Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכשיר סלולרי שמקורו מ- T MOBILE, משמעות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה- HTC HD2 שלי עושה לי כבר זמן רב בעיות, הבעיה העיקרית שהוא קופא ונתקע אחרי שימוש של 10 דקות ב- WIFI או בגלישה סלולרית.

אחרי שמנתקים סוללה ונותנים לו כמה דקות מנוחה (לא ידעתי שגם מכשירי טלפון הפכו לחברי הסתדרות...) הוא מתקרר וחוזר לעצמו.

 

בקיצור, עייפתי ממנו ובכוונתי להחליף אותו לחדש כזה שמריץ אנדרואיד 4.

 

בביקור בחנויות מתמחות, ראיתי שמוכרים מכשירים (בעיקר HTC SENSATION) שמקורם - לפי הרשום על הקופסה - T MOBILE.

האם יש משמעות לעובדה הזו? האם מכשירים כאלה זהים לחלוטין לכאלה שיצאו מהמפעל כ- SIM FREE או שמדובר בכאלה שעברו פריצה?

 

אגב, מאחר ומקור הבעיה הוא התחממות המכשיר, אז בוא החורף והירידה בטמפרטורות בהחלט ששיפרו את המצב ואינני לחוץ על ההחלפה וביכולתי להמתין גם למכשיר חדש/ עדכונים למכשירים קיימים - ששווים את ההמתנה.

 

עצות, הערות והארות יתקבלו בברכה.

פורסם

קיימת שמועה שאייפון 4S הינו מכשיר מעולה ובקרוב יינחת בארץ.

 

אנדוראיד אינה מערכת הפעלה יציבה כמו IOS5 של אפל.

דברים מהסוג שציינת לא מתרחשים באייפון.

איזה כייף לי :)

פורסם
בביקור בחנויות מתמחות, ראיתי שמוכרים מכשירים (בעיקר HTC SENSATION) שמקורם - לפי הרשום על הקופסה - T MOBILE.

האם יש משמעות לעובדה הזו? האם מכשירים כאלה זהים לחלוטין לכאלה שיצאו מהמפעל כ- SIM FREE או שמדובר בכאלה שעברו פריצה?

אם המכשיר מקורו בחברת סלולאר אמריקאית, סימן שעבר פריצה.

בחברות האלה נמכרים רק מכשירים נעולים, בדיוק כמו בחברות סלולאר בארץ לפני ה1/1/2011.

 

ואם כבר HTC SENSATION, יש לי חבר שמוכר כזה:

 

http://www.winwin.co.il/SecondHand/Ads/SecHandAds,3633982.aspx

 

אתה יכול גם לנסות לשים אנדרואיד על המכשיר שלך, חומרתית הוא דומה ל HTC DESIRE HD.

 

נ.ב. רשמית, הסנסיישן מריץ אנדרואיד 2.3

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
קיימת שמועה שאייפון 4S הינו מכשיר מעולה ובקרוב יינחת בארץ.

 

אנדוראיד אינה מערכת הפעלה יציבה כמו IOS5 של אפל.

דברים מהסוג שציינת לא מתרחשים באייפון.

 

אתה רציני? בדקת שדברים כאלה לא קורים באייפון? מאיפה לך שהאנדרואיד פחות יציב?

 

מה לגבי המסך הצהוב\סגול או יותר נכון חוסר אחידות במסכי האייפון מבחינת צבעים?

 

אין עדיין אנדרואיד 4, אפילו 3 עוד אין, מה שכן יש בנתיים זה אנדרואיד 2.7 וזה בסדר גמור. אם אתה חושב להחליף את המכשיר, נסה להתקין עליו אנדרואיד (זה אפשרי) ולראות מה קורה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תומר, בדיוק השבוע התפרסם מחקר שמראה שלאנדרויד יש הרבה יותר כשלי חומרה מאשר לאייפון ובלקברי ביחד. הבעיה של דורקי היא כשל חומרה שנראה שנובע מטמפרטורה או זליגת מתח.

 

http://news.yahoo.com/android-hardware-failure-rate-higher-iphone-blackberry-235956519.html

פורסם
תומר, בדיוק השבוע התפרסם מחקר שמראה שלאנדרויד יש הרבה יותר כשלי חומרה מאשר לאייפון ובלקברי ביחד. הבעיה של דורקי היא כשל חומרה שנראה שנובע מטמפרטורה או זליגת מתח.

 

http://news.yahoo.com/android-hardware-failure-rate-higher-iphone-blackberry-235956519.html

 

 

כשלי חומרה?

