Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאבים פיוניר 304 הvs 305.....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שייקה , כן שמעתי את שני הסאבים .

וגם אם לא הייתי שומע. אין זה אומר שצריך להטעות משתמש בגלל בדיקה לקויה

וגם אם הבדיקה לא לקויה, פסיכולוגיה בגרוש ואם לא, אז כיוון לקוי.

כי במבחן עיוור אני בספק אם הוא בכלל ידע אם מדובר בסאב של פיוניר או של REDSOUND

(דוגמא קיצונית)

במילים אחרות כשלא מדובר במדע מדוייק צריך להיות ברורים בנושא שמדובר בניסיון אישי ודיעה אישית.

זה בסך הכל נכון לכל הדיעות..

 

לא היית רוצה שיטעו אותך לגבי מוצר שאתה עומד לרכוש, רק בגלל ניסיון אישי שלא מציינים זאת

נכון?

 

מדע מדע אבל המדע לא יצטרך לישמועה את זה באוטו אלה האוזן שלך נכון?.

 

אז האוזן שלי אומרת שהוא פיוניר 304F יותר מדוייק!

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מיקמיק אני לא מבין מה אתה משתולל?

אתה בדקת את שני הסאבים?

כי בינתיים כל מי שיש לו את הסאבים האלה אומר בפרוש שה305 פחות מדוייק מה304.

אדי לא גילה לנו משהו חדש..

 

1. צודק! מיקמיק, גם אתה לא בדיוק מעבדה על גלגלים... :):wink:

2. מנסיון שמיעתי שלי, ה 304c מדוייק יותר (הרבה יותר) מה 305.

וכך גם לרבים כמוני.

3. כך או כך, גם ה 304 וגם ה 305 אינם סאבים של sq ממש...

אבל אם תרצה יותר דיוק מאשר עוצמה, עדיף ה 304.

ה 305 נשמע לי תמיד מרוח, כאילו זה איזה kicker L5 או משהו כזה... :evil:

פורסם

טוב כניראה לא הבנת במה מדובר

אין לי שום בעיה עם האוזן שלך, או הסאב שלך, או כל דבר אחר

הבעיה שלי זה עם העובדה שלא ציינת שמדובר בניסיון אישי

ונתת לזה להישמע כדבר נכון ובדוק..... זה כל הסרט

יותר מובן עכשיו ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

טוב אז אם את שואל בשביל לקנות אני מציע לך להוסיף עוד קצת ולקחת את פיוניר פרימייר

400 RMS שלא רואה את שניהם וזה בדוק שמעתי את ה 305 ואת ה 304

עכשיו יש לי את הפרימייר התקנתי אותו אתמול וזה פשוט חוויה !

אני יודע שהפרימייר וה 305 הפ אותם הנתונים....אבל עזבו...תשמעו ותחליטו...

פורסם
טוב אז אם את שואל בשביל לקנות אני מציע לך להוסיף עוד קצת ולקחת את פיוניר פרימייר

400 RMS שלא רואה את שניהם וזה בדוק שמעתי את ה 305 ואת ה 304

עכשיו יש לי את הפרימייר התקנתי אותו אתמול וזה פשוט חוויה !

אני יודע שהפרימייר וה 305 הפ אותם הנתונים....אבל עזבו...תשמעו ותחליטו...

 

אני מקווה ששמעת את שניהם באותם תנאים אם אתה אומר את זה..

פורסם

טוב אז אני שמח לדעת את זה...

כי שאני שאלתי מה לקנות כולם אמרו לי אין הבדל ביניהם....

ואני יודע ששיש הבדל ענק !

אותי לא מעניין נתונים וכול החרטא של הוואט...(אני לא יהיה מטומטם ויגיד שזה לא משנה.. אבל מי שאמור להבין אותי יבין ...)

האוזן שופטת הכי טוב !!

פורסם
עם כל הכבוד ליכולות הסאונד המרשימות שלך, אתה עדיין לא בדיקת מעבדה ולא אודיופיל למיטב ידעתי.. אתה לא יכול לבוא עם מידע של ניסיון אישי ולבוא ולקבוע עובדה

תציין ליד משפט שכזה "היו לי את שני האלמנטים, ולפי דעתי אלמנט X יותר מדוייק"

 

נתת לזה להישמע כאילו זה ללא לספק נכון, כי לדעתי ה304 גובל עם יכולות הקאליפורניה בום

אתה לא רואה אותי טוען שזה מידע בדוק ומוכח נכון?

ואם היה לך סאב 304C והתיחסת אליו כפריאייר אז עשית טעות..

 

mikmik

אתה תמיד מנסה לצאת צודק בחיים לא תודה שטעית :lol:

אתה בכלל בדקת בדיקה מעבדתית את הסאבים הללו? :?:

אני שמעתי את 2 הסאבים האלו אבל לא את הפריי אייר ולדעתי ואני בטוח שעוד הרבה פה דבקים בדעתם שהוא באמת יותר מדוייק :twisted:

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

304c קומפונט סאב 12" 300rms (דופק הכי טוב לטעמי)

304f פרי אייר סאב 12" 300rms

305c קומפוננט סאב 12" 400rms (מורח צלילים ,גועל נפש של סאב)

305f פרי אייר סאב 400rms (לא יצא לי לשמוע)

פורסם
עם כל הכבוד ליכולות הסאונד המרשימות שלך, אתה עדיין לא בדיקת מעבדה ולא אודיופיל למיטב ידעתי.. אתה לא יכול לבוא עם מידע של ניסיון אישי ולבוא ולקבוע עובדה

תציין ליד משפט שכזה "היו לי את שני האלמנטים, ולפי דעתי אלמנט X יותר מדוייק"

 

נתת לזה להישמע כאילו זה ללא לספק נכון, כי לדעתי ה304 גובל עם יכולות הקאליפורניה בום

אתה לא רואה אותי טוען שזה מידע בדוק ומוכח נכון?

ואם היה לך סאב 304C והתיחסת אליו כפריאייר אז עשית טעות..

 

mikmik

אתה תמיד מנסה לצאת צודק בחיים לא תודה שטעית :lol:

אתה בכלל בדקת בדיקה מעבדתית את הסאבים הללו? :?:

אני שמעתי את 2 הסאבים האלו אבל לא את הפריי אייר ולדעתי ואני בטוח שעוד הרבה פה דבקים בדעתם שהוא באמת יותר מדוייק :twisted:

 

מה הקשר צודק????? מה הקשר לטעות ? לטעות במה ???????????

 

במילים פשוטות הסברתי לו שמה שהוא אמר, זה דברים מניסיון אישי, ויש לציין את זה בהודעה

כי אני הסקתי מזה שזה מדע מדוייק, ואני משער שגם פותח ההודעה היה מתיחס לזה ככה

 

זה כל כך פסול מה שאמרתי ? מה הקשר צודק ??#!#

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ניראה לי לבן אדם שקונה את הסאב לא ממש מזיז כול העניין של מדע נכון?

 

הוא רוצה חוות דעת של אנשים ששמעו את הסאב נכון?

 

MIKMIK ההסבר שלך מדעי אבל לא ממש מדוייק ולא עוזר לנו בשום דבר! :wink:


×
×
  • תוכן חדש...