Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החוק הזה טעות.

כמו החוק שהיה אסור לצעירים לנהוג בין 1 ל 6 בבוקר { אם אני זוכר נכון }.

ואז נוצר מצב שבמקום שהבנאדם ישב בפאב עד 2, הוא ישב שם עד 6 ויצא הרבה יותר שיכור.

או לחילופין נניח שהיה נהג שלא שתה - הוא יהיה הרבה יותר עייף.

 

להערכתי ביום שתהיה התאונה הראשונה { עם הרוגים כמובן, אם אפשר ילד מתחת לגיל 10 } של שני צעירים שיצאו בשתי מכוניות בגלל החוק הזה, מישהו יתעורר.

 

ואני אקשה עוד קושיה - נניח נהג חדש במישפחה עם 4 נפשות, מתי בדיוק הוא אמור לנהוג? האם להשאיר את אחיו בבית בנסיעות ארוכות? הרי רוב הנסיעות הארוכות של צעירים עם הוריהם - להלן המלווים - הינם נסיעות משפחתיות הכוללות את כל המישפחה.

 

חבל.

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

התהיה עלתה בתפוז

 

 

אני חושב שוויל בדק ומצא שברגע שאתה עם ההורים (או כל מבוגר אחר) - החוקים הנ"ל לא תקפים.

וואלק אתתתתה

פורסם
החוק הזה טעות.

כמו החוק שהיה אסור לצעירים לנהוג בין 1 ל 6 בבוקר { אם אני זוכר נכון }.

ואז נוצר מצב שבמקום שהבנאדם ישב בפאב עד 2, הוא ישב שם עד 6 ויצא הרבה יותר שיכור.

או לחילופין נניח שהיה נהג שלא שתה - הוא יהיה הרבה יותר עייף.

 

להערכתי ביום שתהיה התאונה הראשונה { עם הרוגים כמובן, אם אפשר ילד מתחת לגיל 10 } של שני צעירים שיצאו בשתי מכוניות בגלל החוק הזה, מישהו יתעורר.

 

ואני אקשה עוד קושיה - נניח נהג חדש במישפחה עם 4 נפשות, מתי בדיוק הוא אמור לנהוג? האם להשאיר את אחיו בבית בנסיעות ארוכות? הרי רוב הנסיעות הארוכות של צעירים עם הוריהם - להלן המלווים - הינם נסיעות משפחתיות הכוללות את כל המישפחה.

 

חבל.

 

לפי החוק החדש אם יש מלווה באוטו אז מותר לנהג להסיע 4 אנשים (יענו תכולה מלאה של האוטו)

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם
הממ.. נראה לי שמדובר בנהגים חדשים בלבד..

ז"א שאחרי שנתיים (כשאתה כבר נפטר מהשלט "נהג חדש") מותר לך להסיע מעל 2 נוסעים..

 

 

לדוגמא אני.

הוצאתי רישיון בגיל לפני כמה חודשים ואני בן 17

לפי מה שהבנתי

עד גיל 19 (סוף התקופה של "הנהג חדש") החוק הזה כבר לא אמור לעניין אותי.

 

אני מאוד מקווה שאתה צודק. שימו לב לציטוט הבא מהכתבה ב-YNET :

 

הוועדה אישרה עוד כי נהג חדש עד גיל 21 יורשה להסיע שני נוסעים בלבד, וזאת כדי למנוע מצבים...

 

נהג חדש הוא נהג שהוציא עד לפני שנתיים או פחות רשיון. לאחר שנתיים, אם לא ביצעת עבירות חמורות (או כאלה שמוגדרות כחמורות ע"י משרד התחבורה), הינך מקבל רשיון ללא ההערה "נהג חדש", ואינך נדרש לנהוג עם השלט הידוע.

 

תגובות?

פורסם

אהה נישמע לי הגיוני, אז זה אומר שאם אתה נהג חדש וגם מתחת לגיל 21 אז מותר לך להסיע 2 נוסעים מקסימום, אם אחד התנאים לא מתקיים אז אתה יכול להסיע 4.

