Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשאלת השאלה למה אתה מחפש כבלים כל כך איכותיים?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

נשאלת השאלה מה רע במונסטר קייבלס???

יש להם כבלים מעולים, יקרים, אבל בהתאם למחיר גם האיכות.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

אני מרכיב מגבר מנורות 4 ערוצים שייגבירו אקטיבית טויטרים ומידים של מורל אילייט.

הסיבה שאני מחפש כבלים יותר איכותיים ממונסטר כי לפני שבועיים היתי אצל בן אדם שעשה לי הדגמה בין כבל מונסטר לאיזה כבל הולדני מאוד יקר הבדל היה משמעותי בגלל זה אני מחפש כבלים איכותיים.

פורסם
נשאלת השאלה מה רע במונסטר קייבלס???

יש להם כבלים מעולים, יקרים, אבל בהתאם למחיר גם האיכות.

 

מונסטר ? תמורה לכסף ?!

:roll:

אולי אם המטרה שלך זה להוסיף Wired with Monster cablez !!!!! לחתימה שלך...

 

אין טעם להשקיע יותר מדי ב RCA לרכב , או בכל סוג של חיווט למען האמת ... פשוט תעביר אותו בצד השני וזהו.

 

עריכה : הייתי מת לשמוע את ההבדל ה"משמעותי" הזה ... פשוט מת.

הבעיה היא שאתה לא תשמע את כל הממבו ג'מבו VOODOO MAGIC של חיווט בסביבת רכב עם כל ההחזרים והבלאגנים ... אם שמעת בסביבה ביתית אין לזה שום קשר למציאות ברכב. חבל לזרוק סתם כסף.

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

יש גם:

kimber

audioquest סדרות גבוהות.

 

עלויות די גבוהות באורכים שצריך לרכב, אלה אם המגבר מותקן מתחת לכסא\תא כפפות.

בפעם האחרונה שבדקתי לא היה יבואן של אודיו קווסט לארץ.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם
מונסטר ? תמורה לכסף ?!

:roll:

אולי אם המטרה שלך זה להוסיף Wired with Monster cablez !!!!! לחתימה שלך...

 

אין טעם להשקיע יותר מדי ב RCA לרכב , או בכל סוג של חיווט למען האמת ... פשוט תעביר אותו בצד השני וזהו.

 

עריכה : הייתי מת לשמוע את ההבדל ה"משמעותי" הזה ... פשוט מת.

הבעיה היא שאתה לא תשמע את כל הממבו ג'מבו VOODOO MAGIC של חיווט בסביבת רכב עם כל ההחזרים והבלאגנים ... אם שמעת בסביבה ביתית אין לזה שום קשר למציאות ברכב. חבל לזרוק סתם כסף.

 

:not_worthy:

 

לראשונה אני מסכים איתך, אבל למונסטר יש כבלים מעולים, באיכות חומרים והכל. אמרתי שהם יקרים אבל לפי איכות הם שווים את המחיר. למי שמוכן לשים 50$ על RCA פשוט של מונסטר.

 

הסנסציה היום זה קנוקונספטז. תופעת עדר, הפעם העדר בחר בבחירה הנכונה דווקא. :-D

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

אני לא אומר באופן נחרץ יש או שאין הבדל, אך אשתף אתכם בדוגמה אחת (אמיתית כמובן :) )

 

הושוו ברכב של רומן (חבר פורום לא פעיל כ"כ העונה לכינוי ROMA ) כבל RCA של קימבר ב- 1600 שקל למטר עם כבל של מונסטר ב- 200 שקל למטר. הסטאפ היה פיור פאסיב (ראש של דנון, תזיס סדיצ'י, אוטופיה בריליום עם מידבאסים של SEAS).

שניהם לא יכלו להצביע על שום הבדל שמיע.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אתה מוזמן לספר את זה לבחור שפגשתי בחנות למערכות קולנוע.

וקנה כבל לרמקולים ב1200 דולר למטר. מזל שהוא היה צריך רק 4 מטר.

(להחליף צד אחד. כי הוא רוצה להרחיק את הרמקול עוד טיפה. )

אז נכון שיש לו רמקולים ב 150K. ומגברים בהתאם.

 

איזה הבדל יהיה בין הכבל הזה לכבל איכותי ב 200 שקל. למטר?

איזה הבדל יהיה בין כבל XLR. עם ראש נויטריק. וכבל של קלוטץ מול כבל של קימבר? או מונסטר?

אני בכוונה לא מדבר על כבלים זולים וזבל. (שבאמת יש הבדלים.) הפשוטים מכניסים רעשי רקע.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

בלבול מוח.

 

צריך כבל שיהיה עם סיכוך טוב ולא נייר כסף מגולגל, וצריך בידוד כפול לצורך הגנה וגמישות בהעברה ברכב.

מומלץ ראש מתכת ולא פלסטיק יצוק, וזה רק לצורך עמידות ומבחינת אודיו אין לזה משמעות.

 

פרט לכך, אין שום הבדל.

 

זה לא משנה אם יהיה כתוב על הכבל "כבלי מנשה ובניו" או שם של שרברב אחר כדוגמאת וואן דן הול.

 

בשביל להעביר סיגנאל של 2-8V ואפילו 10-15V לא ממש צריך כבלים ב200 דולר למטר.

אלא אם כן מישהו אוהב לממן את החנות ויש לו עודף כסף.

 

יש מספיק כבלים טובים של אודיסון,קנו קונספטס,סטינגר וכו' בשביל לעשות את העבודה.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...