Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טסט חוזר לרכב- חובה באותו מכון?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

עשיתי שבוע שעבר טסט לרכב. בבדיקה מצאו שעליי להחליף 3 גלגלים ומנורת ברקס בחלון האחורי.

שאלתי היא האם ניתן לנסות לעבור טסט חוזר במכון אחר (חשבתי שייתכן שבעיית הצמיגים נובעת מלחץ אויר לא תקין, כך שאולי אם אמלא לחץ אויר תקין- בבדיקה החוזרת הרכב יעבור), או שמא ברגע שבחרתי מכון טסט- אני חייב לחזור אליו עד שהרכב עובר?

 

שאלה נוספת- האם עליי להציג בפני המכון (שהנחה שאני חייב לחזור אליו) אישור על החלפת צמיגים, או שמא בכל מקרה הם יבדקו מחדש את תקינות הצמיגים?

 

 

תודה,

דרור.

פורסם

אתה יכול לקבל ממשרד הרישוי "כפל" חדש, כלומר העתק חדש של טופס הרישוי ואיתו לגשת לאיזה מכון טסטים שתבחר.

פורסם
אתה יכול לקבל ממשרד הרישוי "כפל" חדש, כלומר העתק חדש של טופס הרישוי ואיתו לגשת לאיזה מכון טסטים שתבחר.

למה צריך העתק של הטופס? הרי אם הוא נכשל הטופס נשאר אצלו? (ככה אני מכיר)

 

 

אתה יכול ללכת למכון טסטים אחר, אם עברו 30 יום מאז שנבחנת לאחרונה במכון רישוי מסויים

פורסם

טופס הרישוי אכן נשאר אצלי.

לגבי 30 יום- זה לא רלוונטי, מכיוון שבדרך כלל יתנו לך ארכה של 7 ימים בלבד לשם תיקון הליקויים (כפי שאכן נתנו לי).

 

אז בשורה התחתונה- אני מבין שאין לי ברירה אלא לחזור אליהם?

פורסם

אהלן,

 

קודם כל אם באמת תמצא את עצמך במצב שאתה צריך להחליף צמיגים אז אל תחליף שלושה- תחליף את כולם.

כמה שנים הם אצלך על האוטו? תסתכל עליהם לבד ותראה את המצב שלהם מבחינת יובש, שחיקה(יש סימונים בין החריצים), מכות וקרעים בדפנות.

ואל תחסוך בעניין הזה. אם צריך להחליף - תחליף. זה הקשר היחיד שלך לכביש.

ראיתי המון מקרים שאנשים עברו טסט עם צמיגים שבאמת במצב שכבר מסוכן לנסוע עליהם. אל תסמוך על העובד במכון הטסטים לגבי הצמיגים שלך.

תנסה למלא לחץ אוויר תקין (ולשמור תמיד שיהיה תקין לא רק לקראת טסט) למרות שלא נראה לי שזהו הסיבה שהכשילו אותך..בטח שחיקה או יובש וכאלה או מצליח..:-)

 

דבר שני, אם לא חיכית עד הרגע האחרון לעבור טסט, ויש לך את הטסט מהשנה הקודמת לעוד חודשיים לדוגמא, אתה יכול להמשיך לסוע עד שנגמר הטסט (כי תכלס אף אחד לא יודע שלא עברת טסט..)

 

וכמו שכתב עמיחי, אתה יכול ללכת למכון אחר אחרי 30 יום..פשוט תצטרך לשלם שוב.

תבוא לדואר ותגיד שאיבדת את הטופס- נראה לי שיתנו לך חדש.

 

בכל מקרה שיהיה בהצלחה.

פורסם

הגלגל הרביעי הוחלף לפני חצי שנה בעקבות פנצ'ר, כך שנראה לי קצת חבל להחליף גם אותו.

 

בנוגע לטופס- הטופס נמצא אצלי- אין צורך ללכת למשרד הרישוי.

 

השאלה שלי היא אחרת- אם אלך למכון אחר לפני תום ה-30 יום- האם הם יכולים לדעת שהייתי כבר במכון קודם?

 

 

תודה.

פורסם

צמיג נורמלי לרכב שלך יעלה 350-400 ש"ח (לא מהדגמים המובילים, אבל סביר).

בטוח יש גם צמיגים מתוצרת סין יותר זולים, אבל לא כדאי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אתה יכול ללכת למכון אחר רק אחרי 30 יום..לפני כנראה יגידו לך לחזור למכון השני..

 

לגבי הצמיגים, תמיד כדאי שעל אותו סרן (קדמי או אחורי) יהיו צמיגים זהים שהאחיזה שלהם תיהיה זהה.

מכאן זה כבר שיקול שלך.

 

אתה יכול לרכוש סט צמיגים סביר של גודייר או חברה ידועה אחרת ב1200-1400 שקל. אל תתפשר על סט סיני. אם תחלק את תוספת המחיר בחיי הצמיג(שלוש שנים) יצא שאתה סה"כ מוסיף עוד 20 שקל בחודש. החיים שלך ושל הסובבים אותך שווים יותר מזה.

 

יום טוב! :-)

פורסם

אם אתה רוצה לעבור מכון והזמן לחוץ אתה יכול "לאבד" את טופס הרישוי, להוציא טופס חדש באופן מיידי ממשרד הרישוי ולגשת

למכון אחר, מה שכן אם התשלום עבור הטופס הקודם לא נקלט עדיין תצטרך לשלם אגרת רישוי שוב ולבקש החזר.

פורסם

אני אבהיר את העניין:

הטופס נמצא אצלי, כך שלא ברור לי למה צריך לביים אבידה.

השאלה העיקרית שלי האם, בהנחה שאלך למכון אחר- יש להם דרך לדעת שהייתי במכון קודם?

 

 

תודה.

פורסם

כן המכון שבו נכשלת החתים את הטופס, עם הטופס שיש לך כרגע אתה לא יכול ללכת למכון אחר.

הנקודה היא שכדי ללכת למכון אחר אתה צריך טופס אחר, אם זה רלוונטי לך רק אתה יודע.

פורסם
אני אבהיר את העניין:

הטופס נמצא אצלי, כך שלא ברור לי למה צריך לביים אבידה.

השאלה העיקרית שלי האם, בהנחה שאלך למכון אחר- יש להם דרך לדעת שהייתי במכון קודם?

 

 

תודה.

 

זה העניין, לא צריך להיות לך ברור.

 

פשוט במה שקשור למשרד התחבורה, צריך להיות חכם ולא צודק.

×
×
  • תוכן חדש...