Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הינו משנת 2001, כלומר בית הפיוזים המקורי החזיק מעמד לפחות 10 שנים, לכן אינני רואה סיבה שלא לרכוש אחד חדש במידה ואתה מתכוון להחזיק את הרכב עוד מספר שנים.

 

ייתכן מאוד שהמאוורר אינו תקין או צריכת הזרם שלו גבוהה ולכן הפיוז מתחמם וגורם להמסת הפלסטיק.

 

האמת שקשה להשיג בית פיוזים איכותי בעל מוליכי חשמל בעלי שטח חתך מתאים אלא אם תרכוש בית פיוזים תוצרת HELLA אצל גל אור.

איזה כייף לי :)

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מחזק את אלעד

מיותר לקנות בית פיוזים חדש (סביר להניח שזה באמת יחזור)

והאמין לי שאני הכי פנדט והכי גרמני במקוריות של הרכב

 

אבל מהניסיון שיש לי שנים, למדתי לא להשתגע ולרוץ להחליף ישר כל דבר למקורי

ניתן לקנות בית פיוז עבה ואיכותי ועם קצת יידיים טובות לסדר את התקלה על הצד הטוב ביותר, גם שלא תחזור

וכל זה בעלות של כמה עשרות שקלים.

 

בלי פחד, עשה את המעקף ללא הרמת עפעף

  • ספונסר פורום
פורסם

אם תחליף ליחידת נתיכים חדשה היא לא תחזיק אפילו שנה

וזאת בגלל שינוי צריכת הזרם של המאווררים עם השנים והעומס שהם

מפעילים על אותו מעגל כושל .

זו לא קומבינה זה תיקון בכשל יסודי שבו היצרן טעה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
אם תחליף ליחידת נתיכים חדשה היא לא תחזיק אפילו שנה

וזאת בגלל שינוי צריכת הזרם של המאווררים עם השנים והעומס שהם

מפעילים על אותו מעגל כושל .

זו לא קומבינה זה תיקון בכשל יסודי שבו היצרן טעה .

 

הינה אתה רואה

מילה של בעלבית

וזה עוד לפני שראיתי את התגובה של רון

 

ואם רון אמר זה כלל ברזל

 

וחוץ מיזה פית הפיוזים (1J0937617) הזה יעלה לך חדש יותר מ-500 ש"ח

אבל חיפוש קל ברשת ומצאתי אחד כזה באיביי בגרושים

 

http://www.ebay.co.uk/itm/00-06-01-02-03-04-VW-Golf-MK4-Fuse-Box-1J0937617D-/140560984827

 

אחינו אני ממליץ לעשות מעקף ללא הרמת עפעף

פורסם

אני לא ישים חדש לא בגלל הכסף אלא אך ורק על מנת לתקן את הבעיה בצורה יסודית (כמה שזה נשמע מוזר בלהרכיב משהו לא מקורי)

בכל מקרה אני מתכוון לעשות את המעקף בשישי בבוקר אז אעדכן אם יהיו התפתחויות.

אגב מאז שהחלפתי את הפיוז התקלה עדיין לא חזרה (כבר 5 ימים אך בנסיעות קצרות יחסית בלבד)

 

תודה לכם!!

פורסם

גם בגולף דור 4 קיימת אותה בעיה והחלפת בית הפיוזים פותרת את הבעיה למספר שנים טובות.

אם צריכת הזרם של המאוורר עולה לקראת סוף חייו (או אמצע החיים) כנראה זה הזמן לבדוק זאת יותר לעומק על-ידי חיבור מד זרם ולבצע השוואה מול נתוני הייצרן, או מול מאוורר חדש בכדי לא להגיע למצב שגם החיווט יישרף בנקודות אחרות שקיים בהם מפל מתח גבוה.

איזה כייף לי :)

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם!!

מוצא לנכון לעדכן בפתרון התקלה לאחר דיסקוסים בפורום.

אז ככה, לפני כשבוע הייתי אצל רון במוסך וביצעתי טיפול גדול שכלל

החלפת שמן מנוע, מסנן שמן, מסנן אויר, מסנן מזגן, פלגים, צינורות פגומים,

רצועת טיימינג+מותחן (עברו 5 שנים מאז הוחלפה הרצועה).

עוד משהו שמאוד אהבתי אצל רון שלא היה קיים במוסכים קודמים שטיפלתי בהם זה שלאחר הטיפול ברכב הבחור של רון נותן לאוטו שטיפה יסודית בפנים ובחוץ והאוטו יוצא מבריק כמו חדש שזה ממש תענוג לצאת ככה מהמוסך אז שאפו!

 

לצורך פתרון התקלה רון החליף את החיישן טמפ' שחשדתי בו כבר בהתחלה (CTS הוחלף לירוק)

לאחר שנתן הודעת תקלה בחיבור לסורק (יש לציין כי לפני כמה חודשים למרות שהייתה תקלה עדיין לא הייתה הודעת תקלה בחיבור לסורק) בנוסף לכך, ליתר ביטחון רון ביצע מעקף לבית פיוז שיושב מעל המצבר של הונטה של המזגן שחשדנו גם בו.

 

 

לא יודע מה משני הפעולות האלה היו הבעיה אך אני יכול לומר שהמזגן מתפקד מאז מצויין ממש מקפיא וכמובן לא מפסיק באמצע.

מזכיר לכם שלפני זה המדחס היה נכבה לאחר 5 דק' ולפעמים גם לאחר כחצי שעה (לא זמן קבוע).

אתמול חזרתי גם מנסיעה ארוכה של שעתיים וחצי (מהצפון) וגם בהלוך וגם בחזור המזגן עבד ללא הפסקה,

אפילו חבר שהיה איתי ברכב ביקש ממני בדרך להנמיך את המזגן באותו הרגע החיוך לא ירד לי מהפנים.

אז תודה רבה לרון ולצוות שלו אין ספק שאתם כמו שאתם מפרסמים את עצמכם - "מוסמך למקצוענות".

חג שמח!

:-D:-D

  • ספונסר פורום
פורסם

תודה רבה לך ,אני שמח שהתקלה נפתרה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .


×
×
  • תוכן חדש...