Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאבים של MAGNAT


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מניסיון שלי . סאבים עם תמורה טובה

וביצועים לא רעים

היה לי את הTRANSFORCE 10"

והוא היה אחלה..

ולגבי המגה פורס שמעתי רק דברים טובים

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אחלה של סאבים

נותנים תמורה מלאה

ואני בטוח שלא תתאכזב

 

הם לא כמו רוקפוד jl וכו

 

אין עליהם שום מילה רעה

 

ראיתי שמוכרים באתר...כולל תיבה סאב 12 של מגנט ב....

מותר לפרסם?

טוב לא משנה , דבר איתי בפרטי אם אתה ממש רוצה לדעת

פורסם

מן הסתם אחי שהם יותר טובים מהגנט פי 2 אפילו

 

הסאב הכי גבוה של מגנט הוא כמו הסאב הכי נמוך של קיקר

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

mister audio ?

אתה בכלל יודע מה זה MAGNAT

שאתה עונה תשובה (ממש הגיונית)

"הסאב הכי גבוה של מאגנט זה כמו הסאב הכי נמוך של קיקר"

 

אנטיזחן - שאלה על מוצרים זה לא שאלה על מהות החיים

במוצרים עושים השוואה בין מוצר למוצר.. לא לוקחים את כל הסאבים של מאגנט

ואומרים זה פחות טוב מכל הסאבים של רוקפורד

מי יודע כמה סדרות של סאבים יש למאגנט .. ולבוא ולתת השוואה כזאתי לעומת כל הסדרות של רוקפורד זה פשוט......

 

advant/ אתה צודק הם לא כמו הסאבים של רוקפורד. אני בטוח שהם הרבה יותר טובים מהסאבים הנמוכים של רוקפורד

(בהשוואה ישירה לעלות מחיר לעומת תמורה בארץ)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

זאת חברה טובה ,אבל בארץ לא ממש מוכרת.

אם תסתכלו בכל תערוכה בחו"ל תראו גם רכב של מגנט.

יצא לי לשמוע סאב כפול שלה,ממש אהבתי.

8)
פורסם

חברה....

חחח

 

התכוונתי שמגנט לא טובה כמו רוקפור וכו

אלא שהם יותר טובים

 

אולי פרשתם את מה שאמרתי לא נכון

 

רוקפורד יותר טובה ובטח שקיקר

אבל בהשוואה של סדרות אמצעיות ומחיר מגנט הרבה יותר משתלמת ולא הרבה פחות טובה

פורסם

advant. זה יפה שניסית לתקן את עצמך

אבל אני מבין שזה נובע מבורות

מאגנט זאת לא חברה בסדר גודל של MAC AUDIO ו

LANZAR

מאגנט זאת מעצמת סאונד בעולם

העובדה שבארץ לא יודעים אפילו לאיית את השם שלה

לא נותן את הזכות להגיד שהם פחות טובים מרוקפורד - שהיום נחשבת למותג סיני עתק

 

שייקה - מדובר בסאב של מגה פורס?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לא אומר שמאגנט היא חברה רעה חלילה, אבל מעצמת סאונד היא בטוח שלא וגם לנזר וגם רוקפורד הן חברות גדולות בהרבה ממנה.

לגבי איכות המוצרים לדעתי של רוקפורד טובים יותר (בטח עם הליין החדש שבנתיים מהדעות שקראתי עליו הוא שיפור גדול מהליין הקודם).

 

יש כאן אנשים בפורום שמכירים כמעט כל מותג שקיים (ויש הרבה לא ידועים). דווקא בארץ יחסית למדינות אחרות (כמו ארה"ב) שמעו על מאגנט יותר.

פורסם

על טעם וריח אני לא אתווכח

אני לא אגיד X יותר של מאגנט או X יותר של רוקפורד כי זה מיותר

אולי נקודה אחת יש לך. תחום הסאונד ל-אוטו

אבל לבוא ולהגיד משהו על חברה. בלי שום ניסיון איתה או ידע עליה או אפילו על המוצרים שלה

אני חושב שזאת בורות מדרגה ראשונה.

(הבעיה היא לא חוסר הידע, אנחנו פה בשביל ללמוד.. הבעיה היא להגיב בתחום שאין בו ידע ולהטעות אחרים)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אין ספק שאתה צודק בדברייך כלפי אלו שהגיבו בלי ניסיון או ידע על החברה (כמו למשל המשפט שהסאב הכי גרוע של קיקר הוא כמו הכי טוב של מאגנט).

אבל העובדות הן שגם לנזר וגם רוקפורד (ובמיוחד רוקפורד שזה תאגיד ענק) הן חברות גדולות יותר לא שגודל מעיד על איכות.

 

מן הסתם אנחנו מדברים על תחום הרכב ולא הביתי שגם שם מאגנט היא לא בין החברות המובילות (ושמעתי גם וגם). לא אמרתי שהיא חברה רעה (אפילו מאוד אהבתי את הדגם הראשון של הXTREMA), היא פשוט לא מעצמת סאונד כמו שאמרת, זה הכל.

אם אתה מתייחס לתמורה שמקבלים עבור המחיר שלה, יכול להיות שאתה צודק, לפני כמה שנים היא באמת הייתה תמורה טובה היום אני כבר לא כל כך מעודכן במחירים אז אני לא יודע.

פורסם

אז אני חוזר בי בהקשר למעצמת סאונד.

זה הרושם שהמגזינים שקראתי בעבר נתנו לי.. יכול להיות שהם הטעו.

סוף טוב הכל טוב :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...