Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שואל עבור קרובת משפחה.

 

לפני כמה שנים היא חתמה על חוזה עם מכון גדול להסרת שיער בלייזר. שולם סכום נכבד מראש תמורת טיפולים ללא הגבלה.

בהתחלה הכל היה בסדר. לאחר כמה זמן המכון עבר למיקום אחר (מאזור ראשון לתל אביב) והקרובת משפחה המשיכה לקבל שם טיפול כרגיל. לפני כשנתיים סירבו לקבל אותה מכיוון שטענו שהמכון עבר לבעלים חדשים והחוזה כבר לא בתוקף. לאחר הרבה צעקות הסכימו לקבל אותה אבל הכריחו אותה לנסוע עד לחיפה כל פעם למרות שכשהיא חתמה איתם על החוזה היא עשתה זאת בגלל הקרבה של המכון לבית. היא הסכימה להצעה שלהם שתגיע לחיפה בלית ברירה. מאז המעבר של הטיפולים לחיפה התחילו איתה במשחקים על מנת ליאש אותה. כל פעם "שוכחים" תורים או שבטעות "נקבע לה תור קצר מידי לטיפול שלם". היא יודעת לדבר אז תמיד בסופו של דבר קיבלו אותה, רק שכל פעם זה היה מלווה בהרבה עצבים.

 

לפני שבוע היא היתה אמורה להגיע אליהם לתור שנקבע לה כחצי שנה מראש. היא התקשרה יומיים לפני כדי לוודא שאין הפתעות (כרגיל...) ואז נאמר לה על ידי המזכירה שהחברה עברה למפרק מטעם בית משפט ושהמפרק מכר אותם לחברה אחרת. לכן, החוזה שלה איתם כבר לא בתוקף. המזכירה שלחה לה בפקס את המכתב מטעם המפרק שמראה שהחברה נמכרה.

 

האם יש מה לעשות?

 

אסף

פורסם

כל עוד שהחברה עימה נתחם ההסכם קיימת ההסכם בתוקף ולא משנה מי הם בעלי מניותיה, וזה חל גם על מכירה על ידי המפרק.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
כל עוד שהחברה עימה נתחם ההסכם קיימת ההסכם בתוקף ולא משנה מי הם בעלי מניותיה, וזה חל גם על מכירה על ידי המפרק.

 

זה נכון, אבל אם הפעילות נמכרה, אתה יכול לתבוע את החברה ולדרוש את שווי החוזה...

כלומר, אין מה לעשות.

אולי לנסות לפנות למפרק ולהצטרף לנושים, אבל מעשית זה כנראה אבוד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לפני שבוע היא היתה אמורה להגיע אליהם לתור שנקבע לה כחצי שנה מראש. היא התקשרה יומיים לפני כדי לוודא שאין הפתעות (כרגיל...) ואז נאמר לה על ידי המזכירה שהחברה עברה למפרק מטעם בית משפט ושהמפרק מכר אותם לחברה אחרת. לכן, החוזה שלה איתם כבר לא בתוקף. המזכירה שלחה לה בפקס את המכתב מטעם המפרק שמראה שהחברה נמכרה.

 

האם יש מה לעשות?

 

אסף

 

זה נכון, אבל אם הפעילות נמכרה, אתה יכול לתבוע את החברה ולדרוש את שווי החוזה...

כלומר, אין מה לעשות.

אולי לנסות לפנות למפרק ולהצטרף לנושים, אבל מעשית זה כנראה אבוד.

 

אני בתשובה עניתי לגבי המשפט המוכחל ולא לגבי המשפט המואדם.

 

ומסכים כי מעמדה בתור נושה לא מובטח , לא מובטח ברוב המקרים.

 

ומסקנה

 

לא משלמים מראש עבור שירות מתמשך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לפי המכתב שקיבלנה קרובת המשפחה "מהחברה החדשה" (שמשתמשת בשם של החברה הישנה וגם במוניטין שלה)":

 

"הריני לאשר בזאת כי ביום 8.9.2011 הופקדה מלוא התמורה עבור רכישת הפעילות והציוד של חב' מרפאות אלישע אסתטיקס בע"מ.

 

תחת נסיבות אלה, ובהתאם להחלטת בית המשפט המחוזי בת"א מיום 6.9.2011 מאושר המכר לקונה, חב' בת אסתר יזמות...והחל מהיום תישא הקונה בשכר העובדים, דמי שכירות, דמי ביטוח וכל יתר ההוצאות השוטפות של החברה.

 

למען הסר ספק, מובהר כי הקונה רכשה את פעילות הבחברה ללא כל חוב עבר ו/או שיעבוד ו/או עיקול..."

 

אם עושים חיפוש קטן בגוגל אז מוצאים שיש הרבה לקוחות זועמים ונפגעים.

×
×
  • תוכן חדש...