Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברצוני להחליף רמקולים קדמיים בסט קומפוננט אבל ללא מגבר, מהחיפושים שביצעתי בפורום

לא מצאתי תשובה חד משמעית לגבי גודל הרמקולים בדלתות הקדמיות.

האם מישהו מכיר איזה גודל רמקולים יתאים בחלק האחורי(להזכירכם אין לי דלתות מאחורה),

אך ישנה הכנה ואין לי מושג מה קורה שם.

מבקש מכם המלצות על סט קומפוננט שלא יעלה על 600 ש"ח שיעבוד טוב עם המערכת המקורית

של הרכב וללא מגבר.

תודה מראש.

 

פורסם

מה? מה אתה רציני?

הסט הזה גם עם מגבר נשמע כמו חצוצרה עם סתימה אז בלי הגברה? :?

 

אל תשבור את הראש, היו פה כל כך הרבה אשכולים כאלו, חחיפוש קטן והיית מוצא תשובה לבד.

סכום כזה, זה טמפו, מקסימה ודומיהם.

היה לDLS סט שנקרא בייסיק B6 לפני הרבה זמן.

יש אותו לחבר ברכב ואחרי שקצת סידרתי לו שם את ההתקנה הוא לא נשמע כל כך בייסיק.

דרור, אתה עדיין מוכר אותם??? יש כאלה בכלל עוד? מעניין אותי לדעת. :-D

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

מחזק את VinyX- הקומפוננט הזה נשמע זוועה יחסית למחיר שדורשים עליו.

 

:?

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

בוקר טוב

VinyX מה שלומך ?

אני שמח לשמוע שהתעסקת קצת עם ה B6A וכמובן שיש לנו אותו במלאי

זה אחד הסטים הכי נמכרים שלנו בעיקר בגלל מחירו הדי סביר

אני התקנתי עשרות אם לא מאות כאלו והוא בהחלט לא בייסיק ואפשר להגיע איתו לרמות טובות מאוד של סאונד במידה והוא יותקן בצורה הנכונה

תודה ושבת שלום

דרור

פורסם

תודה לעונים, מה זה הדגם B6A, של איזו חברה ומה מחירו?

אני מזכיר שאני מחפש סט קומפוננט שיעבוד ללא מגבר.

האם הרמקולים של JBL טובים ללא מגבר?

תודה מראש ושבוע טוב לכולם.

 

פורסם
תודה לעונים, מה זה הדגם B6A, של איזו חברה ומה מחירו?

אני מזכיר שאני מחפש סט קומפוננט שיעבוד ללא מגבר.

האם הרמקולים של JBL טובים ללא מגבר?

תודה מראש ושבוע טוב לכולם.

 

כמעט כל סט יעבוד ללא מגבר - עם דגם על יעבוד ורק יעבוד

בתקציב שנתת אני מאמין שנתנו לך אפשרויות מצויינות

אני הייתי בוחר אחת מהן ומתקדם.

אל תשכך שגם בHU המקורית קיימת הגברה כל שהיא

 

ובמידה ותמצא את עצמך נשאב עמוק יותר לנושא תמיד תוכל להוסיף מגבר.

כרגע אין חובה.

 

אני גם הפעלתי פעם סט דוטק עם MT22 על הגברה של HU חרבנה מקורי

ברור שזה לא שבריר מיכולות הסט, יחד עם זאת זה הי עולם אחר מהקרטונים שבדרך כלל באים עם הרכב

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

×
×
  • תוכן חדש...