Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונה של קדישמן - איפה קונים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבטחתי לאישתי תמונה של קדישמן (מסדרת ראש הכבשה) למתנת יום מהולדת.

אין לי מושג ירוק בתחום האומנות - איפה קונים, כמה שווה, איך מוודאים שמקורי ולא מזוייף וכו'.

למישהו יש כאן טיפים בעניין?

יש חובבי אומנות/בעלי גלריות שהם גם חובבי רכב וגולשים בCF?

 

תודה

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

הדפס של קדישמן עולה כמה מאות שקלים לכיוון ה1000. אני מציע לך ליצור קשר עם גלריות לאומנות. תמונה מקורית - זה כבר סיפור של כמה אלפים טבים

פורסם

אצל חברה שלי מהתיכון היה רישום אורגינלי של קדישמן תלוי, בשירותים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אתה צריך ליצור קשר עם אחת הגלריות שמתמחות באומנים ישראלים

או עם האומן עצמו

אם אתה אומר שאינך מכיר את הענף אני מציע לך להכין את הכיס לאלפים אולי אפילו בדולרים

(לא סגור על טווחי המחיר , שנים לא עברה אצלי עבודה שלו )

 

גלריה שמכבדת את עצמה לא תעז למכור זיוף

 

אגב גלריות , תימנע ממקומות שקוראים לעצמם גלריות ומתעסקים גם במסגור תמונות

 

אני אנסה לברר לך במשך היום עם מי אפשר לדבר

פורסם

מכיוון שקדישמן דאג להציף את השוק עם הכבשים תוכל למצוא יחסית בקלות את התמונות (המאוסות) הללו.

 

אני יודע שיש כמה בגלריה בינט ברחוב פרישמן בתל אביב.

פורסם

אכן, מאוס, אבל אם בכ"ז אתה מחפש יש ה-מ-ו-ן בדי הרבה גלריות. המחיר צריך לנוע סביב 1000$ עד 1500$, תלוי בסוג ה"ראש". ראיתי שאפילו ביד 2 יש מי שמוכרים, אם כי במחיר קצת מופרז לטעמי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

סתם מתוך עניין, אתם מדברים על רפרודוקציות ממוספרות וחתומות בידי האמן או על ציור מקורי?

 

כי למרות שאני לא אתלה את הכבשים שלו לעולם אצלי בבית, עדיין חשבתי שציורים מקוריים של קדישמן שווים יותר כסף.

 

רק מראה מה אני מבין באומנות! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

היתה תקופה, שנדמה שכל פעם שהיה צריך לקנות חלב צייר ראש כבשה ומכר. ואם תכנן לקנות גם לחם - צייר ראש כבשה עם זר :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לכל המלעיזים על הבחירה, אני נוהג באלפא (שתיים ליתר דיוק), אישתי בלנדרובר. אז אם הבחירה האומנותית קצת בנאלית זה לא נורא :lol:

מחפש תדפיס חתום וממוספר.

גודל של בערך מטר על מטר.

אשמח להערכה בגדול כמה אמור לעלות.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

היות וכבר הוכח שיש כאן אניני אמנות, הבה נעלה מדרגה.

מה מצבו של נחום גוטמן בשוק?

כמה תעלה לי תמונה בגודל בינוני לסלון?

יש תדפיסים?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אני מחשיב את עצמי דווקא מבין באומנות!

 

הנה 2 מהאומנים המועדפים עליי צפונים בעליית הגג ושוקדים על אומנותם:

 

pd1572723.jpg

 

elephant-painting-550.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
היות וכבר הוכח שיש כאן אניני אמנות, הבה נעלה מדרגה.

מה מצבו של נחום גוטמן בשוק?

כמה תעלה לי תמונה בגודל בינוני לסלון?

יש תדפיסים?

 

אנין אמנות אני לא, אבל חובב של גוטמן כן, ציורים מקוריים מתחילים באלפים ונודדים צפונה... הרבה צפונה, יותר ממאה אלף דולר אם אתה מתעקש.

רפרודוקציות ו-AP ניתן לרכוש בכמה מאות (בפעם האחרונה שרכשתי, לפני כ 8-10 שנים לערך).

בשנת 2002, אם זכרוני אינו בוגד בי, רכשתי רפרודוקציה (מספר 114 מתוך 500) של "מנוחת צהריים", כן, קצת קלישאה, אני יודע, אבל זו תמונה שמאז ומעולם אהבתי. הסכום בזמנו היה כ-800 ש"ח (לאחר מיקוח מ-1000). מדובר בתמונה גדולה.

מאז קיבלתי במתנה עוד שתי AP קטנות יותר, אבל גם הן משמחות אותי בכל פעם שאני מביט בהן על הקיר.

 

 

 

לידיעה, בעלי גלריות הם בסטונרים יותר גדולים מכל בסטונר בשוק. יש המון משחק בטווח המחירים וכמובן שהכי משתלם זה לרכוש ממוכר פרטי (ירושה, שינוי במצב כלכלי ושאר גורמים אחרים המובילים למכירה).

 

לא לשכוח לקחת את התמונה לבדיקה במכון מורשה, לבדוק שאין לה קצה שלדה (מוריד במחירון), שאין נזילות ובעיקר שהגיר והמנוע תקינים. רוב הבדיקות הן כסת"ח גדול שנועד להעשיר רק את בעלי המכון, אבל חבל לרכוש אז לגלות שצריך להשקיע המון בישור קו לתמונה.

מביני עניין יכולים לבצע בדיקה ראשונית לתמונה בעצמם ואם הכל נראה תקין, לקחת את התמונה לפחח עליו הם סומכים ומשם למכונאי הקבוע שלהם, זה אמור לכסות את רוב הפינות.

חשוב לזכור שתמונה מליסינג שווה הרבה פחות מתמונה פרטית וכנראה שלא טופלה תמיד כהלכה.

נקודה אחרונה שיש לזכור, היא שתמונות אסיאתיות לרוב אמינות יותר מתמונות ארופאיות ועלות האחזקה הכללית שלהן יותר זולה.

רוב התמונות הישראליות עשויות מפיברגלאס ומתאימות היום בעיקר לאספנים.

:wink:

 

 

 

 

 

בנימה יותר רצינית, אם כבר העלת את גוטמן, אז אמליץ לכל אחד לערוך ביקור במוזאון המקסים שלו בנווה צדק.

מקום מרתק.

 

 

GUTMAN%20m_1.jpg

 

אלו ה-AP שברשותי:

 

%D7%A0%D7%97%D7%95%D7%9D%20%D7%92%D7%95%D7%98%D7%9E%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%AA%20%D7%91%D7%A8%D7%97%27%20%D7%94%D7%A8%D7%A6%D7%9C.jpg

 

GUTMAN.JPG

 

וזו הבאה שאני חפץ בה:

 

%D7%A0%D7%97%D7%95%D7%9D%20%D7%92%D7%95%D7%98%D7%9E%D7%9F%20%D7%A0%D7%95%D7%A3%20%D7%91%D7%A9%D7%A8%D7%95%D7%9F%20.jpg

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
×
×
  • תוכן חדש...