Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מאישה שגידלה 2 כלבים בביתה ובעלת ניסיון רב קיבלתי את הטיפ הבא. מומלץ למהר ולעבור לאוכל של בוגרים מכיוון שאוכל גורים עתיר בשומן ורכיבים ״לא מומלצים״ אחרים ואוכל בוגרים לא. קח לתשומת לבך.

זה לא נכון!

ככל שהגזע גדול יותר, כך מומלץ להישאר עם אוכל של גורים זמן רב יותר!

זהו אוכל עשיר יותר בחלבונים. אך כל עוד הכלב לא שוכב כמו שטיח כל היום, אין שום בעיה (ואפילו די מומלץ), להישאר עם אוכל של גורים.

אני מתכנן להשאיר את הכלבה שלי לפחות עד גיל שנה וחצי-שנתיים על אוכל של גורים! (פיטבולית)

זה מפתח את השרירים של הכלב בצורה הטובה ביותר.

 

טיפ נוסף הוא לא להשאיר קערה מלאה באוכל 24/7. ולתת לכלב אוכל גם מהיד וגם לקחת לו אותו. אחרת הכלב עלול לפתח תוקפנות שבה מי שמתקרב לו לאוכל חוטף

 

עבודה עם מאלף תעבוד על סדר ההיררכיה בבית. ולכן לא אמורה להיות שום בעיה לקחת לו גם אנטריקוט!

 

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

ההמלצות שלי הן:

-בעת ההגעה הביתה לראשונה לעשות סיבוב קצר בסביבה על מנת שהכלב ידע איפה הוא נמצא.

-כשנכנסים לבית חשוב לזכור שהבית הוא שלך ולכן אתה בוחר איפה יהיה המקום של הכלב. בהתאם לכך אתה קובע כבר מהיום הראשון חוקים כגון מותר/אסור לעלות על הספה, לאייזה חדר מותר לו להכנס ולאיזה אסור וכן הלאה.

-גיל מומלץ לאמץ גור הוא כ-8 שבועות.

-אוכל שאני הייתי ממליץ עליו הוא orijen.

-צעצועים תרכוש לו מס מסויים ואל תתן את כולם בבת אחת. שבכל זמן נתון יהיה צעצוע אחד, מקס׳ 2 נגישים.

-אכן לא מומלץ מבחינה בריאותית לקחת אותו יותר מדי החוצה ולמקומות שכלבים אחרים מרבים לטייל שם עד שיקבל את החיסונים.

מחלת הפרוו וגם כן תולעת הפארק אלו דברים שיסכנו את חייו ולכן יש להיזהר מאוד.

בתקופה הזו הכלב עושה צרכים בבית ולכן יש להתכונן בהתאם. אם יש אפשרות, תוציאו אותו מחוץ לבית לעשות את צרכיו על מנת שילמד.

כמה זמן הוא יישאר לבד בבית במהלך היום?(אם בכלל)

פורסם
כמה זמן הוא יישאר לבד בבית במהלך היום?(אם בכלל)

כעיקרון התכנון הוא כזה:

כשאני קם בבוקר לעבודה (7:00) אני מוציא אותו לחצר הפרטית המגודרת שהכנתי לו ומתחיל להתארגן ליום עבודה.

בשעה 8:00 כשאני יוצא לעבודה אני מכניס אותו חזרה לבית.

אני מקווה שזה יהיה משהו קבוע אך כעיקרון אמא שלי יכולה גם היא להוציא אותו לחצר באמצע היום (אני גר ביחידת דיור בחצר של ההורים), נניח לשעה בצהרי היום (נניח 14:00).

בערב כשאני חוזר מהעבודה בשעות הערב אני מוציא אותו לטיול ארוך בשכונה ומבלה איתו.

 

קשה לי לדעת איך ההורים שלי יקשרו לכלב כי עד היום הכלבים שהיו ברשותנו היו כלבי חצר ולא כלבי בית, אבל אני מאמין שהם לא יוכלו להישאר אדישים לפרצוף אנושי של בוקסר והכלב יהנה מחברה במשך כל היום בבית ההורים ולא יהיה יותר מדי לבד.

בקיץ הוא ירוויח מדי יום טיול ארוך בשמורת טבע ענקית יחד עם אבא שלי שלא מוותר על ההליכה היומית שלו.

 

בקיצור, אני מאמין שהוא יהיה כלב פעיל :-D

פורסם

חשוב מאוד להוציא כלב לטייל. חצר היא לא תחליף לטיול. מה שאומר שמומלץ בבוקר להוציא את הכלב מחוץ לתחומי הבית לפחות לסיבוב קצר ולאחר מכן להכניסו לחצר.

פורסם

להלן מספר שאלות והכוונה לטיפים מומלצים:

1) האם נכון יהיה לקנות בהתחלה (וכמובן גם בהמשך) אוכל סופר פרימיום לגורים מהחברות המוכרות (בלקנדו/רויאל קנין וכו')? עד מתי הוא נחשב גור מבחינת האוכל?

2) מהם הרגלי האכילה המומלצים (פעמיים ביום? בוקר וערב? פעם ביום?)

3) באיזה גיל הכי מוקדם אפשר לסרס בעיקרון? (כמובן שהוטרינר הקבוע יתן את דעתו המלומדת, אך בכל זאת בשביל ההערכה)

4) מלבד מיטה ייעודית, צעצועים (שאני מקווה שיהיו בשימוש לשיניים החלביות במקום הספות בבית) וחטיפים לפרסים (לאילוף), מה עוד צריך לרכוש בקניה ראשונית בחנות?

