Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה תמונה

http://www.indoaudio.org/as621.JPG

 

Power Handling: 90 watts RMS

Frequency Response: 50Hz - 20kHz

18 oz. Magnet

25mm Neodymium Removable Swivel Tweeter

Sensitivity: 94dB

Chrome Plated Basket

Black Poly Carbon Cone

Butyl Rubber Surround

2 Layer High-temp ASV Voice Coil

4 Ohm Impedance

Polyswitch Tweeter Protection Circuit

Complete With Mounting Hardware

Removable Tweeter for Remote Mounting

Mounting Depth 2 1/4"

 

יוצא לי 42$ +משלוח לזה שיביא לי אותם = 59$ = 265 שקל לסט הזה ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לא ציינתי שאני שולח אותם דרך מכס...אז אל תידאג..

 

 

שאלתי אם הרמקולים האלו שוים 59 דולר ? או שלמישו יש משו אחר להמליץ.. (אל תישכחו שזה 59 כולל מישלוח מהחנות למי שמביא לי אותם)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תראה ההספק תכלס הוא נכון והם לא שקרנים---מניסיון! יש לי קומפוננט שלהם

 

אחלה רמקול לspl בקשר לאיכות--זה תלוי רק בך!

 

אני הייתי קונה-- גם המחיר טוב נראה לי......

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

בקשר להספק אין לי ספק...חברה שיש לה סאבים של 5000 RMS...

 

רק רציתי לדעת אם הקומפוננט נחשב איכותי ולא "אספיאלי" מידי.. או אם יש משו בחול יותר טוב במחיר הזה..

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני חושב שזה ירצה אותך מאוד!

אחלה חברה!

אחלה נתונים!

אחלה עוצמה!

אחלה מחיר!

 

 

קובי.

 

**זה לא זבל סיני אם לזה אתה מתכוון.....

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

כרגע יש לי סט של MBQ QM160 (מיקדימה)

אני מפרק את הסט ואני שם רק את המידים שלו בדלתות מאחורה (יש לי במגבר בנד-פאס אז אני גם לא יצטרך את הקרוסים)

 

אני רוצה לשים את האודיו-באהן הזה בדלתות קדימה

ככה שהעוצמה וכל עיקר המוסיקה תבוא מיקדימה וה MBQ ישמעו מאחור ויתנו "רקע" (הם רמקולים נעימים ונותנים צליל עדין אבל אין עוצמה)

 

אני פשוט רוצה לדעת אם הם מספיק איכותיים כדי להתאים למערכת שלי

 

יש לי מגבר של HIFONICS ZEUS 7 חמש יציאות

וסאב CADENCE BEAST

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

זה כבר כמה ימים שיש לי חום...

 

אז ככה הסט שיש לי הוא מליפני שנתיים אפילו כמעת שלש..

 

אז הוא עלה 200$

 

הסט הזה הוא תמיד היה לא כזה חזק מיבחינת עוצמה הוא 60 RMS

 

אני לא ישתמש בטויטרים..וגם בקרוסים כי אין לי איפה לשים אותם..או יותר נכון ל?מה לשים אותם

 

הטויטרים או לפחות מה שיוצא מהם זה לא מחזה קולי כזה נדיר לעומת המידים שאני מאוד מרוצה מהם ולכן אני משאיר אותם

וטויטרים מספיק זוג מיקדימה

 

עכשיו המצב הוא שחסר לי עוצמה במערכת

קשה לספק את זה עם קומפוננט יחיד של 60 RMS בן שנתיים+

 

אז אני פשוט פונה לאלטרנטיבה של סט חדש ועוצמתי ומקווה שיהיה גם איכותי

 

אז האם האודיובאן יספקו את האיכות

אני עכשיו לא כזה פנאטי כמו פעם

אבל אני לא רוצה שזה ישמע זול

 

אגב שמכרתי את האוטו הקודם שלי הישארתי באוטו את המידים של MBQ - Q213 |חמש ורבע..ניראה לי שזה הדגם..)

אז זה לא פעם ראשונה שיש לי קצת חום ואני מפרק סטים... גם שם לא הישתמשתי בטויטרים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מה ההספק שהמגבר נותן לרמקולים?

 

אם תשים רמקול 1000W על מגבר של 50W הוא לא יהיה חזק יותר מרמקול 50W על אותו המגבר.

 

אם מדובר בMBQ Q אז גם אם רשום עליו 60W אני בטוח שרמקול כזה (באיכות ומתוצרת גרמניה) יוכל לעמוד בהספק גבוה מכל רמקול שעולה 50$.

פורסם

רשום על המיד עצמו 60-130 BLASTBREKIT..משו כזה (לא אנגלית) אני מדבר על ה MBQ-Q

 

כשהמיד בדלתות למטה ועם הרשת שיש עליו הוא לא כזה חזק למרות שזה 60 RMS

 

הנתונים של המגבר:

 

4Ώ 4X50 + 1X200

2Ώ 4X100 + 1X300

MONO BRIDGED 4Ώ 2X200 + 1X300

4Ώ STEREO +2Ώ MONO 4X100 + 1X300

 

(יש בו איזה פטנט שאם עושים ברידש ביציאות סטריאו אז ההסםק גם של המונו מישתנה

ואם שמים 2 אוהם במונו אז הסטריאו מישתנה , מה גם שרואים ש ב 2Ώ העוצמה של המונו לא מכפילה את עצמה)

 

אצלי יש סאב 2 אוהם ושמנתקים אותו העוצמה של הרמקולים יורדת

בכל מיקרה אין מצב שהגיין במגבר עובר את ה שלישי

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

טוב אז הMB שלך יכולים לקבל עד 130W לפי מה שכתבת.

 

אתה רוצה עוצמה גבוהה יותר? תתן הספק גדול יותר לרמקולים. להחליף רמקול לא יעזור ואני עדיין לא מבין איך חשבת בכלל על להחליף סט יקר וטוב בסט שעולה כמו הברגים של מה שיש לך.

פורסם

חחח אם אני מגביר עוד עם המגבר (והרמקולים חתוכים ב 85) אז הם נישמעים ממש כמו המילה BLASTKREKIT... וגם אם אני חותך אותם ב מעל 100

 

לפי מה שזכור לי היה רשום על הקופסא של הסט 60 RMS וזה שרשום 60-130 זה ניראה לי 60 RMS ו 130 MAX..

 

ומהתחלה יש לי את הסט והמגבר קניתי אותם ביחד אחרי איזה שנה הייתי צריך לוריד טיפה את הגיין מ שליש לטיפה פחות משליש.. כניראה שהרמקול היתעייף קצת :lol:

 

אז למרות שהאודיו באן זולים ..מה אתם אומרים זה לא ישמע כמו איזה מגנאט או שאר החירטי-בירטי ?

 

בכל מקרה אני תמיד יוכל להרכיב בחזרה את הסט MBQ

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...