Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ובוקר טוב !!

מה שלומכם??

 

:shock: (מה קרה לי?)

 

טוב אז ככה! נניח שיש נתון מסוים של מנוע שמספק 130 סוסים בסל"ד של 5500.

 

השאלה שלי היא :

 

האם ניתן להגדיל סוסים ובו זמנית להקטין את הסל"ד על ידי שיפורים ??

או , נסתפק באותם סוסים עייפים ונקטין את הסל"ד על ידי שיפורים?

 

אם שאלה זו נשאלה בעבר ספקו את הלינק בבקשה!

תודה חברי הנחמדים

:shock: (שוב, מה קרה לי?)

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

מעניין... 8)

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

שלום:-)

 

לא קרה לך כלום,רק היית מנומס והיה נחמד...

 

אני יודע כי כשמחליפים פילטר ואגזוז הניסיון שלי לימד אותי כי ההספק מטפס למעלה יותר במעלה הטווח של הסל"ד

 

מאידך וזה אני קורא בנט ישנה ירידה מספרית בקג"מ תחת שימוש בפילטר פתוח.

 

אני מקווה שעכשיו יתפתח כאן דיון

בכל אופן הרי כל מכונית זה ספצמנט

נקוב בשמות...

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
שלום ובוקר טוב !!

מה שלומכם??

 

:shock: (מה קרה לי?)

 

טוב אז ככה! נניח שיש נתון מסוים של מנוע שמספק 130 סוסים בסל"ד של 5500.

 

השאלה שלי היא :

 

האם ניתן להגדיל סוסים ובו זמנית להקטין את הסל"ד על ידי שיפורים ??

או , נסתפק באותם סוסים עייפים ונקטין את הסל"ד על ידי שיפורים?

 

אם שאלה זו נשאלה בעבר ספקו את הלינק בבקשה!

תודה חברי הנחמדים

:shock: (שוב, מה קרה לי?)

 

אתה יכול להשיג את מה שביקשת ע"י כמה אפשרויות:

1. הגדלת נפח.

2. שינויים בראש המנוע (בנייה מחדש וכו').

3. קרבורציה שונה (שינוי מפה, החלפה לקרבורטורים מהזרקה וכו').

פורסם
שלום:-)

 

לא קרה לך כלום,רק היית מנומס והיה נחמד...

 

אני יודע כי כשמחליפים פילטר ואגזוז הניסיון שלי לימד אותי כי ההספק מטפס למעלה יותר במעלה הטווח של הסל"ד

 

מאידך וזה אני קורא בנט ישנה ירידה מספרית בקג"מ תחת שימוש בפילטר פתוח.

 

אני מקווה שעכשיו יתפתח כאן דיון

בכל אופן הרי כל מכונית זה ספצמנט

נקוב בשמות...

 

השאלה הייתה בכללי, אבל עזרת ..

 

ציטוט :מאידך וזה אני קורא בנט ישנה ירידה מספרית בקג"מ תחת שימוש בפילטר פתוח

 

עד כמה זה יכול להוריד (ב- %)???

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

תביט בתרד שהעלה ויכוח על פילטר אוויר

לפני כמה ימים כאן!

 

אינני יודע בדיוק בכמה מדובר

אתה יודע שזה פונקציה של מיליון דברים בערך.....

 

מהי המטרה שלך ?

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

קיצור צינור יניקת האוויר למינימום יעזור לקבלת תגובת דוושה טובה יותר ובסל"ד נמוך יותר.

 

עם זאת, תתכן פגיעה ביכול הזרמת האוויר במהירות גבוהה ובסל"ד גבוהה.

 

דני G.

פורסם
קיצור צינור יניקת האוויר למינימום יעזור לקבלת תגובת דוושה טובה יותר ובסל"ד נמוך יותר.

עם זאת, תתכן פגיעה ביכול הזרמת האוויר במהירות גבוהה ובסל"ד גבוהה.

רגע, רגע. בילבלת אותי לחלוטין. זה נשמע לי לא הגיוני.

עד כמה שאני יודע, זה הפוך - קיצור סעפת יניקה (בהנחה שזה צינור יניקת האויר עליו דיברת), משפר את יכולת הנשימה בסל"ד גבוה, אבל יכול לפגוע בנשימה בסל"ד נמוך, שבו למומנט שנוצר לאויר בזמן זרימתו בצינור ארוך יותר יש אפקט מסייע (זרימה רציפה ולא "פולסים" היא יעילה יותר).

×
×
  • תוכן חדש...