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

רגע, גילינו שהחוק מפגר והוא למעשה חוכמת חלם של הממשלה, כדי להראות שהיא "עושה" משהו כדי למגר את התאונות הדרכים :? .

 

 

עכשיו. איך בדיוק יאכפו אותו :?:

 

האם שוטר יודע להבחין בין ילד בין 17 שהוציא את הרישיון לפני ה 1/11 או אחרי

 

או האם הוא יודע להבין בין נער ב 20 ולבין 19. הדבר הזה רק יגרום ליותר סבל לנהגים וגם לשוטרים.

 

מה הקנס על מי יש שיתפס עם 3 חברים במקום 2. מה יקרה במצב הזה ? חבר אחד יצטרך לצאת מהרכב כדי לא לקבל את הקנס (הוא ישאיר בחוץ עד שהנהג יסיע את כולם הביתה ויחזור לקחת אותו אחרי שעה וחצי בקור בלילה :shock: ).

השוטרים בקושי עוקפים אנשים שנוסעים בלי חגורה, או מדברים בפלאפון תוך כידי נהיגה.

אז שהם גם יאכפו את זה גם :?:

 

 

זה לא מדינה :!: זאת ריפבליקת בננות

 

 

נ.ב חשבתי על אולי גם צריך להגביל את כמות השוטרים ברכב. כדי שהטמטמום ממנה לא ינזל :roll:

 

אלי -אוהב בננות לא את המדינה :mad:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
רגע, גילינו שהחוק מפגר והוא למעשה חוכמת חלם של הממשלה, כדי להראות שהיא "עושה" משהו כדי למגר את התאונות הדרכים :? .

 

 

עכשיו. איך בדיוק יאכפו אותו :?:

 

האם שוטר יודע להבחין בין ילד בין 17 שהוציא את הרישיון לפני ה 1/11 או אחרי

 

או האם הוא יודע להבין בין נער ב 20 ולבין 19. הדבר הזה רק יגרום ליותר סבל לנהגים וגם לשוטרים.

אלי -אוהב בננות לא את המדינה :mad:

 

השאלה הזאתי ממש דבילית...

מה שקשור למי שהוציא רשיון לפני/אחרי ה1/11 זה המלווה - ובתקופת המלווה אתה לא עם רשיון פלסטיק,

אלא עם רשיון נייר זמני שרשום עליו עד איזה תאריך אתה צריך מלווה.

 

ומה הקשר אם הנהג בן 20 או 19 ?

כל עוד הוא מתחת לגיל 21 (ותאריך הלידה מופיע על גבי הרשיון) - ומצויין לו בסעיף "הגבלות" ברשיון - "נהג חדש",

זה אומר שמותר מקסימום 3 אנשים באוטו. נהג + 2 נוסעים.

 

זה הכל.

 

לדעתי החוק די מטומטם אבל זה מה יש..

חוצמזה שאמרו שהחוק נכנס כ"חוק שעה" לתקופה של שנתיים.

שזה אומר שהוא יהיה בתוקף החל ב1/11/2004 ועד ל1/11/2006

בעוד אחרכך, במידה ולא יוארך, הוא יהיה מבוטל כליל.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
ומה יקרה עם הנהגים בצבא ?

 

שמוליק

 

 

הלימוד נהיגה בצבא ימשיך כרגיל, התלמיד נוהג בהאמר עם יד אחת מחוץ לחלון (כמו הישראלי המצוי) והמורה לא יגיד לו כלום וככה מוסיפים עוד תאונה לסטטיסטיקה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

באמת חוק דבילי ביותר. :?

 

בצבא החבר'ה הצעירים יופקדו על המון סוגים של נשק..

ועל המון סוגים של רכבים צבאיים בעלי פוטנציאל הרס הרבה יותר גדול משל רכב פרטי..

אז בצבא הם משתמשים בכל הכלים המסוכנים האלו..וכשהם יוצאים לשבת מותר להם לסוע רק עם 2 אנשים..