 

כמה יצרנים מייצרים את האייפון, כמה מייצרים את הבלקבארי, וכמה מייצרים מכשירים שעובדים עם אנדרואיד?

 

אתה משווה יצרן אחד בודד לכמות לא קטנה של יצרנים שלכל אחד איכות חומרים שונה? אתה לא יכול להשוות בין חומרה לתוכנה, לכן לאנדרואיד אין יותר כדלי חומרה, פשוט ליצרני חומרה שמייצרים לאנדרואיד אולי יש בעיות.

 

תפסיקו לתלות את המערכת הפעלה בחומרה, מדובר בשני דברים שונים במקרה של האנדרואיד. באייפון יש בעיות סוללה, יש בעיות במסך והוא עדין מאוד בנושא נפילות.

 

אתה מוזמן לבוא אלי בכל ערב לשמוע את הירידות שלי עם המשפחה בחו"ל שלהם יש אייפון ולי אנדרואיד, בסופו של דבר הם מודים שהאייפון לא באמת כזה מדהים (למרות שהם מכורים) כמו שעושים ממנו והסירי לא יותר מאשר גימיק שבקושי משתמשים בו.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

חברים, תודה לכל המגיבים.

 

את האיפון פסלתי בשל מסך קטן מידי (ככה זה כשרגילים למסך 4.3 והראיה לטווח קצר לא משתפרת...), כך שאיננו רלוונטי בעבורי.

 

נותרתי עם מכשירי האנדרואיד, האנדרואיד 4 - ICS - כבר הוצגה ולהבנתי זו שאלה של שבועות עד שתהייה זמינה לכל.

אין לי רצון לרכוש מכשיר חדש ולעדכן בו מערכת הפעלה, גם אם מדובר במטלה פשוטה ולכן בכוונתי להמתין עד שאקבל מכשיר ומערכת הפעלה מושלמים.

 

הביקור בחנויות היה כדי להתרשם ו"למשש את הדופק".

 

אם מישהו יכול להמליץ לי על מקום שבו אוכל לשנות את המכשיר הנוכחי שלי לאנדרואיד - גם זה יכול לעזור לי.

 

אשמח לעוד התייחסויות.

פורסם

באיזה איזור אתה? יש המון חנויות שיכולות להחליף לך את המערכת הפעלה הנוכחית לאחת של אנדרואיד.

 

האמת שגם אתה יכול עם קצת רצון אבל אם אין לך בכלל ידע תן למישהו שמבין.

 

אתה יכול להעזר בפורום iandroid כדי לקבל המלצות טובות לגבי חנויות שמבינות יותר באנדרואיד למכשיר שלך.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
חברים, תודה לכל המגיבים.

 

את האיפון פסלתי בשל מסך קטן מידי (ככה זה כשרגילים למסך 4.3 והראיה לטווח קצר לא משתפרת...), כך שאיננו רלוונטי בעבורי.

 

נותרתי עם מכשירי האנדרואיד, האנדרואיד 4 - ICS - כבר הוצגה ולהבנתי זו שאלה של שבועות עד שתהייה זמינה לכל.

אין לי רצון לרכוש מכשיר חדש ולעדכן בו מערכת הפעלה, גם אם מדובר במטלה פשוטה ולכן בכוונתי להמתין עד שאקבל מכשיר ומערכת הפעלה מושלמים.

 

הביקור בחנויות היה כדי להתרשם ו"למשש את הדופק".

 

אם מישהו יכול להמליץ לי על מקום שבו אוכל לשנות את המכשיר הנוכחי שלי לאנדרואיד - גם זה יכול לעזור לי.

 

אשמח לעוד התייחסויות.

1. משקפיים.

2. באייפון קיימת אפשרות בתפריט נגישות להגדיל את הפונטים עבור רוב האפלקיציות השימושיות.

איזה כייף לי :)

פורסם
כשלי חומרה?

 

כמה יצרנים מייצרים את האייפון, כמה מייצרים את הבלקבארי, וכמה מייצרים מכשירים שעובדים עם אנדרואיד?

 

אתה משווה יצרן אחד בודד לכמות לא קטנה של יצרנים שלכל אחד איכות חומרים שונה? אתה לא יכול להשוות בין חומרה לתוכנה, לכן לאנדרואיד אין יותר כדלי חומרה, פשוט ליצרני חומרה שמייצרים לאנדרואיד אולי יש בעיות.

