Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תפקיד המערכת הנ"ל הוא לכבות את המנוע בנסיעות איטיות בעיר, בהן המנוע פועל בכל מקרה בעומס מינימלי. המערכות האלו בדרך כלל לא מכבות מייד, אלא לאחר עמידה של 20-30 שניות.

 

לא יצא לי לבדוק את זה, אבל אני חושב, שאם חום המנוע גבוה, ונניח מאווררי הרדיאטור פועלים במהירות גבוהה, המערכת לא תכבה את המנוע, לפני שהוא התקרר מעט.

 

מישהו יכול לאשר/לשלול?

בדיוק כמו שעמיקם כתב. פעם לקחתי לנסיעת מבחן מיטו QV. נסעתי באיילון כמה שנסעתי, יצאתי באחת היציאות וכשהגעתי לרמזור הוא היה אדום. המערכת דוממה את המנוע באופן מיידי מבלי להתחשב באופי הנהיגה שקדם לעצירה ברמזור.

הנושא נידון גם בפורום מועדון אלפא רומיאו ישראל - http://www.iaroc.org.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=6046

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

קראתי פעם, שהמערכת לא מכבה את המנוע, אם חום מנוע/ חום שמן נמצא מעל סף מסויים. לא דיברו שם ספציפית על המערכת של אלפא, אנסה למצוא קישור מאוחר יותר.

 

 

פורסם
תפקיד המערכת הנ"ל הוא לכבות את המנוע בנסיעות איטיות בעיר, בהן המנוע פועל בכל מקרה בעומס מינימלי. המערכות האלו בדרך כלל לא מכבות מייד, אלא לאחר עמידה של 20-30 שניות.

 

לא יצא לי לבדוק את זה, אבל אני חושב, שאם חום המנוע גבוה, ונניח מאווררי הרדיאטור פועלים במהירות גבוהה, המערכת לא תכבה את המנוע, לפני שהוא התקרר מעט.

 

מישהו יכול לאשר/לשלול?

 

אני יכול רק להגיד שבמכוניות עם סטארט סטופ שעליהן נהגתי, לעיתים המערכת לא כיבתה את המנוע באופן מיידי אלא חיכתה כמה שניות. למה זה קורה - אני לא יודע.

 

בנוגע למה שכתבתי קודם - למען הסר ספק, אני לא ממליץ לנסוע נסיעה תובענית ומיד לכבות את המנוע, ובטח שלא לתת פול גז ומיד לכבות. אני פשוט יודע שלא צריך לקחת את זה לקיצוניות השנייה ולחכות כמה דקות לפני כיבוי (או אחרי התנעה). סתם מיותר ומבזבז דלק.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...