Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תיקונים קוסמטיים קטנים-

השיטה של misheu עבר זמנה, התובעים והשופטים מכירים ויודעים על כל תרגילי הדחייה, קשה מאד לעבוד על תובע/שופט הרואים בסביבות 40 דיונים ליום עבודה.

הנהג יבזבז לפחות 3 ימי עבודה-

הראשון -בכדי לתאם זמן ואח"כ לגשת למח' התביעות המשטרתית הרלוונתית ע"מ לצלם את החומר

השני- שלב ראשון במשפט שנקרא "הקראה" זה הדיון הראשון שבו כופר הנהג באישום ומבקש להישפט, השופט קובע מועד לדיון.

השלישי- יום המשפט עצמו שנקרא "הוכחות", בשלב זה, לפני המשפט עצמו, יכול הנהג הנאשם לדבר עם התובע ולנסות לקבל עיסקת טיעון (תלוי בעברו התעבורתי),

רק להשכלה כללית- המשפט יכול להיות בעוד מאה שנה, הנהג נאשם על משהו שעשה אז ולא היום במשפט, כך ששיטת הדחיה אינה רלונטית מכוון ששופטים לפי תאריך העברה.

שוב אני מזכיר לחברי הפורום- הנכבד הנהג צולם במצלמת רמזור- עדות חותכת שאינה משתמעת לשני פנים, חבל על זמנו, כספו וזמן בימ"ש היקר, עצתי לאותו נהג היא "שלם- תלמד לקח - ותהיה נהג יותר טוב עם תפיק לקחים"

 

עצותיך אינן נכונות בכל הקשור לנוהג חדש.

 

רשות הרישוי מפעילה צעדיים נגד נהג חדש כאשר מסתיימים השנתיים שלו.

 

אם במועד הזה הוא לא הורשע , אין שום פעולה מצד רשות הרישוי.

 

לכן דחיה בהרשעה פירושה להינצל מאותם אמצעי ענישה של רשות הרישוי.

 

והתובע מעוניין לסגור את התביעה בעסקה כי יש לו עשרות תביעות על השולחן.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
עצותיך אינן נכונות בכל הקשור לנוהג חדש.

 

רשות הרישוי מפעילה צעדיים נגד נהג חדש כאשר מסתיימים השנתיים שלו.

 

אם במועד הזה הוא לא הורשע , אין שום פעולה מצד רשות הרישוי.

 

לכן דחיה בהרשעה פירושה להינצל מאותם אמצעי ענישה של רשות הרישוי.

 

והתובע מעוניין לסגור את התביעה בעסקה כי יש לו עשרות תביעות על השולחן.

 

 

לישה- אם הנהג שילם את הקנס רואים בו מודה באשמה. לכן הוא יקבל הכפלת התקופה בלי להישפט.

פורסם
עצותיך אינן נכונות בכל הקשור לנוהג חדש.

 

רשות הרישוי מפעילה צעדיים נגד נהג חדש כאשר מסתיימים השנתיים שלו.

 

אם במועד הזה הוא לא הורשע , אין שום פעולה מצד רשות הרישוי.

 

לכן דחיה בהרשעה פירושה להינצל מאותם אמצעי ענישה של רשות הרישוי.

 

והתובע מעוניין לסגור את התביעה בעסקה כי יש לו עשרות תביעות על השולחן.

 

לישה- אם הנהג שילם את הקנס רואים בו מודה באשמה. לכן הוא יקבל הכפלת התקופה בלי להישפט.

 

כנראה בגלל שאתה קופץ לשניה אתה לא קורא ולא מבין מה שכותבים.

 

כדי להימנע מהרשעה לא משלמים את הדו"ח ונוקטים בדרך שהביא misheu שבעצם הוא מצטט הודעה שלי בשרשור זהה אחר.

 

וכך נמנעים מכל הצרות שיכולות לבוא עליו מרשות הרישוי כאשר מסתיימת תקופת הנהג החדש.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בקיצור, מורחים את הזמן בכל הכוחות וכל האמצעים עד לסיום "נהג חדש" ומשלמים אחרי זה\ מקבלים פסק דין.

נראה לי משימה קשה - צריך למרוח את הזמן קרוב לשנה.

אגב, בגלל זה שאלתי כמה זמן נשאר לו להיות נהג חדש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בקיצור, מורחים את הזמן בכל הכוחות וכל האמצעים עד לסיום "נהג חדש" ומשלמים אחרי זה\ מקבלים פסק דין.

נראה לי משימה קשה - צריך למרוח את הזמן קרוב לשנה.

אגב, בגלל זה שאלתי כמה זמן נשאר לו להיות נהג חדש.

 

 

המשימה לא קשה בכלל ולו רק בגלל העומס המוטל על המערכת.

 

בקשה לביטול ממש לפני סיום ה 30 יום

 

התשובה מגיעה תוך מספר חודשים בין 3-6 לחודשים תלוי בעומס והיא ברוב המקרים כפי שצפוי שלילית.

 

אח"כ אתה שולח בקשה להישפט גם קצת לפני תום 30 הימים המוקצבים לך.

 

ואז זימון למשפט שוב עניין של 3-6 חודשים.

 

ואז ישיבת הקראה בה אתה לא מודה.

 

ואז ישיבת הוכחות שוב עניין של 3-6 חודשים.

 

אז כבר הסתיים לך הנהג הזהיר ואתה מגיע עם התובע לעיסקת טיעון לשלם את הסכום המקורי.

 

אם טרם הסתיים הזמן אתה מבקש דחיית דיון , חולה , חו"ל וכו'. את הדחייה אתה יוכול כמובן לבקש גם לישיבת ההקראה וגם לישיבת ההוכחות.

 

שיטה זו מיושמת על ידי עורכי דין רבים לטובת לקוחותיהם הטובים, והאמת , אתה לא צריך בשביל המתואר לעיל עו"ד.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...