Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה בדיוק הכיוון שעליו אני הולך.. אם החיישן מראה חימום יתר של המנוע למחשב (במד הטמפ בלוח השעונים תקין) זה גורם למחשב לנתק את המדחס.

 

החיישן בעל 4 פינים והראש (איפה שהקטנקטור מתחבר) הוא מרובע עם צלע אחת עגולה בצבע שחור

חיישן טמפ2.JPG

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני מציע לך ללכת לכיוון אחר.

ברוב מערכות מיזוג יש מנגנונים למניעת הרס לחלקי המיזוג כמו המדחס למשל, מכמה גורמים כמו חימום יתר של המערכת וכו..

יכול להיות שהרכב שלך מתחמם ואתה לא רואה את החום הנכון בלוח השעונים וזה מה שגורם למזגן ברכב להפסיק לקרר

אם יש לך VAG-COM אתה יכול לנטר את טמפ' המנוע ובכך לראות מה הולך שם.

 

האם החיישן אצלך עם ראש מרובע בעל 4 פינים ?

מרק גם לאיביזות מאותם שנים היה את הבעיה עם החיישן הארור הזה?- למה אתה רוצה להקדים תרופה למכה ?

החיישן הזה מותקן ברכבים הבאים תוצרת קונצרן VAG המעולל.

כמדומני הייצרן שידרג את החיישן וניתן לזהות אותו לפי הפלסטיק בצבע ירוק.

1.0 - AVZ



1.4 - APE / AUA / AQQ / AUB

1.6 - ALM / APF / AUR / AKL / AEH

1.8 - AQX / AYP

איזה כייף לי :)

פורסם
כמה מראה לך מחוג חום מנוע?

והאם הוא משתנה בזמן ניתוק המזגן?

 

הבחור הנחמד ציין שמחוג החום לא זז ממקומו וגם לא נמצא אף קוד תקלה המעיד על בעיה.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני לא חושב שהבעיה של הבחור נמצאת בחיישן הטמפ', בדרך כלל שהוא כושל יש משחקים בהצגת הטמפ' בשעון.

אם היה משחק בטמפ' מבחינת מה שמחשב הרכב רואה אז היתה נרשמת תקלה.

לכן אני חושב על כמה כיוונים

או חימום יתר של המנוע שגורם להתנתקות המדחס

או שהחישן של הטמפ' החיצונית לא תקין (מתחת ל5 מעלות נדמה לי, הוא מפסיק את פעולת המדחס)

אולי חוסר גז או עודף גז במערכת.

 

שווה לבדוק את הדברים

פורסם

כפי שציינתי מחוג החום בשעון מתפקד כראוי.

חיישן טמפ' חיצונית גם כן עובד כראוי - התצוגה בקונסולה תקינה והטמפ' הגיונית.

יכול להיות שכיוון שיש בCTS שני חיישנים רק אחד מהם נדפק (זה שמעדכן את המחשב)?

עדיין לא ברור לי מדוע כשמדדתי מתח על הפלג ראיתי 5V שזה תקין ובבקרה השניה רק 0.9V שזה מוזר.

 

 

אביתר - לגביי חימום המנוע אני לא חושב שהוא מתחמם כיוון שהאוטו נוסע מצויין והתקלה הזאת קיימת כבר כמעט חצי שנה (אם היה מתחמם כנראה שהיום כבר לא היה יכול לנסוע).

  • ספונסר פורום
פורסם

התקלה שלך היא לא מחיישן הטמפרטורה של נוזל הקרור נקודה

חבל שאתה סתם חופר בכיוון הזה .

אם החיישן היה משדר טמפ גבוהה מזו שבאמת אז התסמין הראשון שהיה

מורגש זה הנעה קשה בבוקר .

 

בתור התחלה אני מציע לך לבדוק את הנתיך של המאווררים בבית הנתיכים הראשוני שעל המצבר

שהוא הימני ביותר מהנתיכים הקטנים ,יתכן שהוא מתחמם בזמן הנסיעה והמגע ממנו לא רציף

והוא גורם לניתוקים האלו .

 

עוד תקלה אופינית היא בממסר המאווררים שנמצא מתחת לפנס השמאלי ,אבל את זה כדאי

לבדוק במוסך .

 

אם תרצה להגיע אלינו הבדיקה היא ללא תשלום .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

שלום לכולם,

מעדכן אותכם..

בהתאם להצעתו של רון כבר לפני כמה ימים בדקתי את הפיוז של הונטה של המזגן (פיוז שיושב בקופסת הפיוזים הקטנה מעל המזגן, הפיוז הימיני ביותר),

קודם כל הפיוזים הקטנים אמורים להיות 30A כמו שכתוב על הפלסטיק ואצלי היו מותקנים 3 פיוזים של 40A.

רציתי להחליף את הפיוז המדובר ל30A כמו שצריך וכשניסיתי להוציא את הפיוז הוא לא יצא בקלות וגם ראיתי שהמוליך בתוך הפיוז כאילו זז ממקומו (הפיוז לא נשרף).

אציין בזאת שהפיוז לא נמס כמו שקורה בד"כ ברכבים האלה (לפי כל מה שקראתי בפורום מחלה של רכבי VAG).

 

בכל מקרה החלפתי את הפיוז ל30A ומאז המזגן מתפקד מצויין למרות שעדיין מוקדם לקבוע שהתקלה נעלמה כי בנתיים הנסיעות שלי היו דיי קצרות אך המנוע הספיק להתחמם לטמפ' עבודה.