 

תפסיקו לתלות את המערכת הפעלה בחומרה, מדובר בשני דברים שונים במקרה של האנדרואיד. באייפון יש בעיות סוללה, יש בעיות במסך והוא עדין מאוד בנושא נפילות.

 

אתה מוזמן לבוא אלי בכל ערב לשמוע את הירידות שלי עם המשפחה בחו"ל שלהם יש אייפון ולי אנדרואיד, בסופו של דבר הם מודים שהאייפון לא באמת כזה מדהים (למרות שהם מכורים) כמו שעושים ממנו והסירי לא יותר מאשר גימיק שבקושי משתמשים בו.

 

 

תומר, אתה לא מחדש כלום - הכל ברור וכתוב בכתבה. זה לא משנה כמה יצרנים יש לאייפון או לאנדרויד. 90% מהאנשים לא מתעניינים בדקויות כאלו. מה שמעניין אותם זה שהטלפון שלהם יעבוד טוב.

אם נשווה את התחרות של אנדרויד ואייפון לעולם המחשבים, אז אנדרויד הוא הלינוקס ואייפון זה המאק. ולינוקס כמו שלינוקס תמיד היתה, היא מערכת מאוד פתוחה ומאוד לא מלוטשת. האידיאולוגיה חביבה, אבל הצרכן הסופי לא מעוניין להתעסק בזה.

לאורך השנים ראיתי הרבה אמיצים וטובים מתקינים לינוקס ושוברים את ראשם ימים ולילות בשביל להפעיל דברים בסיסיים כמו סאונד.

 

IOS היא מערכת מלוטשת יותר, נוחה יותר ונעימה יותר וזה תמיד ישאר ככה. בין אם כי התוכנה עברה אופטימיזציות לחומרה שידועה מראש ובין אם זה בגלל ההשקעה המאסיבית של אפל עד רמת הפיקסל.

הסגמנטציה בשוק האנדרויד עלולה אפילו לחסל אותו ואפשר להתחיל לראות ניצנים של גישה סגורה יותר בגוגל. הם לא מעוניינים יותר שכל יצרן יעשה גרסא משלו לאנדרויד - זה פוגע יותר מאשר מועיל.

 

כמו שכולם צועקים היום שאנדרויד טוב יותר "פתוח יותר" ואפשר "לשנות בו כל דבר" ככה צועקים בעשר שנים האחרונות שצריך לעבור ללינוקס.

בסוף היום, אתה רוצה להכנס ל App Store ולהוריד אפליקציה בלי לחשוב אם היא וירוס, בלי להתעסק בלאשר לה הרשאות, בלי לחשוש שהיא תשלח SMS לכל החברים ברשימה שלך ובלי לחשוש שהיא תקרוס ללא הפסקה.

אתה פשוט רוצה שזה יעבוד.

 

בתור מתכנת שבא מעולם היוניקס במקור, אני גאה להגיד שאייפון זה טלפון לטפשים - וטוב לי עם זה כמו שלא היה לי עם שום טלפון אחר. :-)

פורסם

זה שמוטורולה מוציאה מכשיר לא טוב חומרתית, לא אומר שהאנדרואיד כללית סובל מבעיות חומרה. זה בדיוק ההבדל, שלאנדרואיד יש הרבה יצרני מכשירים לעומת אפל שיש להם מכשיר אחד בודד ובאחוזים למערכת הפעלה שלו יש פחות בעיות עם החומרה. מצד שני, אדם כמו דורקי שרוצה מסך גדול יותר, לא לוקח אייפון כי פשוט אין להם מסך גדול יותר, למעשה אין להם מכשירים שמותאמים למשתמשים אלא המשתמשים צריכים להתאים את עצמם למכשיר.

 

כמו שמרק אמר, "משקפיים", אבל המכשיר עולה יותר מאנדרואידים מקבילים, ועכשיו אני צריך לקנות משקפיים כדי להסתדר עם המכשיר הזה? אז תסלח לי אבל שיקפצו לי באפל! אני רוצה מכשיר שיתאים למידות שלי!

 

האייפון פשוט תפור לסוג מסויים של אנשים (ילדים בעיקר) וכל השאר צריכים להתאים את עצמם למכשיר הזה בזמן שבאנדרואיד יש מגוון מכשירים (מי יותר טוב ומי פחות תבחר מה שבא לך) ומגוון הפצות למערכת הפעלה ובכך אתה מקבל התאמה מלאה למה שטוב לך.

