Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
עכשיו אני מרגיש דיי חמור שקניתי את הLETV, מיתברר שאפשר כעת ליקנות את הגירסת הנוט היוקרתית של שיומי ב199$, זה מכשיר שעלה מעל 500$ במקור :-(.

http://www.mi.com/mena/minote/

http://www.aliexpress.com/store/product/Original-Xiaomi-Mi-Note-Pro-4GB-64GB-5-7-2K-Snapdragon-810-Dual-SIM-2560x1440-Android/1986585_32626474925.html

באסה...

 

hwgeek נראה שאתה קופץ ממכשיר למכשיר.

אל תסתכל כמה עלה המכשיר לפני תקופה.

גם נוקיה 6100 שקניתי ב2000 ש"ח לא עולה עכשיו 50 ש"ח.

 

תנסה להתמקדם על תכונות של המכשיר שאתה מחפש ואז תחפש לך אותו בתקציב שהגדרת.

פורסם (נערך)

הממ, מחפש מכשיר דגל ברמה גבוהה עם מיפרט מצויין במחיר של פחות מאלפייה כולל מיסים, המיפרטים דיי זהים והדוגמא עם נוקיה לא רלוונטית כי כאן לא מדובר בפער טכנולוגי לעומת מכשירי הדגל של עכשיו, הפער זניח יחסית (לפחות ברמת השימוש), עדיף מכשיר דגל משנה שעברה מאשר מכשיר לשוק הביניים שיצא עכשיו.

בקיצור- מי שמחפש מכשיר שיהיה עם היד על הדופק לגבי מכשירי דגל סיניים משנה שעברה, ניראה שהם נימכרים בגרושים יחסית, פיתאום ניראה שהשקל שווה יותר חח :-).

לא חשבתי עך המכשיר הזה של שיומי כי זכרתי שהיה מאוד יקר, מעניין איך יהיה הX800 ברמת התוכנה:-).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)
נו, למה שלא תקנה ONEPLUS 2

או תחכה קצת ותקנה באילת ONEPLUS 3?

כי לעומת הNUBIA Z7 MINI לא ממש היה לי שידרוג, ה1+1 סבל מבעיות ושיצא 2 כבר היה לי הנוביה, כעת רוצה 2K בשביל לשים מול העיניים לVR :-).

הוא כבר קנה X800.

 

הלינקים מאליאקספרס לא עובדים לי.

ב-GearBest ה-Mi Note Pro עולה 340$.

כנס לאלי ובעמוד הבית יופיע לך באנר גדול ושם תיראה.

 

או שתחפש 1986585_32626474925 בגוגל.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

הסיפור של הנוט 3 פרו פשוט מאד: יש גרסת 2/16 ג"ב שעולה בסביבות 170-180 דולר וגרסת 3/32 ג"ב שעולה 70 דולר נוספים. יכול לבלבל את מי שלא שם לב לפרט זה (ד"א - דבר דומה עם Mi4C Mi5 ועוד שורה ארוכה של דגמים עם גרסאות הנבדלות בנפח הזכרון.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
תחפש 1986585_32626474925 בגוגל.

 

מצאתי, תודה.

כמו שאייל כתב, נראה קצת מפוקפק, אבל לך תדע.

בכל מקרה, אני לא רואה איך הוא עדיף על ה-X800. מפרטים זהים ואת ה-X800 אפשר לקנות ב-180$.

 

 

פורסם

אם כך אין לי הסבר. מכל מקום, לפני 2-3 חודשים קניתי לבני Mi4C שעלה $204 בעוד שאצל כל שאר המוכרים מעל $240. אין לי הסבר לכך אבל המכשיר שקיבלתי היה חדש ותקין לחלוטין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מצאתי, תודה.

כמו שאייל כתב, נראה קצת מפוקפק, אבל לך תדע.

בכל מקרה, אני לא רואה איך הוא עדיף על ה-X800. מפרטים זהים ואת ה-X800 אפשר לקנות ב-180$.

עדיפות מבחינת התוכנה כמכשיר רישמי של XIAOMI, לLETV אין כלום בעניין והנציגים בפייסבוק ממש לא מעוניינים לתת מידע או לינק לעידכון.

 

שלא תבינו אותי לא נכון הX800 ממש לא ניראה לי כנפילה פשוט פיתאום ליראות את השיומי שכן בעל תמיכה בעולם נימכר גם במחיר בדיחה עיצבן אותי קצת חח.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
חבל שאי אפשר להקליט שיחות ב 6p, אחרת היה מושלם..

בטח שאפשר ! אצלי יש הקלטת שיחות בכל מכשיר שהיה לי או לאישתי (נוט אדג', נקסוס 5, 6P, סמסונג S4 מיני).

דובר לא מעט על האפלקציה הזו. אומנם עולה כסף ודורשת רוט אבל מקליטה בכל מכשיר שהיה לי.

Veni Vidi Vici

פורסם

לצערי, לא יודע לעשות רוט, מה שגם מבטל את האחריות. בנוסף, לפי התגובות רואים שהיא לא ממש יציבה ולא מקליטה שיחות מחסוי.

במכשירי גלקסי מתקינים אפליקציה פשוטה בחינם והכל מוקלט..

פורסם

ב-MIUI7 של שיומי יש אפליקצית הקלטת שיחות מובנה כאפליקציית מערכת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...