Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב! (מצטער על האורך)

כבר כ 3.5 שנים יש לי רדיו דיסק פשוט יחסית של פיוניר (Deh3100).

כבר זמן מה חשבתי על להשתדרג למשהו שקורא MP3, אבל לא היה כסף ספייר, וגם זה לא עניין דחוף לי.

אז ככה, כסף ספייר עדיין אין, דחוף - זה עדיין לא נהיה, מה שכן, מצאתי קונה לרדיו דיסק שלי (ב 500 ש"ח).

בינתיים חשבתי על קניית דגם 4600 או 5600 של Pioneer.

 

מה חשוב לי ברדיו דיסק?

- עוצמה הגיונית (בערך כולם נותנים את זה היום).

- איכות סאונד טובה (רוב ה MP3 שלי בפורמט 320 ולא 128)

- יציאה למגבר 4!! ערוצים (רצוי גם אחד ל סאב, אבל לא חובה).

- רצוי לא צבע כסף (מה לעשות, הדש בורד בצבע שחור)

- חייב !! שלט הגה (השלט הרגיל (הקטנצ'יק) של פיוניר מתאים לי, אבל צריך מכשיר שיתמוך בו).

- שידע להציג את שם השיר.

- שלא יתבלבל עם שמות שירים (קבצים) שלא כתובים באנגלית (אלא בעברית או רוסית למשל).

- שידע לקרוא את כל פורמטי ה MP3 (החל מ 16 kbps ועד 320)

- תכונות רדיו הרגילות (RDS and stuff).

 

שלא יהיה יקר (רצוי באזור מחירים עד 1500 ש"ח).

יש משהו שאתם ממליצים עליו?

 

נ.ב.

למכור את הרדיו דיסק שלי ב 500 ש"ח זה נורמלי? מצאתי דיל טוב, או שיוצא שאני נדפק פה?

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם

אהלן

 

בתקציב הנ"ל אני יכול להמליץ לך על Pioneer DEH-550, מסדרת Premier.

 

כנס לאתר שהקודם מעלי נתן ותחפש עבורו.

 

בכל אופן, לא תמצא מכשיר שיציג לך את השמות בעברית מכיוון שהם תומכים אך ורק באנגלית. מה שכן תראה במקום השם בעברית זה מספר סימני שאלה... עדיף לך לשנות את השמות של השירים לאנגלית כמו שאני ואחרים עושים.

 

יש לי גם דש בורד שחור (לא מכיר הרבה עם כסוף...) והמכשיר אצלי הוא כסוף. תאמין לי שזה משתלב יפה מאוד, וזה יפה לעין גם אם זה כסוף ולא שחור.

 

בככל אופן, תתחדש על כל מה שתקנה.

פורסם

אני בספק אם תמצא רדיודיסק שמציג משהו חוץ מאנגלית. בשביל לקבל RDS דגמיי הפרמייר (האמריקאיים) לא יתאימו לך, ולך רק על הדגמים האירופאיים. (7600,5600,4600 לדוגמא)

כמו שאמרו באמת שווה לך לקחת את ה-7600 (ולא 760 כי אין בו RDS).

http://zap.co.il/model.asp?model_id=23435

 

אם אתה לא מחפש תצוגה יפה לך על 5600 (למרות שחבל שלא תלך על ה-7600 כי הפרש המחירים לא גדול), אבל בכל מקרה אל תיקח את ה-4600, כי אין בו שליטה נפרדת על סאב (לעומת שאר הדגמים).

פורסם
אני לא ממליץ על ה 760 או ה7600 כי שניהם מציגים רק 2 VOLT PREOUT

אתה צריך לפחות מכשיר עם 4 VOLT

 

די!!!!!!!

 

מאיפה אתם מביאים את המשפט הזה???

פורסם

עם כל הכבוד ה-5600 זאת הגרסה היותר חדשה (אם אני לא טועה, 5500 יוצר בשנת 2002 ו-5600 בשנת 2003).

וכבר באמת עדיף במחיר את ה-7600.

פורסם

היתי בחנות Pompa (שזה החנות הזולה שאתר זאפ נותן לרדיו דיסק הזה) והם אמרו שם שלא מביאים לארץ רדיו דיסקים תומכי RDS.

באתר הרשמי של Pioneer אמנם כתוב שבניגוד ל P760 (פרימייר) ל 7600 (אמור להיות דגם אירופאי) אמור להיות RDS. והמוכר בחנות אמר שאין, וגם באתר לא כתוב שהוא תומך.

 

מישהו מכיר את הדגם 7550?

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

×
×
  • תוכן חדש...