Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חדש בפורום והכול ניראה דיי סבבה

 

קיבלתי אוטו לא מזמן וישר התחלתי להשקיע במערכת

ניראה מה אתם אומרים? :

 

1)רדיו דיסק JVC KD-LH 300 בדרך ! קניתי אותו ב1300 ש"ח

 

2)קומפוננט של MAC AUDIO PLATINUM 160 W

זה עלה לי 400 ש"ח מחר נתקין אותו

 

2)רמקולים די טובים של קלריון לא משהוא חזק ביותר אני יעביר אותם מקדימה(כרגע) וכשאני יתקין את המאק אודיו אני יעביר אותם לאחורה יש לי אותם מהאוטו של אבא שלי כבר איזה שנה שנתיים

 

3)סאב של mac audio fire 250 גודל :10 אבל עושה עבודה מעולה יחסית לגודל , לחוזק ולמגבר שמרים אותו פשוט תעלומה (תשמעו בעצמכם) די טוב קיבלתי בחינם!

 

4)המגבר שמרים את הסאב הוא ...לא לצחוק!....120 ואט בגישור ("זבל סיני") אבל משום מה מרים את הסאב די טוב.

 

5)חשבתי להזמין מגבר שירים לי את הסאב מאחורה ואת הקומפוננט מקדימה חשבתי או על:

 

לאנזאר ויב רגיל

שמעתי האיכות לא משהוא תתקנו אותי עם אני טועה.

יש את ה 411 אני חושב בסביבות ה 1000 שח.

 

או על רוקפורד (קצת יקר לי)

יש לו איכות טובה אמין וחזק מאוד אבל המחירים שלהם גם חזקים מאוד ואפילו יותר מידי לטעמי.

 

או על mac audio CYCLONE 6000

שמעתי הוא מגבר מאוד איכותי אומנם לא הכי חזק אבל הוא ניראה לי מספיק ורק 700 או 750 ש"ח שככתי.

 

אם יש לכם משהוא שאני יכול להביא יותר טוב (רדיו דיסק או מגבר)באותו האזורי מחיר אני יודה לכם .

יתקבלו בברכה כול הצעות לשיפור וחוות דעת למיניהם.

 

נ.ב: יש לי חבר שיכול להביא לי קורוס אובר מכשיר כזה 4 ערוצים של לאנזאר עם וסת של הסאב מקדימה ב 100 שח, משומש כמובן ,נשמע דווקא די טוב.

השאלה אם יש לי צורך בזה? :D

פורסם

המערכת שלך ממש לא מושלמת...

סאב חלש מגבר חלש קומפוננט סביר - רדיו דיסק נחמד אני מבין שהתקציב לא גבוהה... אבל אני חושב שיכלת להביא משוה הרבה יותר טוב בתווח המחירים הזה...

פורסם

אני ישמח אם תפרט

הרדיו דיסק עדיין ניתן לביטל ללא "קנס"

אמרתי בציניות שהמערכת שלי מושלמת כי אץ אחד לא הציע הצעות לשיפור.

 

הסאב אכן חלש אבל אני מרוצה ממנו

אני הולך יותר לכיוון ה SQ

 

וכמו ששיערתה התקציב שלי אכן אינו גבוהה :shock:

×
×
  • תוכן חדש...