Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

מישהו רוצה לעשות החלפות ? אני דווקא אוהב קוקוס....

 

יש לי יותר מידי מרלבורו,שבוע הבא אני אמור לקבל עוד 100מל של מרלבורו.

את הקוקוס לצערי הזמנתי רק 5 מל.

 

לדעתי דווקא מומלץ להרגיל את הגוף לפחות ניקוטין, לא ליותר.

 

באמת צריך להוריד,בהזמנה הבא אני אנסה לראות איך הולך לי עם 18.

Renault Clio TCe 120 EDC

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הטעם שהזמנתי 5 בקבוקים ממנו, מרלבורו חוזק בינוני, נהיה לי חזק מדי ועוד לא גמרתי אפילו חצי בקבוקון.

 

מישהו רוצה לעשות החלפות ? אני דווקא אוהב קוקוס....

אילולא היו לי 3.5 בקבוקי נוזל בטעם מרלבורו, יש מצב שהייתי מחליף איתך טעמים :-(

קשה לי לאדות את אותו טעם כל הזמן.. אני מפסיק להרגיש אותו. ממליץ לך בחום להזמין נוזל בטעמים אחרים ובחוזק נמוך. כך תוכל ליצור טעמים חדשים ולא להרגיש שזה חזק מדי.

 

לדעתי דווקא מומלץ להרגיל את הגוף לפחות ניקוטין, לא ליותר..

+1

העובדה המשמחת שצריך לזכור היא שספיגת הניקוטין למחזור הדם באמצעות אידוי הרבה יותר נמוכה מאשר ע"י עישון.

זה שמרגישים "חזק" לא מעיד בהכרח על ספיגה מאסיבית.. רק על גרוי בגרון

 

ראית את זה, אה?

חתולים זה טוב. מפריע לו העשן אגב (בהנחה ואכן יש לך חתול אמיתי ולא רק מה שרואים בסירטון, כי אם כן יצאתי נעל) ?

 

כן, ראיתי את זה. אחלה סירטון - מיהרתי לשתף כי גם אהבתי.

אין לי חתול אמיתי, הייתי מזהיר אותך מראש לו היה למקרה שיש לחתולים חיבה מיוחדת לברווזים.

היו מספר חתולים שגרו בין ארגזים גדולים בקרבת דירתי אך לאחרונה פונו הארגזים והחתולים הלכו למקום אחר.

 

אגב, לא נפגעתי מההתייחסות לנתניה. אני בכלל חיפאי במקור (נו"ש) :-)

פורסם

טוב, מזל טוב לי - הרסתי את המטען כשהברגתי אליו חזק מדי את הבטריה ובנסיון השחרור קרעתי את החוטים מההלחמות שלהם במטען...

 

הזמנתי מטען אחד מmadvaps, ובהזדמנות זו : מאיר, מאיפה אפשר לקנות קרטומייזרים בודדים שקופים שמתאימים ל ego-t ? ראיתי רק ב madvapes אבל הם נראים שונים, אין שם את פתילי הכותנה להזנה לסליל החימום.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

מזל טוב ותתחדש על המטען שהזמנת.. גם זה שתקבל מארה"ב הוא סיני בודאי, אני מקוה שהזמנת 2 יחידות לפחות.

בקרטומייזרים אין צורך להשתמש בפתיל הזנה מכותנה

.....

הסיגריות האלקטרוניות למיניהן מורכבות מ 3 חלקים עיקריים. סוללה, גוף חימום, והתקן להזנת הנוזל לאידוי אל גוף החימום.

 

האטומייזר {Atomizer} הוא למעשה גוף החימום. גופי החימום הנפוצים הם במבנה של ספירלות מתכתיות קטנות. בחלק מהסיגריות האלקטרוניות {במיוחד אלה הקטנות, דמויות סיגריית הטבק} האטומייזר נמצא בתוך בית אשר מתחבר בצד אחד לסוללה ובצד השני מחוברת אל הבית מעין קשת/ראש חץ המשמש להזנת הנוזל לאידוי מהמחסנית הממולאת בפוליאסטר הספוג בנוזל לאידוי. המחסנית הזו נקראת Cart, לעיתים תיתקלו בביטויי סלנג שיכנו אותה {Cartos, Carts}

 

לשיטת ההזנה לעיל יש חסרונות רבים. בכדי להתגבר עליהם ולשפר את חווית האידוי, עלה במוחו של מישהו הרעיון לקחת את המחסנית {cart} ולשלב אותה עם גוף החימום. כך נולד הקרטומייזר {cartomizer} שהוא שילוב של קארט+אטומייזר ובו גוף החימום כבר מובנה בתוך פוליאסטר ספוג בנוזל. כך יש פחות בעיות עם הזנת הנוזל מהמחסנית אל גוף החימום כפי שהיו בעבר. אממה, לא ניתן לנקות את גוף החימום של מרבית הקרטומייזרים בצורה יעילה וכאשר יעילותם פוחתת וניקוי לא עוזר עוד, צריך פשוט לזרוק ולהחליף בחדשים. עקב העלות הנמוכה מאוד של הקרטומייזרים, זו לא ממש בעיה. הם עולים דולרים בודדים בלבד.

 

ישנם דגמים רבים של קרטומייזרים שהם כפולי סלילים (שני גופי חימום). הם נותנים טעם מיידי וחזק + ערמות של אדים אבל גם מקצרים את משך השימוש בסוללה בין הטעינות עקב צריכת הזרם הכפולה.