ההגיון חוגג. :roll:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

טוב - מה- 1 בנובמבר זה מה שעומד להתבצע -

 

נהג מתחת לגיל 21 לא יסיע מעל 2 נוסעים ברכב מנועי.

וזה כולל -

טנקים - הצוות יצומצם ל- 3 נוסעים.

מטוסים - טייסים מתחת לגיל 21 לא יהיו טייסי תובלה.

נגמ"שים - ניתן יהיה לייצר נגמ"שים קטנים יותר, כי בכל מקרה לא נוכל להסיע בהם מעל 2 חיילים. הנגמ"שים הנוכחיים יעברו לכוחות המילואים.

 

אני מצפה מכל החיילים שיאמרו להם שלא בטיחותי שהם מסיעים מעל 2 נוסעים, לקחת עמם את התובנה הזו גם לצבא.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
טנקים - הצוות יצומצם ל- 3 נוסעים.

מטוסים - טייסים מתחת לגיל 21 לא יהיו טייסי תובלה.

נגמ"שים - ניתן יהיה לייצר נגמ"שים קטנים יותר, כי בכל מקרה לא נוכל להסיע בהם מעל 2 חיילים. הנגמ"שים הנוכחיים יעברו לכוחות המילואים.

 

 

:lol::lol::lol: חזק.............

:lol:

 

בכל אופן, לגבי הקטע של הצבא אתם לא צודקים. חייל בצבא כשהוא נוהג באיזה כלי כבד, הוא עדיין נמצא תחת אחריות ופיקוח הצבא. כאשר בכביש המפקח היחיד עליכם זה מתנ"א, שגם לא נמצא בכל מקום. לכן בכביש אנשים עושים דברים שהם לא מרשים לעצמם בצבא.

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
החוק הזה טעות.

כמו החוק שהיה אסור לצעירים לנהוג בין 1 ל 6 בבוקר { אם אני זוכר נכון }.

ואז נוצר מצב שבמקום שהבנאדם ישב בפאב עד 2, הוא ישב שם עד 6 ויצא הרבה יותר שיכור.

או לחילופין נניח שהיה נהג שלא שתה - הוא יהיה הרבה יותר עייף.

 

להערכתי ביום שתהיה התאונה הראשונה { עם הרוגים כמובן, אם אפשר ילד מתחת לגיל 10 } של שני צעירים שיצאו בשתי מכוניות בגלל החוק הזה, מישהו יתעורר.

 

ואני אקשה עוד קושיה - נניח נהג חדש במישפחה עם 4 נפשות, מתי בדיוק הוא אמור לנהוג? האם להשאיר את אחיו בבית בנסיעות ארוכות? הרי רוב הנסיעות הארוכות של צעירים עם הוריהם - להלן המלווים - הינם נסיעות משפחתיות הכוללות את כל המישפחה.

 

חבל.

 

לפי החוק החדש אם יש מלווה באוטו אז מותר לנהג להסיע 4 אנשים (יענו תכולה מלאה של האוטו)

 

התהיה עלתה בתפוז

 

 

אני חושב שוויל בדק ומצא שברגע שאתה עם ההורים (או כל מבוגר אחר) - החוקים הנ"ל לא תקפים.

 

 

אכן.

לפי YNET, המצב הוא כזה:

 

1. מלווה ל-3 חודשים למי שיוציא רשיון החל מ-1.11.2004 - ללא תלות בגיל.

2. הגבלת נוסעים ל-2 נוסעים מלבד הנהג, לנהג מתחת לגיל 21 אלא אם כן יושב לידו מלווה מוסמך - ואז אין הגבלת נוסעים. (למיטב הבנתי זה לא תלוי בסטטוס "נהג חדש" שנמשך שנתיים, אלא רק בגיל) - לדעתי גם סעיף זה יופעל רק לגבי נהגים שיוציאו רשיון החל מ-1.11.2004 - אני סבור כך כי הניסוח ב-YNET הוא ש "תקופת מעבר עד 1.11 כדי שהתיקון לחוק (=שני הסעיפים) לא יחול על מי שלומד נהיגה עכשיו ויעבור טסט עד סוף אוקטובר.