 

אני מאמין שאם האייפון היה יוצא עם מסך גדול יותר וסוללה שאפשר להחליף, הוא היה פתוח שיווקית להרבה יותר אנשים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

באנדרואיד מרקט אין וירוסים ואין רוגלות, האפליקציות עוברות ביקורת בדיוק כמו אלה שבאפסטור ואפילו יותר.

4S רחוק מלהיות מושלם. רק בימים האחרונים פורסם על כשל ב-IOS5 שגורם לזמן הסוללה לצנוח בצורה משמעותית, כמו גם תקלה מסתורית ביציאת השמע שגורמת לסאונד להישמע מעוות ועם הד, גם באוזניות של אפל וגם אחרות.

ובל נשכח את תקלת האנטנה הבזיונית באייפון 4, וזה כשלאפל יש רק מכשיר אחד לתמוך בו.

שלא לדבר על יכולות הבלוטות' המנוונות.

 

אני ממש לא ממעריצי הלינוקס, ובכל זאת- לא אחליף את מכשיר האנדרואיד שלי באייפון לעולם. לחצי מהמשפחה שלי יש אייפונים, ושום דבר במכשיר הזה לא גרם לי לקנא למעט התגובה המעולה של המסך למגע, שם לאנדרואיד יש בהחלט במה להשתפר. בכל שאר הפרמטרים אנדרואיד נותן גמישות, חופש ונוחות ללא מתחרים. אפילו אמא שלי, שפסגת הטכנולוגיה בשבילה זה להקליד מסמך ב"וורד", מסתובבת עם סמסונג גלקסי שבכמה דקות סידרנו לה את התצורה, קיצורי דרך וכמה אפליקציות שימושיות בו, וזה הטלפון הכי אהוב עליה מכל מה שהיה לה (והיו לה הרבה). לאבא שלי, לעומת זאת, יש אייפון 3G, ובכל סופ"ש צריך לשבת איתו עם האייפון להסביר לו איך מעדכנים תוכנות, איך בודקים הודעות, למה מופיעים לו מספרים פתאום על האייקונים, איך מדליקים ומכבים GPS וכיוצא בזה. אינטואיטיבי זה עניין יחסי.

 

העובדה שיצרנים שונים עושים אדפטציה משלהם לאנדרואיד היא דוקא יתרון מובהק. היכולת שלך לבחור מכשיר שמתאים לך מבחינת הגודל (של המכשיר וגם של המסך), העיצוב והממשק לא קיימת כשמדובר באייפון. באנדרואיד הכל פתוח בפניך. מי שאוהב שמאכילים אותו בכפית יתייחס לזה כאל טרחה. צרכן נבון, שעומד להוציא מכיסו אלפי שקלים על מכשיר שאמור לשרת אותו, יברך על האפשרויות.

 

עוד תיקונים קטנים:

אנדרואיד 3 היא גרסה לטאבלטים בלבד, לא לסמארטפונים. הגרסה האחרונה לסמארטפונים היתה 2.3.

אנדרואיד 4 היא גרסה שכבר מתאימה לכולם- טאבלטים וסמארטפונים כאחד. לדעתי אין עדיין הרבה סמארטפונים שנושאים אותה.

 

אם הייתי לפני רכישה של מכשיר אנדרואיד היום, והיה לי את הזמן לחכות, הייתי מחכה לסמארטפון עם מעבד ליבה כפולה ואנדרואיד גרסה 4. זה עולם אחר לגמרי כבר.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

 

כמו שמרק אמר, "משקפיים", אבל המכשיר עולה יותר מאנדרואידים מקבילים, ועכשיו אני צריך לקנות משקפיים כדי להסתדר עם המכשיר הזה? אז תסלח לי אבל שיקפצו לי באפל! אני רוצה מכשיר שיתאים למידות שלי!

 

 

ניסחת את זה טוב ממני.

 

התרגלתי למסך 4.3 וקשה לחזור אחורה, ניסיתי ושיחקתי באיפון 4 של הבן, הוא לא עושה לי את זה.

אינני זקוק למשחקים כמו הפרוט-נינג'ה וגם הדרישות שלי מהמכשיר צנועות - אינטרנט, נגן מוזיקה, ניווט, סמסים, מצלמה סבירה תספק אותי וכמובן לשוחח בטלפון.

מסמכי וורד ואקסל נדרשים אבל לא קריטיים, אפליקציית שערי מניות נדרשת - בערך זהו.

 

המכשיר הנוכחי שלי קיבל בסה"כ 3 תוכנות: עברית, פנס ווייז - ממש לא צריך יותר.

×
×
  • תוכן חדש...