Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5281 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי כמה תוכנות כאלה, לא שונות מדי אחת מהשניה. אופציה נחמדה לנהיגה בלילה.

המהירות לא הכי מדויקת שכן זה לפי הGPS (ליד מצלמות הייתי חוזר לשעון ברכב).

 

אברה קדברה

פורסם

עוד יותר טוב - תכנת TORQUE:

 

 

גם נתוני GPS היא מציגה - וגם חבר אותה ל-OBD ואז אתה בכלל בחללית....

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

ממליץ בחום על הHTC, כל HTC. לי יש DESIRE HD

 

אכן הTORQUE התוכנה הכי מתקדמת שיש עם חיבור iiOBD דרך הבלוטות, ובגרסה החדשה יש גם אופציה לHUD.

קיים גם SPEEDVIEW

HUDY

SPEEDOMETER, בעקרון כולן אותו דבר, לחלקן יש אפשרויות נוספות בתצוגה כמו כיוון, גובה ומד האצה.

מהמעט שבדקתי היום ברגע שאתה שומר מהירות אז זה עובד יופי בתאוצות או בלימות (תלוי עם איזה רכב כמובן) לוקח לאפליקציה זמן (יחסית) למצוא את המהירות שלך. עדיין מומלץ בחום בלילה.

אברה קדברה

פורסם

רואים את המהירות של הרכב על השמשה, ככה שבכביש מהיר אתה לא צריך להוריד את העיניים מהכביש.

אברה קדברה

פורסם

הוא לא מקרין, הוא משתקף בשמשה ולכן ניתן להשתמש בזה רק החל מהערב. הוא מקרין את המספרים בכתב מראה ולכן על השמשה זה נראה רגיל, עובד לא רע בכלל בחושך.

אברה קדברה

×
×
  • תוכן חדש...