Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תורי הגיע


puntoELX
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז תורי הגיעה, היום התגייסתי, איך שאני חוזר מהבקו"ם, היד עדיין כואבת מהזריקות אני מוצא את האוטו שלי עם חלון שבור באוטו, מציץ פנימה וחושך

בעינים :( כול האוטו זכוכיות, אין את כל הפלטה האחורית עם הרמקולים,

עקרו מהמקום את המגבר לקחו את הסאב וכמובן את הרדיו דיסק :evil::cry:

מתנה מצויינת לגיוס... :cry::cry::cry:

אבל לבדואי (זה היה בב"ש) הטיפש הבן זו** נפל הרישיון אז יודעים מי גנב :?

אבל המשטרה לא עושה כלום ואני חושב שגם לא תעשה.

שוטרים מניאקים יודעם רק לתת דוחות.

חוץ מזה לשתות קפה ולשבת על התחת ולא לעשות כלום :evil::x:x

2pac

west side

פורסם

הם פשוט מפחדים מהבדואים.

כן, כן. הם מפחדים. אתה מכיר רק את הבדואי שהביא לך תה חם בטיול השנתי בכיתה ו'.

אבל יש גם כאלה פשוט משוגעים, אין להם אלוהים והם מסוגלים לעשות דברים שאתה לא מתאר לעצמך.

 

יש ביניהם לבין המשטרה כזה הסכם לא כתוב שהם לא ישתגעו ויתחילו לרצוח אחד את השני וסם אנשים שנראים להם חשודים, ובתמורה המשטרה תעלים עין מגניבות קטנות ואפילו מהברחות סמים.

 

למרות כל אלו אני מאחל לך שהמשטרה בסוף תתפוס את הגנב ורכושך יוחזר אליך (או לפחות כסף כפיצויים כי רוב הסיכויים שהבדואי לא גנב את זה כדי להשתמש בזה בעצמו וכנראה שאיזה תל אביבי נחמד נהנה מהרדיו-דיסק שלך ברגעים אלו.

דייטסו שרייד בטירוף...

פורסם

אררררררררר

גנבים ארורים

אני מבין לליבך, רק היום האוטו שלי יצא מהמוסך, כאוב, וללא מערכת (לאחר שנגנבה לפני שבוע)

יובל.

פורסם

בנימה עצובה זו ,

 

אגנה את כל הגנבים , הפורצים והפושעים למינהם..

 

יומכם יבוא..

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אני כתבתי לך כבר הודעה פיליפ שאני מצטער לשמוע על הגנבה שקרתה לך :(:(

 

אבל משום מה מחקו לי את ההודעה, לך תבין למה, אף אחד לא מוכן להסביר לי

 

ממש לא יפה, מה כבר רשמתי

פורסם

באמת מבאס... עכשיו גם אין לנו דיסקוטק בערד...

לצערינו פה באיזור בדואים נימצאים מעל החוק.

 

ליפעמים הם נעצרים, ראיתי במו עניי בדואים בתחנה אחרי שגנבו רכב (לא פעם ראשונה שלהם ממה שהבנתי),

אבל אין מה לעשות להם.

מעצר בית? מי יודע איפה הם גרים...

שלילה? גם ככה אין להם רישיון.

קנס? איך יגרמו להם לשלם...

 

גם פוחדים שהם יתחילו להיתפראה.

 

גם שוטרים הם מעל החוק כאשר מדובר באבירות תנועה.

פורסם

וזה מדכא??

 

נמאס מכל הפריצות , הגניבות

 

למה אנשים חייבים "לשים" עיניים על כל דבר יפה שזז,נשמע או סתם עומד לו בתמימות..

ואז הם פורצים גונבים ומשחיתים..

 

דוגמא :

לחבר שלי יש פולו CLASSIC דיזל, הוא החנה בחנייה במקום העבודה, בא מישהו - סתם בלי סיבה העביר מסמר על האוטו...

 

למה? מה זה נתן לו?

נימאס כבר..

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

תשמע אחי... יש לך רשיון של הגנב, לא?

תאסוף כמה חברי ולך עליו בערב... חכה עד שיהיה לבד.. ואז אתה יודע מה...

ולשוטרים, לך ותבקש חקירה... אם לא יעשו כלום תגיש נגדם תלונה.

 

איך היתי מפוצץ אותו... אני לא בעד אלימות כן, אבל ככה לדפוק את כל האוטו...

 

חלאס!!! די כבר!!! כמה אפשר??? אי אפשר כבר להנות ממוזיקה...

:evil:

פורסם
תשמע אחי... יש לך רשיון של הגנב, לא?

