Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני מחפש רכב בתקציב של עד 60 אלף

מצאתי כמה קורולות נחמדות GLI אוטומט 1.6

רציתי לדעת מה הצריכת דלק שלהם

חפשתי בכל מקום ויש רק צריכה של הרובוטית

 

תודה

פורסם
טויוטה קורולה החדשה בשנת 2008 באה רק עם גיר רובוטי או ידני.

 

לא נכון, היו גם קורולות אוטומטיות 4 הילוכים סטנדרטית, הן הגיעו לארץ בהשקה מאוחרת ונחשבות ליקרות יותר מאלו עם הגיר הרובוטי.

אוהב מוטוריקה וגם רטוריקה.

פורסם
לא נכון, היו גם קורולות אוטומטיות 4 הילוכים סטנדרטית, הן הגיעו לארץ בהשקה מאוחרת ונחשבות ליקרות יותר מאלו עם הגיר הרובוטי.

אני דיברתי רק על שנת 2008, אתה בטוח במה שאתה אומר? אתה יכול להביא סימוכין?

 

 

יד 2 זה המקום האחרון שאתה יכול להסתמך עליו, אתה יכול למצוא שמה חמור מודל 89 עם גיר DSG7.

הרבה מוכרים/סוחרים מפרסמים את הטויוטה עם הגיר הרובוטי כגיר אוטומטי בכוונה.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם
הקורולה שיובאה לישראל בשנת 2008 היתה רובוטית בלבד.

 

ידידי כנראה שאתה טועה ואני לא בטוח אבל הנה כתבה של מגזין אוטו שמוכיחה את צדקתי שאכן קורולה האוטומטית שווקה בישראל במרץ 2008 בהשקה מאוחרת.

 

הלינק - http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-22171,72-%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%94-%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%99%D7%AA-%D7%91%D7%9E%D7%A8%D7%A5.aspx

אוהב מוטוריקה וגם רטוריקה.

פורסם

הכתבה פורסמה בדצמבר 2008, ושרשמו שהגרסא עם הגיר האוטומטי תגיע במרץ, לא התכוונו לזה שיחזרו אחורה במכונת זמן למרץ 2008, אלא למרץ 2009.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם
הכתבה פורסמה בדצמבר 2008, ושרשמו שהגרסא עם הגיר האוטומטי תגיע במרץ, לא התכוונו לזה שיחזרו אחורה במכונת זמן למרץ 2008, אלא למרץ 2009.

חחח גדול!!

פורסם
הכתבה פורסמה בדצמבר 2008, ושרשמו שהגרסא עם הגיר האוטומטי תגיע במרץ, לא התכוונו לזה שיחזרו אחורה במכונת זמן למרץ 2008, אלא למרץ 2009.

 

8) מצטער טעות שלי.

אוהב מוטוריקה וגם רטוריקה.

פורסם

קראת את התגובות? אין קורולה אוטומטית 2008, כנראה שהמוכרים מתכוונים לרובוטית.

הרובוטית ידועה בצריכת דלק חסכונית.

פורסם
שלום אני מחפש רכב בתקציב של עד 60 אלף

מצאתי כמה קורולות נחמדות GLI אוטומט 1.6

רציתי לדעת מה הצריכת דלק שלהם

חפשתי בכל מקום ויש רק צריכה של הרובוטית

 

תודה

 

 

נתנו לך את התשובה הסופית

ב2008 שווקה רק הקורולה הרובוטית החל ממרץ 2009 ישנן גם אוטומטיות בעלות 4 הילוכים בעלות צריכה דלק פחות חסכונית מהגיר שהוחלף

כל מה שאתה רואה ביד 2 הינן רובוטיות לחלוטין

Confidence In Motion

×
×
  • תוכן חדש...