Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

אנחנו רוצים להתחיל בעבודה חדשה ורוצים לקנות טנדר חזק עם עגלה ולגרור עליה מיני מחפרון במשקל 1.7 טון בערך,

על הטנדר עצמו כמעט ולא יהיה ציוד או מטען,

עיקר העבודה היא חפירות ופיתוח ועפר, אז צריך רק מיני מחפרון.

אז האם כדאי לי לקנות טנדר שברולט סילבראדו?

(שאני גם מאוד אוהב את הטנדר הזה)

או אפשר לקנות טנדר קטן יותר? למשל דימקס 4X4 ?

 

האם הסילבראדו ירגיש כבד עם עגלה במשקל 2טון בערך?

לפי מה שקראתי באתרים בחו"ל הוא מסוגל לגרור עד 9 טון בלי שום בעיה, האם זה נכון?

 

ומה צריכת הדלק האמיתית שלו?

והאם כדאי לקנות 2008 במצב טוב ? או ללכת על טנדר חדש 2012 מהחברה?

האם יש הבדל גדול בין הכוח של מנועי שנת 2008 למנוע החדש של 2011-12?

 

ויש עוד דבר שאני לא הבנתי אותו:

מה זה "שווי שימוש 0" ?

ומה זה " החזר בלו"?

ובקיצור ראיתי שמגיע לי החזר מע"מ על טיפולים ודלק אני רוצה להבין מה זה בכלל?

 

תודה רבה.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

קודם כל שתדע שזה רשיון ג' בלבד! ואם אתה רוכש חדש מהחברה הם נותנים לך לימודי נהיגה לרישון ג'

במתנה.

דבר שני לאוטו הזה אין בעיה לגרור כלום.... אני אישית ראיתי בארה"ב שמחברים לרכב הזה מתקן וגוררים עליו

3 מכוניות !!

ואצלי בעבודה הוא עובד עם נגרר 2 בלות חול או חצץ וכו' .. במשקל 2 טון (מה שנכנס לי בעגלה)

ללא שום בעיה כמעט ולא מרגישים.

בקשר לדלק הוא לא חסכוני .. 1 ל 7 משהו כזה, רכב מפנק ויפה מאד לדעתי.

ישנם דגמים עם ריפודי עור וגג נפתח, דאבל קבינה/קבינה וחצי/ דאבל ג'אנט למשקלים כבדים יותר וכו'.

 

בקשר לשווי שימוש והשאר

אם יש לך חברה בע"מ אתה מקבל החזרים ממס הכנסה וכל הטיפולים נחשבים "הוצאות חברה"

וגם כן תקבל עליהם החזרים ממס הכנסה..

אם יש לך עוד שאלות אז בשמחה :)

פורסם

מתעלק על השרשור

 

אם אני אקנה סילברדו, בתור אדם פרטי, אני עדיין אקבל החזרי מס?

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם

לא, צריך להיות חברה בע"מ..

אבל עדיין תקבל מהם רשיון ג' מתנה :lol:

הם מוכנים גם לתת ל2 אנשים , לי לדוגמ נתנו בייחד עם אבא שלי

פורסם

בקשר לדלק הוא לא חסכוני .. 1 ל 7 משהו כזה, רכב מפנק ויפה מאד לדעתי.

 

1 ל-7 לרכב כזה במשקל כזה ועם מנוע כזה, זה יפה מאוד!!.

פורסם

אבל עדיין תקבל מהם רשיון ג' מתנה

איך זה הולך,

הם מביאים מורה מטעמם, או שאתה בוחר והם רק משלמים?

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם
איך זה הולך,

הם מביאים מורה מטעמם, או שאתה בוחר והם רק משלמים?

 

מפנים אותך למישהו באזור מגורים כמו שעשו לי..

פורסם

תודה לכל העוזרים,

 

לגבי הרשיון ג' אין לי בעייה כי עשיתי לפני שבוע בדיוק.

ובאמת הוא צורך 1/7?

איזה דגם ושנה יש לך ? חדש?

 

ומבחינת ההחזרים על הדלק וטיפולים מספיק שאני עוסק מורשה?

כי אני עוסק מורשה ואין לי חברה בע"מ, אבל בעזרת השם בעוד קצת זמן יש מצב שנהפוך לחברה בע"מ.

 

ואיך הוא מבחינת תקלות מיוחדות או מחלות? יש דבר כזה?

 

ולגבי הרשיון ג' על חשבונם, הם נותנים כולל אגרות טסטים וכולל שיעורים עד ההצלחה? יעני לא משנה אם מישהו יעשה 100 שיעורים ו 20 טסטים?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

חברים יש לי מחשבה ותקנו אותי אם אני טועה:

האם כדאי לי לקנות משאית איסוזו במשקל 6.2 או 7.5 טון?

האם היא יותר חסכונית מהשברולט?

ואם אני קונה משאית אז לא צריך עגלה בשביל להוביל את המיני מחפרון, נכון?

 

אבל מה עדיף בככלי, לקנות טנדר סלבראדו עם עגלה ולהסתובב תמיד עם העגלה עמוסה עם מיני מחפרון, או לקנות משאית איסוזו ולהעמיס עליה את המחפרון וכל שאר הציוד?

מה יותר זול מבחינת אחזקה האיסוזו או סלבראדו?

 

ומה יותר חסכוני?

 

וכמה עולה משאית איסוזו חדשה?

וכמה עולה 2008?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

האיסוזו תהיה יותר זולה לאחזקה ולא תצטרך עגלה אבל הסילבראדו הוא גם רכב פרטי נוח ומפנק והאיסוזו זה רכב עבודה ספרטאני ולא נוח.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

טוב חברים בקשר לסלבראדו ראיתי שכתוב 2500 HD או 3500 HD ,

אז רציתי לדעת מה זה?

כי כתוב שהמנוע הוא 6.6 DURMAX עם 365 כ"ס, אז מה זה ה 2500 או 3500? ומה זה HD ?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

מדובר במשאית לכן כל הוצאות רכב (דלק, טיפולים, ביטוח) זו הוצאה מוכרת. יועץ מס/רו"ח שמנהל את התיק שלך יסביר לעמוק את המשמעות של הוצאה מוכרת ותוכלו לעשות חישוב אם משתלם לרכוש משאית. (סילברדו זה משאית לכל דבר)



 

החזר בלו - נניח ליטר סולר עולה 7 שקל. מתוך 7 שקל 2.76 זה בלו נכון ל-2011. אתה מקבל החזר 2.76 על כל ליטר סולר שאתה רוכש. בנוסף אתה מקבל החזר מע"מ.

 

שווי שימוש - נניח יש לך עובד. אם אתה נותן לו רכב מבחינת החוק אתה חייב לזקוף שווי שימוש למשכורת העובד כי מדובר בטובת הנאה. שווי שימוש 0 אומר שאתה יכול לתת רכב לעובד (סילברדו) בלי לזקוף שווי שימוש. שוב יועץ מס/רו"ח יסביר לעומק.

 

HD פירשו Heavy Duty ו-2500/3500 זו רמת הגימור. מנוע 6.6 משותף לכל הגרסאות. למיטב ידעתי אין יותר 3500 חדשה. 3500 מגיעה עם מערכת BOSE מאוד איכותית, איתות במראות ועוד כל מיני שדרוגים קטנים. לא ביג דיל.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...