בדגמים המתקדמים יותר של הסיגריות כבר נעשה שימוש בטנק/מיכל במקום במחסנית ממולאת פוליאסטר שמספיגים בנוזל.

בדגמים אלה, משתמשים בפתיל כותנה המחובר בקצה אחד אל גוף החימום או בסמוך אליו ובקצה השני, פתיל הכותנה נמצא במגע ישיר עם הנוזל בטנק. בשל היכולת של הכותנה לספוג ולהעביר נוזל ממש כמו במצתי זיפו (zippo) או בכוהליה ועששיות, הפתיל הופך לרווי בנוזל והוא מעביר אותו בנקל אל סליל החימום. אני באופן אישי מעדיף את המערכות מבוססות הטנק ולא את אלה עם הפוליאסטר אך אני יודע שיש כאלה שעדיין מעדיפים את אלה האחרונים......

פורסם
טוב, מזל טוב לי - הרסתי את המטען כשהברגתי אליו חזק מדי את הבטריה ובנסיון השחרור קרעתי את החוטים מההלחמות שלהם במטען...

 

הזמנתי מטען אחד מmadvaps, ובהזדמנות זו : מאיר, מאיפה אפשר לקנות קרטומייזרים בודדים שקופים שמתאימים ל ego-t ? ראיתי רק ב madvapes אבל הם נראים שונים, אין שם את פתילי הכותנה להזנה לסליל החימום.

 

לפי מה שרשמת בשירשור הזה,אתה הזמנת EGO-W לא EGO-T.

אתה צריך קרטומייזרים כאלה:

http://www.vaporhawk.com/auction_details.php?auction_search=1&auction_id=102371&limit=100&option=basic_search&basic_search=ego-w&form_basic_search_x=16&form_basic_search_y=4&keywords_search=ego-w&item_type=all

 

לא מובן לי רק למה רק באתר הזה הם מופעים,בשום אתר אחר לא מצאתי.

אני רואה שזה לא דגם נפוץ כל כך.:?

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

אני משער שהוא אכן רוצה לחבר קרטומייזר לסוללה ולהתנסות בו. יש מבחר רחב של ציוד אידוי שניתן לחבר לסוללות הego

הקישור שהבאת הוא לטנק/מיכל של ה ego-w. טנק/מיכל זה לא קרטומייזר!

פורסם

אהה,חשבתי שגם לזה קורים קרטומייזר:|

בכל מיקרה אליבאבא הזמין ego-w והבנתי מההודעה שלו שהוא מחפש ספיירים,אז זה זה.:wink:

 

ניראה לי או הגברת אייני הורידה את האפשרות להזמין נוזל בבודדים?

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

אני מצטער על הבלבול אבל אני רוצה את מה שכבר יש לי בקיט - מיכל שקוף, בלי פוליאסטר בפנים, שיש בו שני פתילי כותנה שמובילים אל גוף החימום, פשוט אני רוצה שיהיו לי ספיירים. זה באמת טנקומייזר ולא קרטומייזר.

 

תודה על הקישור, פסיירקס, זה בדיוק מה שחיפשתי.

רק מה אני אעשה עם 10 חתיכות, אני רוצה 2-3, אולי גם איזה אחד או שניים גדולים יותר, 2 מ"ל זה נגמר לי די מהר.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אז הבנתי אותך נכון:-)

הבעיה באתר VH שכולם מוכרים בכמות מסחרית,זה מעולה למי שקונה ומוכר בארץ [אולי אני אפתח עסק מהצד?:lol:]

גם אני רציתי יותר גדול מ2 אז הזמנתי סתם בשביל להתנסות קרטומייזר 6 מ"ל כפול סליל.

 

אם אתה רוצה מצאתי לך פה כמה דברים.

אייני מוכרת בודד עם כיסוי לטנק וכיסוי לראש ב7.8 דולר אבל צריך להוסיף עוד משלוח,לא יוצא ממש משתלם:

http://www.vaporhawk.com/auction_details.php?auction_search=1&auction_id=100256&limit=100&option=basic_search&basic_search=Clearomizer&form_basic_search_x=18&form_basic_search_y=16&keywords_search=Clearomizer&item_type=all

 

כאן יש לך 6 מ"ל שמתאים להברגה שלנו: עכשיו שאני חושב על זה חבל שלא צירפתי את זה להזמנה שלי :-(

http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=product_info&cPath=1076_1125&

products_id=7950

 

יש שם עוד סוגים,עם לדים וצבעים ממש נחמד.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

אכן , גם שאלתי את AINY והתשובה היתה שזה פשוט ללא סוללה.

יש לי סט של EGO-C מלא, אני מנחש שאני יוכל להרכיב את הסוללה בשביל EGO-W

אודי A4

דימה.

פורסם

אתה תוכל.

אני לעומתך הזמנתי את החלקים של הEGO-C כדי להתנסות.

אגב, פתחתי את הטנק מיכל השני שקיבלתי בערכה, והוא לא מפסיק לדלוף.

יותר מזה, אני לא יכול להבריג אותו עד הסוף לסוללה, כי אז הסוללה פשוט לא עובדת. (נדלק אור כחול קבוע לאיזה 5 שניות ללא מתח)

כנראה שיש לפעמים נפילות בחלקים מסויימים, מזל שהזמנתי עוד נגלה של טנקים/מיכלים.

פורסם

גם אני רוצה להתנסות איתו...:-P

 

תאמת שגם המיכל השני שלי לא משהו,פעם הבאה אני מזמין משהו אחר כדי להתנסות,גם 2ml זה קצת מידי.

Renault Clio TCe 120 EDC

×
×
  • תוכן חדש...