תאסוף כמה חברי ולך עליו בערב... חכה עד שיהיה לבד.. ואז אתה יודע מה...

ולשוטרים, לך ותבקש חקירה... אם לא יעשו כלום תגיש נגדם תלונה.

 

איך היתי מפוצץ אותו... אני לא בעד אלימות כן, אבל ככה לדפוק את כל האוטו...

 

חלאס!!! די כבר!!! כמה אפשר??? אי אפשר כבר להנות ממוזיקה...

:evil:

אחי הלוואי והיתי יודע באיזה חור הוא גר, בטח איזה אוהל עלוב בשום מקום עם כמה הונדות סיווק לידו. לא משנה לכמה חברה אני אקרא הם תמיד יותר (אל תישכח שהם בדואים, לכל אחד 5 נשים ומכל אחת איזה 8 ילדים :!: ) כל החמולה עוד תעלה עלנו. חוץ מזה הדפוקים האלה לא פוחדים בגרוש מהמשטרה.

חצי מהמשטרה באזור פה הם בעצמם בדואים ואצלהם לכולם יש איזה קשר משפחתי עם השני.

2pac

west side

פורסם

תלך למשטרה (תלך, אל תתקשר), עדיף עם ההורים, ותבקש לפתוח חקירה ותציג את הרשיון שלו (תעשה ממנו כמה עותקים עם מכונת צילום לפני ותשמור אותם אצלך).

 

אם המשטרה לא פותחת בחקירה (למרות שלדעתי הם חייבים ע"פ חוק) תגיש תלונה בבית משפט כנגד תחתנת המשטרה (קודם תגיד למשטרה שאתה הולך לפתוח נגדם במשפט אם הם לא פותחים בחקירה), אל תפחד לפתוח במשפט, זה גועל נפש שהמשטרה מתעלמת מכאלו דברים!!! :mad::mad::mad:

דייטסו שרייד בטירוף...

פורסם

הלכתי לתחנה, קצת צעקות, קללות, בכי, צעקות של אמא, ו.... סוף סוף הם

מתחילים להריץ ענינים. השארנו את האוטו בתחנה ובבוקר לוקחים ממנו

טבעיות אצבעות :?

אני מקווה שיעלו על המניאק הזה.

 

 

 

בזמן האחרון זה הפך כבר למכה אי אפשר לקנות מערכת בלי שישימו עליה עין

והופ.... היא נעלמת :mad::evil::twisted:

2pac

west side

פורסם
תלך למשטרה (תלך, אל תתקשר), עדיף עם ההורים, ותבקש לפתוח חקירה ותציג את הרשיון שלו (תעשה ממנו כמה עותקים עם מכונת צילום לפני ותשמור אותם אצלך).

 

אם המשטרה לא פותחת בחקירה (למרות שלדעתי הם חייבים ע"פ חוק) תגיש תלונה בבית משפט כנגד תחתנת המשטרה (קודם תגיד למשטרה שאתה הולך לפתוח נגדם במשפט אם הם לא פותחים בחקירה), אל תפחד לפתוח במשפט, זה גועל נפש שהמשטרה מתעלמת מכאלו דברים!!! :mad::mad::mad:

 

ותעשה את זה , רק קח בחשבון שיכול מאוד להיות שהפורץ לאוטו שלך שם רשיון של מישהו אחר באוטו מפריצה אחרת , בכל אופן אל תפחש ללחוץ על המשטרה זה עבודה שלהם שיעשו אותה

אלפא רומיאו , הנעה אחורית V6 24v Twin-Turbo

פורסם
טוב אז תורי הגיעה, היום התגייסתי, איך שאני חוזר מהבקו"ם, היד עדיין כואבת מהזריקות אני מוצא את האוטו שלי עם חלון שבור באוטו, מציץ פנימה וחושך

בעינים :( כול האוטו זכוכיות, אין את כל הפלטה האחורית עם הרמקולים,

עקרו מהמקום את המגבר לקחו את הסאב וכמובן את הרדיו דיסק :evil::cry:

מתנה מצויינת לגיוס... :cry::cry::cry:

אבל לבדואי (זה היה בב"ש) הטיפש הבן זו** נפל הרישיון אז יודעים מי גנב :?

אבל המשטרה לא עושה כלום ואני חושב שגם לא תעשה.

שוטרים מניאקים יודעם רק לתת דוחות.

חוץ מזה לשתות קפה ולשבת על התחת ולא לעשות כלום :evil::x:x

 

בכל הסיפור הזה דבר אחד לא ברור לי !!!!!

 

איך התגייסת וכבר חזרת מהבקו"ם ? :o

2001 Opel Astra 1.6

×
×
  • תוכן חדש...