Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

עשיתי ניסוי קטן עם מיצובישי לאנסר אוטומטית - 4 הילוכים.

עצרתי את הרכב באמצע עליה די תלולה, הייתי ב D, עזבתי את הברקס והרכב התחיל קצת להידרדר.

אחרי מטר וחצי בערך של דרדור, לחצתי חזק על דוושת הגז.

ציפיתי שהגלגלים יפרפרו והרכב יסע קדימה בעליה.

 

מה שקרה זה שהוא פשוט כבה במקום. :cry:

 

האם זה שהוא כבה זו התנהגות נורמלית או שהרכב הספציפי הוא "עגלה" :-)

 

תודה

פורסם

אני מאמין שהרכב הספציפי הוא עגלה, אך יכול להיווצר נזק לגיר אם אתה נותן לו להידרדר יותר מידי זמן אחורנית, צריך ישר ללחוץ על הדוושה ובעדינות.

פורסם

לחצת מהר מידי על הגז, וגם המנוע חלש.

 

הקלאץ' של הגיר קיבל הוראה לנעול חזק (בגלל שנתת הרבה גז), והמנוע לא היה מוזן מספיק ולכן נכבה.

 

 

יש משהו אחר, קרה לי בעליה תלולה וגם בעליה למדרכה בR, שאני מגיע לחצי גז והרכב לא זז, זה כי הדסקיות לא ננעלו(במדרכה באתי ביותר תנופה, ובעליה עצרתי ודחפתי כמעט לפול בהדרגה והרכב זינק בסדר).

 

 

זה הורס את הגיר, אבל יש את החברה בשכונה שלא אכפת להם, אז סע אחורה בR ותצבור בערך 20 קמש, תעביר לN ותעלה טורים כמה שבא לך, ותזיז את הדוושה לD (עם גז), אתה תקבל פרפור קטלני ותראה עשן גם.

בינתיים אני מכיר אחד שעושה את זה הרבה על הונדה מהשנים האחרונות, אין בעיות.

 

עוד שיטה זה ברקס+גז, אחרי כמה שניות זורק ברקס, הקלאץ' ננעל ואתה טס.

 

(אני לא ניסיתי ולא מנסה על אף רכב שיש לי, גם כי הם ישנות וגם כי השטויות האלה עולות הון).

 

 

פעם הבאה תתן קודם ברקס, יותר חשוב אם יש רכב\אנשים מאחורה.

 

בכמה מהרכבים החדשים יש הגנה, קוראים לה HILL HOLD, היא עוצרת את הרכב בזמן הזינוק שלא תדרדר אחורה.

פורסם

תודה

מעניין מאד. החכמתי.

 

כמו שכתבתי, זה היה רק ניסוי וכמובן שהשטח היה ריק ולא היה אף אחד מאחורי.

פשוט הייתי בטוח שלרכב יהיה יותר כוח ושהוא יצליח להחזיק את הדרדור בלחיצה על הגז.

יהיה מעניין לבדוק את זה עם רכב בנפח מנוע גדול יותר או עם תיבת הילוכים אחרת.

פורסם

זה לא רק עניין של כוח המנוע. התיבה האוטומטית מאוד מורכבת ומאוד עדינה. כל דרדור אחורה שלה כשהיא בהילוך, החזקה שלה על הגז בעליה חדה או על ידי גז ובלם בו-זמנית - שוחק אותה ברמה מטורפת (התחממות, שחיקה בתיבה ובמצמדים\חבקים שלה) ויכול גם לגרום לה לדומם את הרכב או להזיק לתיבה ממש בו במקום.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

×
×
  • תוכן חדש...