אמשיך לעקוב ולעדכן.

רון ומרק - תודה רבה לכם על העזרה אין ספק שאתם מקצוענים אמיתיים.

  • ספונסר פורום
פורסם

אם הנתיך הימני ביותר לא יצא לך בקלות אז קרוב לוודאי שזו הבעיה שלך .

הנתיך נתקע כי הנקודה שהוא יושב בתוכה נמסה והמגע הופך להיות בעייתי

וכאשר הוא מתחמם לעיתים לא יהיה מגע והמזגן לא יקרר .

 

כדאי לבצע מעקף של נתיך חיצוני איכותי על הקו הזה כי אחרת הבעיה תחזור .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

לפי התגובה של אורית ממרכז השירות של צ'מפיון מוטורס, כמעט השתכנעתי שהם יודעים ומוכנים לטפל בתקלות האלה. כשבאתי לצ'מפיון המרכזי בחיפה עם בקרת אקלים בקורדובה שמתחילה להשתגע כל פעם שהאוטו עומד בשמש, הם לא רצו להקשיב אפילו ואמרו שהדבר היחיד שהם מוכנים לעשות זה להחליף את כל היחידה ב 9000 שקל (על אוטו בן 11, כן?). אגב, התקלה שלי עדיין חיה ובועטת אם יש למישהו פיתרון..

פורסם

שוב תודה לך רון,

זה בדיוק מה שמיד הבנתי ואף כבר קניתי בית פיוז בודד על מנת לבצע את המעקף.

ביום שישי ב"ה אני יתפנה לבצע את העבודה.

 

לגבי חבר הפורות שהגיב פה אחרון - בהחלט סימפטום תקלה שהיה גם אצלי - בשעות חמות מאוד של השמש הקופחת בארצנו המדחס לא היה נכנס לפעולה בכלל או מקסימום שובק חיים לאחר כדקה שתיים.

נסה לבדוק אם הפיוז שלך נמס - אם כן החלף את בית הפיוזים (אם נפגע) ובצע מעקף לפיוז הימיני (שנמס).

אה ועוד משהו, אין ספק שהתשובה של אורית ממש לא קשורה לעניין ונרשמה על מנת לגרום לי להגיע לצ'מפיונס ולשפוך שם את מיטב כספי (אתם עוד לא ראיתם את התגובות בפרטי).

למה לי ללכת לצ'מפיונס? ממליץ לך לבקר במוסך רון אם לא תמצא את התקלה לבד - כמו שאתה רואה הבנאדם יודע מה הוא מדבר.

פורסם

 

כדאי לבצע מעקף של נתיך חיצוני איכותי על הקו הזה כי אחרת הבעיה תחזור .

 

 

זה בדיוק מה שיש אצלי (ככה קניתי את האוטו)

כנראה זה באמת מחלה בדגם הזה

אולם לאחרונה היו לי ניתוקי קירור כמו אצלך בדיוק ולכן אני חושד שהמעקף גם מתחיל להתעייף

 

מה שאני מציע לך לקחת בית פיוז איכותי ועבה ולבצע מעקף שיהיה עמיד

פורסם
שוב תודה לך רון,

זה בדיוק מה שמיד הבנתי ואף כבר קניתי בית פיוז בודד על מנת לבצע את המעקף.

ביום שישי ב"ה אני יתפנה לבצע את העבודה.

 

לגבי חבר הפורות שהגיב פה אחרון - בהחלט סימפטום תקלה שהיה גם אצלי - בשעות חמות מאוד של השמש הקופחת בארצנו המדחס לא היה נכנס לפעולה בכלל או מקסימום שובק חיים לאחר כדקה שתיים.

נסה לבדוק אם הפיוז שלך נמס - אם כן החלף את בית הפיוזים (אם נפגע) ובצע מעקף לפיוז הימיני (שנמס).

אה ועוד משהו, אין ספק שהתשובה של אורית ממש לא קשורה לעניין ונרשמה על מנת לגרום לי להגיע לצ'מפיונס ולשפוך שם את מיטב כספי (אתם עוד לא ראיתם את התגובות בפרטי).

למה לי ללכת לצ'מפיונס? ממליץ לך לבקר במוסך רון אם לא תמצא את התקלה לבד - כמו שאתה רואה הבנאדם יודע מה הוא מדבר.

 

אלעד, אני מציע לך לבדוק כמה עולה בית פיוזים קומפלט עבור הרכב שלך. בזמנו עבור גולף דור 4 המחיר היה בסביבות 200-250 שקלים היום כנראה המחיר גבוה יותר.

אני אישית לא אוהב קומבינות :-)

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק מסכים איתך ב100% לגביי שמירה על מקוריות הרכב אך במקרה הזה אם אני יקנה ב300 שקל בית פיוז קומפלט חדש התקלה תחזור בעוד שנה/שנתיים/שלוש.

למרות כוונותי למכור בקרוב את הרכב אני מעדיף שיהיה שם פיתרון לתמיד.

הבעיה בקופסת הפיוזים הזו היא כנראה בעיה בתכנון של היצרן (אני מאמין שהמוליכים שעליהם יושב הפיוז דקים מדי ולכן מתחממים/הפלסטיק לא מתאים לחום).

לכן חושב שעדיף לבצע עבודה מקצועית במעקף איכותי שיחזיק לתמיד (בשאיפה).

תודה בכל מקרה.


×
×
  • תוכן חדש...