליט אם להתקין אצל משהו מקצועי , או להתקין בבית היתי שמח לשמוע מנסיון של אחרים:

 

קומפוננט של מורל אוברישן 140 רמס.

מגבר JBL 1004, בגישור, מגביר את כל הקומפוננט.

 

השאלה: אם אני לא אעשה איטום, יש מצב שישמעו את כל הדלת צווחת ורועדת?

 

שבת שלום לכולם. אתם פורום נפלא! ועוד יותר: אנשים נפלאים :]

פורסם

יש סבירות גבוהה, כבעל גטס 2007 .

המושבים עליהם מותקן הציוד מרבים לרעוד. ניתן לפתור את זה אגב גם ללא איטום ע"י הוספת גומיות בדופן הפלסטיקים.

פורסם
יש סבירות גבוהה, כבעל גטס 2007 .

המושבים עליהם מותקן הציוד מרבים לרעוד. ניתן לפתור את זה אגב גם ללא איטום ע"י הוספת גומיות בדופן הפלסטיקים.

 

תודה על התגובות.

גומיה מסוימת? או פשוטה.?

ואיפה? איפה שמותקן הרמקול 6.5?

פורסם

ציטוט מתגובה של חבר פורום מאוד מוערך לאחר בידוד יונדאי גטס:

 

"אני חייב לציין שבחלומות הכי פרועים שלי לא האמנתי כמה איטום יכול לשנות ולשפר, אני יכול להגיד בוודאות מוחלטת שזה השינוי הכי טוב שעשיתי למערכת שלי והשיפור לא יכול בכלל להימדד באחוזים, לא רק שאין יותר פלסטיקים רועדים ופח מחרקש אלה יש שיפור אדיר בווקליות של הרמקול ולעזאזל פתאום יש לי באס מקדימה שרק חלמתי עליו וכל זה מצטרף לשקט אדיר שקיבלתי בזכות האיטום כל פעם שאני נכנס לרכב מתקבלת תחושת ניתוק נפלאה, זה הוא ללא ספק השינוי הכי טוב שעשיתי, אם חשבתי שלפני כן שמעו טוב אז עכשיו התוצאה היא לא פחות ממדהים"

 

רמת הרכיבים שם הייתה גבוהה יותר ממורל אוביישן (לא ציינת דוטק או הייבריד).

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

סרול הנוסח הודעה הזאת נראה כמו הודעה של אדי .

תקן אותי אם אני טועה

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם
סרול הנוסח הודעה הזאת נראה כמו הודעה של אדי .

תקן אותי אם אני טועה

 

לא.. בגלגול הזה אני עוד לא אדי..

[=

פורסם
סרול הנוסח הודעה הזאת נראה כמו הודעה של אדי .

תקן אותי אם אני טועה

 

dannyg, האיש וה F#1 :).

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
סרול הנוסח הודעה הזאת נראה כמו הודעה של אדי .

תקן אותי אם אני טועה

אתם לא קצת נסחפים עם אדי לאחרונה?

 

נ"ב

לדני מעולם לא הייתה יונדאי גטס

פורסם

תיקון- אקסנט.

 

אני מאמין שאיכות ההרכבה והחומרים בגטס לא טובה משמעותית.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

יוסי,

 

כנראה שאסור לי להתלהב משום דבר אם אני מתקין אצלך וקונה אצל אליקו.

 

אבל מה מוזר?

 

את הסאב הקודם שלי קניתי מדני שהיום בכלל היבואן הוא סרול את עבודת הבידוד שלי הראשונה עשיתי אצל ג׳וניור והוא עשה עבודה מעולה.

 

אח״כ אומרים לי שאני מתחיל מריבות אבל משום מה לא אני התחלתי את זה.

לא לכלכתי על אף אחד וגם לא הפעם וכן אני יודע שגם סרול כאן ממש לא לכלך עלי וגם לא התכוון שזה יקרה אבל זה איכשהוא תמיד קורה.

 

אמנם אני גם לא חושב שהיתה כאן כוונה לפתוח ריב רק רציתי להראות איך זה תמיד מגיע למצב הזה.

 

ואני דווקא חושב שדני צודק, זה אחד השיפורים הכי טובים במערכת.

 

בבקשה לא לפתוח ריב רק להבין מה עובר עליי כאן כבר כמה חודשים.

 

סוג של לינץ׳

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אין ספק שזה אחד השיפורים המשמעותיים שאפשר לעשות למערכת. בכל רכב טוב ואיכותי ככל שיהיה יורגש הבדל שמיע. אז מי שחושב שבמרצדס לא צריך אז הוא טועה.

פורסם

יש את מרחיקי הלכת שיוצקים את פנים הדלת בפיברגלאס- למשוגעים בלבד :)

אבל בידוד תלת שכבתי, ספוגים במקומות החשובים וסגירת פתחים עם חומר קשיח אמורים להספיק :)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

איטום עשוי נכון מוסיף המון למערכת - ההבדל הוא כה משמעותי שקשה מאוד להאמין בזה. יותר מזה - איטום בדלתות זה מעולה, אחרי זה עושים איטום בתא המטען ופתאום הפתעה - הסאב קיבל עוצמו נוספת ועומק מדהים, אחרי זה מתקדמים לתקרת האוטו - והינה הנס הבא, וכך הלאה והלאה.....

פורסם

ונחזור לעניינינו,

 

יש גם מטורפים שמפרקים את הדלתות ויוצקים לתוכן מאין תערובת שדומה לבטון ומסובבים אותן על צנטריפוגה אבל זה באמת לחולי נפש.

 

לגבי הגטס - דווקא הרכב יחסית שקט כשנוסעים איתו בתוך עיר שזו המטרה לה הרכב הזה בעצם נועד - הבעיה מתחילה במהירויות מעל 90 קמ"ש. הדיפונים של הרכב לפי מה שאני זוכר מאוד קלים לעבודה והרכב סה"כ זריז וחזק בשביל הגודל שלו שלא לדבר על המחיר.

 

עבודת בידוד בגטס תעשה חסד עם הרכב.

 

הרעש של הרעידות לא מגיע רק מרזוננס של פח אלא גם מכל מיני מנגנונים וצמות שנמצאים בדלתות ובאזור לוח המחוונים - הטיפול בגורמים האלה הוא זול יותר השאלה היא עד כמה אתה רוצה להשקיע מאמץ על גטס בלהגיע מאחורי הדש בורד שלו.

 

לגבי המגש האחורי - הוא מאוד נגיש וקל לטפל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...