Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאבים פיוניר 304 הvs 305.....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי ה305 אני יכול להגיד לך בוודאות שחיברתי אותו למגבר של 350 אר אמ אס

והסאב דפק בצורה מטורפת.. (בצורה מאוד חזקה לעומת ה200 אר אמ אס (בערך) שקיבל קודם

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

על ה304 נאמר שהוא תמורה טובה לכסף, ואחריו יצא היורש שלו 305... להרבה יש אותו ויכולים להשמיע לך אם תבוא למפגשים.

 

אבל הוא אכן תמורה טובה לכסף - שני הדגמים.

 

וה-305 יותר חזק.

פורסם

סידרת ה304 היא פריי אייר ...

 

ה304 יותר מודייק מי 305

 

ה305 פחות מדוייק אבל חזק יותר מה304..

 

ה305 מומלץ אם אתה אוהב SPL...

 

לדעתי הוא התמורה הכי טוב תווך מחירים של 400-300 שקל!

פורסם

eddy מי קבע את השטויות האלה ? (ותסלח לי שאני אומר שטויות אני לא רגיל לשלול דברים של אנשים באופן כל כך בוטה)

 

מי אמר שה304 פחות מדוייק, ומי אמר ש304 זאת סידרה של סאבים של פריאייר

נראה לי שקיבלת מידע מוטעה..

 

t-a-l מניסיון - על סאבים אפשר לכתוב הרבה מספרים, אבל מניסיון עם ה305 ומגבר של JBL שנתוני מעבדה הראו 350 אר אמ אס בגישור, אז הוא דפק בצורה יפה מאוד.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
סידרת ה304 היא פריי אייר ...

 

!

 

אתה מתכוון ל-304F ?! זה סאב פרי-אייר .

כי יש גם את ה-304C שהוא לא פרי אייר.

 

בקיצור , יש 2 סוגים !

זה נכון

פורסם
eddy מי קבע את השטויות האלה ? (ותסלח לי שאני אומר שטויות אני לא רגיל לשלול דברים של אנשים באופן כל כך בוטה)

 

מי אמר שה304 פחות מדוייק, ומי אמר ש304 זאת סידרה של סאבים של פריאייר

נראה לי שקיבלת מידע מוטעה..

 

t-a-l מניסיון - על סאבים אפשר לכתוב הרבה מספרים, אבל מניסיון עם ה305 ומגבר של JBL שנתוני מעבדה הראו 350 אר אמ אס בגישור, אז הוא דפק בצורה יפה מאוד.

 

מה ניראה לך תגיד לי!!!

 

היה לי את ה304F הוא פריי אייר וגם ה304C ..

 

ה304 יותר מדוייק

 

 

את ה304F היה לי חצי שנה

 

ואת הפיוניר 305C יש לי כבר 8 חודשיים

וה305 פחות

 

מה לא ברור??

פורסם

עם כל הכבוד ליכולות הסאונד המרשימות שלך, אתה עדיין לא בדיקת מעבדה ולא אודיופיל למיטב ידעתי.. אתה לא יכול לבוא עם מידע של ניסיון אישי ולבוא ולקבוע עובדה

תציין ליד משפט שכזה "היו לי את שני האלמנטים, ולפי דעתי אלמנט X יותר מדוייק"

 

נתת לזה להישמע כאילו זה ללא לספק נכון, כי לדעתי ה304 גובל עם יכולות הקאליפורניה בום

אתה לא רואה אותי טוען שזה מידע בדוק ומוכח נכון?

ואם היה לך סאב 304C והתיחסת אליו כפריאייר אז עשית טעות..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני לא קבעתי דברים בפירוש אני אומר מנסיון אישי...

 

ובפיוניר 304F לא ממש גובל לקליפורניה בום...

 

 

תעשה לי טובה אל תיכתוב שטויוית כאילו אתה מבין בהכול..

 

 

אם אני לא טועה ה304C הוא 10 אינ'ץ ...

פורסם
סידרת ה304 היא פריי אייר ...

 

ה304 יותר מודייק מי 305

 

ה305 פחות מדוייק אבל חזק יותר מה304..

 

ה305 מומלץ אם אתה אוהב SPL...

 

לדעתי הוא התמורה הכי טוב תווך מחירים של 400-300 שקל!

 

"אל תכתוב שטויות כאילו אתה מבין בהכל"

אתה שפוי ? באותו תרד טענת שני דברים שנוגדים אחד את השני.

בהודעה הראשונית שלך - קבעת עובדה מאוד בוטה, בהודעה האחרונה..

"אמרתי מניסיון אישי"

 

אני מבין שבסך הכל מדובר פה בטעות לגיטימית, אני לא פנאטי.

אבל כך בחשבון שלמי שאין ניסיון עם האלמנטים האלו באמת מאמין שה305 סאב פחות מומלץ מבחינת דיוק , ואף אחד לא קבע שזה נתון אמיתי.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מיקמיק אני לא מבין מה אתה משתולל?

אתה בדקת את שני הסאבים?

כי בינתיים כל מי שיש לו את הסאבים האלה אומר בפרוש שה305 פחות מדוייק מה304.

אדי לא גילה לנו משהו חדש..

8)
פורסם

שייקה , כן שמעתי את שני הסאבים .

וגם אם לא הייתי שומע. אין זה אומר שצריך להטעות משתמש בגלל בדיקה לקויה

וגם אם הבדיקה לא לקויה, פסיכולוגיה בגרוש ואם לא, אז כיוון לקוי.

כי במבחן עיוור אני בספק אם הוא בכלל ידע אם מדובר בסאב של פיוניר או של REDSOUND

(דוגמא קיצונית)

במילים אחרות כשלא מדובר במדע מדוייק צריך להיות ברורים בנושא שמדובר בניסיון אישי ודיעה אישית.

זה בסך הכל נכון לכל הדיעות..

 

לא היית רוצה שיטעו אותך לגבי מוצר שאתה עומד לרכוש, רק בגלל ניסיון אישי שלא מציינים זאת

נכון?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...