5)האם זה נכון שעד גיל 3 חודשים לפחות, אסור לכלב להיות במדשאה? (כי הוא פגיע למחלות התולעים לפני הגיל שבו מחסנים נגדם)

6) רכשתי ספר אילוף, איתו ובעזרת מביני עניין אני מתכוון לאלף אותו לדברים בסיסיים כגון לא לפרק את הבית, לא לקפוץ על אנשים, להיות ידידותי כלפי כלבים אחרים, בריחה לא רצויה בזמן טיול רגלי וכדומה. האם השקעה אישית יכולה להחליף את הצורך במאלף מקצועי?

7) כל טיפ נוסף יתקבל בברכה.

 

1) בהחלט ממליץ להשקיע באוכל למרות שבמקרה שלך זו הולכת להיות הוצאה כואבת. דווקא רויאל קנין ופרופלן כיום לא מומלצים (רויאל קנין כבר כמה שנים ירדו באיכות לעומת מה שהיה פעם ולפרופלן הייתה הבעיה בקיץ האחרון עם תולעים באוכל, לא יודע אם הבעיה נפתרה). מבחינת האוכל הכלב נחשב גור עד גיל שנה וחודשיים (או שנה ושלושה חודשים, לא זוכר בדיוק).

2) זה תלוי בסוג הכלב ובבחירה של הבעלים. הכלב שלי (מעורב) לדוגמא לא נוטה להשמנה ולכן אני משאיר לו כל היום אוכל בקערה אבל רוב המאלפים ממליצים להאכיל את הכלב פעמיים ביום (בוקר ולילה, בד"כ אחרי שאתה מסיים לאכול כדי שיבין מי בעל הבית) ולהרים את הקערה ברגע שהוא מסיים. יש איזשהי תקופה מסויימת (אם אני לא טועה בחצי שנה הראשונה) שבה מומלץ תמיד לדאוג שיהיה אוכל בצלחת.

3) מגיל חצי שנה. ממליץ בחום לעשות סירוס, זה מרגיע מאוד את הכלב ליד כלבים אחרים.

4) רצועת אילוף (ארוכה מרצועה רגילה), קולר רגיל וקולר חנק, תכשיר נגד קרציות (אני משתמש בפרונטליין), שמפו מיוחד לרחצה (לפחות בתקופה שהוא גור, אח"כ ניתן לרחוץ בשמפו רגיל), מברשת שיניים, מי פה.

5) חיובי, זו אחת הסיבות שאני לא ממליץ לך להכניס אותו הביתה לפני, יהיה לך קשה להרגיל אותו להיגמל מההשתנות/חירבונים בבית (כי אסור לצאת איתו החוצה) פתאום אחרי 3 חודשים.

6) אכן כן אבל אתה צריך להיות שם איתו ו"לחנך" גם את שאר דיירי הבית.

7) כפי שכבר אמרתי לך בעבר, אני לא הייתי לוקח את הכלב מהבחור עד גיל 3 חודשים וזה ממש לא משנה אם הוא סיים לינוק או לא.

אני ממליץ לך להוסיף לו הליכה של חצי שעה לפחות גם בבוקר כדי "לעייף" אותו.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני שוב מוסר תודה לכל העונים והמייעצים ומצטרף אלי עוד מישהו שחשוב לו למסור את הערכתו..

:wink:

IMG_0727.jpg

IMG_0731.jpg

פורסם

יש רק דבר אחד שגורם לי להוציא קולות יותר מטומטמים ממפגש עם גורים של בוקסר...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אשמח לשמוע את דעתכם:

 

חבר המליף לי לרכוש את האוכל הזה.

מישהו מכיר?

נראה כי האוכל ברמה גבוהה מאוד מבחינת איכות המרכיבים בפנים.

מישהו מכיר?

 

בנוסף, האוכל רשום כמתאים לכל הגילאים הכופתיות באמת קטנות.

הוטרינרית אמרה שהיא לא מכירה את האוכל הזה והיא ממליצה לא לתת אותו אלא לתת אוכל ייעודי לכלבים (למרות שזה רשום כאוכל שמתאים לכל הגילאים).

 

תודה.

פורסם
יש רק דבר אחד שגורם לי להוציא קולות יותר מטומטמים ממפגש עם גורים של בוקסר...

 

:roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: זה בדיוק מה שקרה לי! :)

 

 

זה אחוז החלבון של המזון ששאלת עליו.

Crude Protein, min 25.0%

 

 

על פניו נראה סביר. אבל.

 

באקאנה יש 32 אחוזי פרוטאין (חלבון).

החלבון אחראי על בניית השרירים.

אני אישית מעדיף חלבון כמה שיותר גבוה (ביחס לתקציב, כן?)

 

מעבר לזה, ראיתי שהמרכיבים עצמם עצמם באקאנה איכותיים יותר.

מה העלות של המזון הנ"ל?

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

http://www.dogfoodanalysis.com/dog_food_reviews/index.php/cat/1

 

חפש את המזון פה.

 

עריכה - אני לא מצאתי.

מה שאני הייתי ממליץ - בזמן שהגוף של הכלב מתפתח והוא גודל ומתחזק מומלץ לתת לו את האוכל הטוב יותר שתוכל לתת!

אני הייתי ממליץ לתת אוכל שיעודי לגיל. חשוב לתת אוכל איכותי על מנת שהמערכות של הכלב יתפתחו בצורה הטובה ביותר.

×
×
  • תוכן חדש...