Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אבקש את עזרתם של חברי הפורום.

אני רוצה להפטר מהמיצובישי גאלאנט שברשותי. הרכב ללא טסט כבר כמעט חודשיים.

התקשר אלי בעל מגרש חלפים והציע לקחת את הרכב לפירוק. לטענתו, מאחר שאין לרכב טסט לא ניתן לבצע העברת בעלות ובכל

מקרה זה לא מה שמבצעים בדבר כזה. הוא רוצה לקחת את הרכב על הגרר, לפרק לו את הלוחיות, ולקחת אותו לפירוק. טוען שעלי ללכת אח"כ עם הרשיונות למשרד הרישוי להוריד את הרכב מהכביש.

הוא טוען שהוא נותן לי "מסמך מסודר" שהרכב הלך לפירוק ועם זה ועם הרשיונות אני ניגש למשרד הרישוי.

 

האם זה התהליך? עם מה ניגשים בדיוק למשרד הרישוי? הם לא צריכים לראות את הרכב או משהו?

אני חושש לתת כך סתם את המפתחות למישהו שאני לא יודע מה ומי יעשה עם הרכב לאחר מכן.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

כמה הוא מציע לך?

 

תוכנית הגריטה פועלת מהיום מחדש.

 

שווה לשקול להעביר טסט ולגרוט. את האגרה תקבל בחזרה באופן יחסי. במקרה שלך כ 75%

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אכן, שווה לבדוק האם ניתן להעביר טסט מחדש. בכל מקרה תקבל בחזרה את ההחזר היחסי על הטסט לאחר המכירה לפירוק.

 

כמובן - לבדוק מראש האם הרכב בכלל עובר טסט, בהשקעה מינימלית ככל האפשר.

 

במידה וכן - שווה כמובן להשמיש אותה, להסיע לטסט, לקבל מדבקה, לגרוט, לקבל 3500 ש"ח ואת הכסף של הטסט בחזרה (לפחות את רובו).

 

זה עדיין ייצא יותר משתלם מה-500 ש"ח שתקבל על הרכב שלך כשרידי ברזל.

פורסם

לא בא לי להתעסק עם זה עכשיו, כי הרי אצטרך במקביל גם לשלם משהו למוסך על אישור בלמים וכו'.

והרי תמיד לוקחים לי עוד 100-200 ש"ח "דמי טיפול" במכון הטסטים על כל מיני שטויות.

 

הוא מציע לי יותר מ500 ש"ח. זאת לא הנקודה. הנקודה היא מה ששאלתי, האם זה אכן עובד ככה?

ראיתי את הטופס המקוון באתר משרד התחבורה לגבי "בקשה לביטול רישום רכב". האם זה הטופס הרלוונטי?

מה שצריך שם זה רק לחתום ולהתחייב לפרק לוחיות רישוי ולהשמידן, ולסמן שהרכב הולך לפירוק.

 

לפי מה שראיתי גם אין צורך בטסט. האם זה התהליך? האם לאחר שביצעתי את זה, מבחינתי הרכב יותר לא שלי למרות שאין כל העברת בעלות?

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

תפרסם את הרכב למכירה ב-2000 ש"ח מכיוון שלא עברו 3 חודשים מתום התוקף של הטסט - ניתן להעביר בעלות.

 

יש מספיק מחפשי מציאות ורווח שיעוטו על רכב כמוצאי שלל רב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

העברת בעלות אפשר לעשות גם ללא טסט אחרי שנה אפילו , רק צריך לעשות זאת במשרד הרישוי ולא בדואר.

 

מבחינת הליך בעל המגרש לא מטעה אותך.

 

תעשה זכרון דברים עימו בו יצויין במפורש כי הרכב הולך לפירוק וכי אתה מבטל את הרישוי שלו, ומוריד אותו מהכביש.

 

והטופס הוא הטופס שציינת.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...