Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עבדכם הנאמן מנסה לתקשר מול הקיר בטון הזה קרוב לחודש.

הכל התחיל ביום בהיר אחד שהחלטתי להביא לי מיכל עיבוי (מכיוון שלא מייצרים אותו יותר).

הזמנתי אחד מגרמניה ולאחר תקופה קיבלתי הודעה שהגיעה לי חבילה שנעצרה במכס.

שלחו לי דואר עם טופס לשחרור מהיר (כי ישנם מוצרים שאין צורך באישור משרד התחבורה)

אפילו לא שלחתי באתי עם הטופס (סתמי ביותר) שאתה רושם שקנית את זה לרכב שלך וממלא

פרטי זיהוי. וזהו משחרר את הפריט מהמכס במידה והוא מתחת 50 דולר אתה פשוט לוקח אותו

מבלי לשלם מכס. אמרתי לעצמי אם זה כזה קל להביא פריט בוא נביא רפידות בלם.

פה עשיתי את הטעות. הרפידות נעצרו במכס ונשלח לי דואר קצת שונה שבו רשום שעליי

לפנות למשרד התחבורה על מנת לקבל אישור.

במשרד התחבורה במחלקת ייבוא פריטים לא מקבלים קהל.

אם אתה רוצה לפנות אליהם אז בדואר רשום. (שלפעמים הם טוענים שנאבד בדואר).

שים לב. פניות בפקס לא ייענו.

לבירורים ניתן להתקשר מהשעה 13:00-15:00 בלבד.

לנוחיות הלקוחות יש 3 מספרים שתפוסים דרך קבע, האופציה הנוספת שהם מצלצלים להם בשלוחה

עד שהרמקול נופל מהטלפון. אם וכשאתה אולי במקרה הצלחת לתפוס אותם

עונים לך מאוד באדיבות וסבלנות.

את שאר הסיפור אני מניח שאתם יכולים להשלים בעצמכם.

מצד שני פילטר הגיע ישירות לסניף הדואר בלי שחרור של כלום.

אנג'ל אייז הגיעו ישר לדואר בלי להיעצר במכס.

בקיצור רולטה רוסית.

איפה קונים בארץ?

פורסם
אז לאיזה מנורות יש יותר גבן לבן וחוקיות ?

 

נורות MTEC חוקי למהדרין בצבע לבן טהור גוון 4350K יש להם תקן אירופאי E13.

200 שקל כולל התקנה.

 

הזמנה מראש 10 ימי עבודה.

 

צור איתי קשר אם אתה מעוניין.

Honda Civic Mugen RR

פורסם

אני כבר אשאל את השאלה בת'רד הזה, האם ניתן לגשת לטסט עם הנורות פיליפס דיאמונד ויז'ן, ולעובר אותו, או שעדיף להחליף לרגילות רק לטסט?

פורסם
זה כבר תלוי איפה אתה עושה טסט

 

אני עם פיליפס דימונד ויזון כבר שנתיים עובר טסט ללא כל בעייה ,אף אחד לא מסתכל זה.

בודקים בדיקה שגרתית שזה לא מסנוור וזהו. (טסט בהרצליה)

 

אם אתה עם רכב ישן.. 2005 ומטה עדיף ללכת עם הרגילים לדעתי.

Honda Civic Mugen RR

פורסם

לאוסרם נייט ברייקר יש אור לבן ויותר חזק מהנורות הסטנדרטיות.

זה מורגש בעיקר בכבישים חשוכים, וזה מוסיף הרבה ליכולת התאורה,

שתאכלס זה מה שחשוב, ולא לקבל פוזת קסנון עם תאורה פחותה.

לפיליפס יש גם נורות כאלה, שמאירות חזק יותר ועם אור לבן ולא כחלחל.

×
×
  • תוכן חדש...