 

3. יש שאלה האם התאריך הקובע הוא מעבר הטסט או הוצאת הרשיון, כלומר מה יקרה למי שיעבור טסט ב31.10.2004 ויונפק רשיונו רק יום אחרי. אבל זו התפסות לקטנות. (אם כי כמובן שזה מאוד חשוב למי שימצא את עצמו במצב הזה :? )

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
החוק הזה טעות.

כמו החוק שהיה אסור לצעירים לנהוג בין 1 ל 6 בבוקר { אם אני זוכר נכון }.

ואז נוצר מצב שבמקום שהבנאדם ישב בפאב עד 2, הוא ישב שם עד 6 ויצא הרבה יותר שיכור.

או לחילופין נניח שהיה נהג שלא שתה - הוא יהיה הרבה יותר עייף.

 

להערכתי ביום שתהיה התאונה הראשונה { עם הרוגים כמובן, אם אפשר ילד מתחת לגיל 10 } של שני צעירים שיצאו בשתי מכוניות בגלל החוק הזה, מישהו יתעורר.

 

ואני אקשה עוד קושיה - נניח נהג חדש במישפחה עם 4 נפשות, מתי בדיוק הוא אמור לנהוג? האם להשאיר את אחיו בבית בנסיעות ארוכות? הרי רוב הנסיעות הארוכות של צעירים עם הוריהם - להלן המלווים - הינם נסיעות משפחתיות הכוללות את כל המישפחה.

 

חבל.

 

לפי החוק החדש אם יש מלווה באוטו אז מותר לנהג להסיע 4 אנשים (יענו תכולה מלאה של האוטו)

 

התהיה עלתה בתפוז

 

 

אני חושב שוויל בדק ומצא שברגע שאתה עם ההורים (או כל מבוגר אחר) - החוקים הנ"ל לא תקפים.

 

 

אכן.

לפי YNET, המצב הוא כזה:

 

1. מלווה ל-3 חודשים למי שיוציא רשיון החל מ-1.11.2004 - ללא תלות בגיל.

2. הגבלת נוסעים ל-2 נוסעים מלבד הנהג, לנהג מתחת לגיל 21 אלא אם כן יושב לידו מלווה מוסמך - ואז אין הגבלת נוסעים. (למיטב הבנתי זה לא תלוי בסטטוס "נהג חדש" שנמשך שנתיים, אלא רק בגיל) - לדעתי גם סעיף זה יופעל רק לגבי נהגים שיוציאו רשיון החל מ-1.11.2004 - אני סבור כך כי הניסוח ב-YNET הוא ש "תקופת מעבר עד 1.11 כדי שהתיקון לחוק (=שני הסעיפים) לא יחול על מי שלומד נהיגה עכשיו ויעבור טסט עד סוף אוקטובר.

 

3. יש שאלה האם התאריך הקובע הוא מעבר הטסט או הוצאת הרשיון, כלומר מה יקרה למי שיעבור טסט ב31.10.2004 ויונפק רשיונו רק יום אחרי. אבל זו התפסות לקטנות. (אם כי כמובן שזה מאוד חשוב למי שימצא את עצמו במצב הזה :? )

 

 

 

החוק יחול על מי שהודפס לו הרשיון לאחר הראשון ל11.

 

כמו שהמלווה חל ביום הדפסת הרשיון וחודשיים בדיוק לאחר הדפסת הרשיון ולא מעבר הטסט.

 

עוד חודש זה כלום איפה זה ואיפה חצי שנה.....

 

 

ולי יש שאלה.....

 

אני הוצאתי רשיון, החוק של עד 2 נוסעים יחול גם עליי??

I should win a fucking AWARD for being me


×
×
  • תוכן חדש...