Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

שכן שלי בעל טויוטה פריוס 2008,השבוע בלילה מישהו השאיר לו שריטה על כל הצד של הרכב מההתחלה ועד הסוף(מכנף לכנף),עכשיו הבחור רוצה ללכת ולהפעיל ביטוח על מנת שיצבעו לו את השריטה,לעומת זאת אני אומר לו שחבל כי ההשתתפות עצמית שלו תעלה יותר מאשר מה שיבקש צבעי אם ילך ללא הביטוח. הבחור טוען שמכיוון שזה אוטו "חדש" אז השמאי שיבוא יתן לו חוץ מהתיקון גם ירידת ערך לרכב! אמרתי לו שהוא מדבר שטויות וחי בסרט וביגלל שריטה אחת(אני מבין שזה צבע לכל הצד של הרכב) אף שמאי לא יתן לו ירידת ערך וברגע המכירה של הרכב אם המכון מספיק מקצועי אז ידעו לזהות שזה היה רק תיקון צבע ולא תיקון פחחות/החלפת חלקי פח וכמו כן תמיד ניתן לצלם לפני על מנת שיהיה אפשר להציג תמונות במכירה.

מה דעתכם? האם יש מצב שהבחור באמת יקבל ירידת ערך ביגלל שריטה??? שווה להפעיל ביטוח? מחיר השתתפות עצמית כ 1200 שקלים לעומת צבעי שביקש 700.

תודה מראש לכל העונים!

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

יש מקומות כמו קארפיקס ואוטופיקס שיודעים לתקן שריטות ללא צורך בצביעה כללית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אכן זול פשוט מי שצובע את הרכב חבר טוב שהוא צבעי רכב.

כמובן שהצבע ייצא איכותי.

יש עוד דעות בנושא כי לא קיבלתי עדיין תשובה לגבי ירידת ערך הרכב לאחר צבע לכל הצד?

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
  • ספונסר פורום
פורסם
שלום!

 

שכן שלי בעל טויוטה פריוס 2008,השבוע בלילה מישהו השאיר לו שריטה על כל הצד של הרכב מההתחלה ועד הסוף(מכנף לכנף),עכשיו הבחור רוצה ללכת ולהפעיל ביטוח על מנת שיצבעו לו את השריטה,לעומת זאת אני אומר לו שחבל כי ההשתתפות עצמית שלו תעלה יותר מאשר מה שיבקש צבעי אם ילך ללא הביטוח. הבחור טוען שמכיוון שזה אוטו "חדש" אז השמאי שיבוא יתן לו חוץ מהתיקון גם ירידת ערך לרכב! אמרתי לו שהוא מדבר שטויות וחי בסרט וביגלל שריטה אחת(אני מבין שזה צבע לכל הצד של הרכב) אף שמאי לא יתן לו ירידת ערך וברגע המכירה של הרכב אם המכון מספיק מקצועי אז ידעו לזהות שזה היה רק תיקון צבע ולא תיקון פחחות/החלפת חלקי פח וכמו כן תמיד ניתן לצלם לפני על מנת שיהיה אפשר להציג תמונות במכירה.

מה דעתכם? האם יש מצב שהבחור באמת יקבל ירידת ערך ביגלל שריטה??? שווה להפעיל ביטוח? מחיר השתתפות עצמית כ 1200 שקלים לעומת צבעי שביקש 700.

תודה מראש לכל העונים!

 

חברך צודק והוא אכן יקבל ירידת ערך עבור צביעה לא מקורית , לגבי גובה התשלום עבור הצביעה באמת נמוך מאוד, שלח אלי בבקשה תמונות של הנזק זה די מענין אולי אוכל להעיר הערה נוספת בעינין ירידת הערך הצפויה.

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם
חברך צודק והוא אכן יקבל ירידת ערך עבור צביעה לא מקורית , לגבי גובה התשלום עבור הצביעה באמת נמוך מאוד, שלח אלי בבקשה תמונות של הנזק זה די מענין אולי אוכל להעיר הערה נוספת בעינין ירידת הערך הצפויה.

 

אלי שלום!

אין ממש מה לצלם פשוט שריטה דקה(מחפץ חד כלשהו) מהכנף הקידמית עד האחורית כלומר צבע לשתי הדלתות ולשתי הכנפיים.

מצב הרכב הוא כזה: שנת 2008 יד 2,כנף אחורית כבר הייתה צבועה בעבר,צבע הרכב חום מטאלי,טויוטה פריוס(מחירון לא ידוע לי).

תוכל בערך להעריך מה הירידת ערך במצב כזה? האם היא כזאת גדולה ששווה להיתעסק עם ביטוח ולספוג עליית פרמיה בשנה הבאה?

תודה רבה מראש על הכל!

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
חברך צודק והוא אכן יקבל ירידת ערך עבור צביעה לא מקורית , לגבי גובה התשלום עבור הצביעה באמת נמוך מאוד, שלח אלי בבקשה תמונות של הנזק זה די מענין אולי אוכל להעיר הערה נוספת בעינין ירידת הערך הצפויה.

 

במקרה נכנסתי כרגע לפורום על-מנת לשאול שאלה מאוד דומה, אז תסלחו לי שאני מצטרף מהכיוון שלי.

 

על רכב טויוטה קורולה 2008 בצבע לבן שבבעלותי בוצעו מספר שריטות מפתח בכוונת זדון מאוד ברורה וממוקדת. שלוש שריטות, בצורת כוכב פחות או יותר, מקשטות את דלת הנהג ועוד שריטה על החלק האחורי-שמאלי של הרכב מאחורי הדלת האחורית. ההבדל הוא שבמקרה או שלא במקרה יש לי מושג מאוד ברור מי ביצע את המעשה החוליגני הזה, למרות שהוכחות לעניין הן נסיבתיות בעיקרן.

 

ראשית, ברמה הטכנית - האם באמת ניתן להעלים השריטות ללא צביעה כוללת של החלק? מי עושה זאת היטב, בפרט באזור חיפה? כמה דבר כזה אמור לעלות?

האם פעולה כזו אמורה להתגלות בבדיקות רכב בהמשך, או שמדובר במשהו כל-כך קטן מבחינת כמות צבע, שזה לא יתגלה?

 

שנית, היה ולא ניתן לגרום לעניין הזה פשוט להתאדות תמורת כמה מאות ש"ח, מהי רמת הנזק (פחות או יותר) ברמה השמאית? והאם מישהו יכול להעריך איזה נזק אני בפועל אמור לספוג בכיס מבחינת מחיר בשוק?

(קניתי הרכב לפני חודשים ספורים תמורת כ-70 אלף; נניח שאני מוכר מחר בבוקר).

 

ונקודה אחרונה, באיזו מידה כדאי לי להכנס לפעולה משפטית (אזרחית \ פלילית) במידה ויש לי כאמור השערה מאוד מבוססת עם ראיות נסיבתיות מסוג זה?

(האמת שאני פחות מעדיף את הכיוון הפלילי כי אני מעדיף פיצוי על נקמה, כך שהאזרחי מועדף).

האם לחלופין קיימת אפשרות להפעיל ביטוח תוך דיווח על החשד שלי ולהשאיר לביטוח לרדוף אחרי החוליגן? מה תהיה התוצאה מבחינת התעריפים שלי?

 

תודה מראש ושנה טובה!

 

(תמונות, במידת הצורך, אוכל להעביר בפרטי)

×
×
  • תוכן חדש...