Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

היום אבא שלי קנה פורד מונדיאו 2009 גרסאת טרנד אקס ( נפרדתי מהמאליבו שלי ביחד עם הקומפוננטים של האינטפיניטי שלי )

 

הבנתי שהמידת רמקולים שמה זה 6.5 ( אם מישהו יודע אחרת שיידע אותי )

 

חשבתי על 4 אפשרויות:

 

"rainbow 6.5 דגם: SLX265

 

"HERTZ - energy 6.5 דגם: ESK 165

 

"dls 6.5 סדרת PERFORMANCE דגם: K-6 ( חברה טובה אז תיארתי לעצמי שהקומפוננטים טובים אשמח לחוות דעת לגביהם )

 

MOREL דגם: DOTECH MKII 6 ( אין אפשרות תקציבית לעלות לדוטק אוביישן )

 

 

הרמקולים הולכים להיות מוגברים עם פיליפס DAP 600 MKII והסאב JL12W1 הולך להתחבר בגישור על GTO1004

 

אני שומע הרבה סגנונות מזרחית רוק היפהופ טראנסים ( בקיצור כל מה שזורם )

 

אני יודע שאלו סגנונות שמאוד "מתנגשים" אחד בשני למשל טראנסים והיפהופ הם הפוכים לגמריי בגלל זה ביקשתי עזרה אולי יש קומפוננט פשרה אפילו שנשמע טוב

 

אני מעוניין לקנות בחנות "אוטוס"

 

תודה מראש לעוזרים :)

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

תתחדש על הרכב .

 

לגבי קומפוננט ההרץ מצוין ( אנרגי ) ואם כבר DLS אז את סדרת RS רפרנס שזה רמקול סופר איכותי ומפורט והוא באותו טווח מחירים של האנרגי. הדוטק אמנם טוב אך צעקני מעט.

פורסם

תודה רבה!

 

אפשר יותר פרטים טכניים מאיפה ניתן להשיג אותם ומה העלות שלי? נשמעים מעניינים.

 

מה לגבי שאר הקומפוננטים שהצגתי?

 

הדוטק אני אוותר על עליו כי זה הדבר שאני הכי שונא שהרמקול "צועק" וצורם

 

קראתי רבות על ההרץ שהצגתי אז זאת לדעתי אופציה מעולה הם מעולים באלקטרונית ורוק לפי מה שהבנתי.

 

אני אשמח על חוות דעת גם לגבי הריינבו

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

היו מורכבים אצלי באוטו סט של ריינבו. ממש לא אהבתי אותם

מציע לך לשמוע סטים לפני קנייה שלא תתאכזב.

הטויטר של הדוטק צעקני? :?

A3

K04 Inside

פורסם

תישמע היה לי באוטו את הDLS אחלה רמקול שאני מאוד מעריץ אני ממליץ לך מאוד אני לא שמעתי את ההרץ אז אני לא יגיד סתם גם אני שומע אלקטרונית אבל צריך להיזהר איתם הם מואד רגישים כשה הם מתחילים לזיף תמניך אצה שלי

אני תיקנטי אותם ושומעים אחרת:-(

פורסם

אני אשמח לעוד חוות דעת של אנשים אחד אומר שהם צעקניים ואחד שלא

 

אפשר מפרט טכני של ה- DLS RS נשמעים לי מעניינים.

 

עוד ממישהו לגבי ההרץ? אני בהחלט חושב עליהם כאופציה מצויינת

 

ואם אני אלך לאוטוס הוא יוכל להשמיע לי אותם? פשוט אין לי איך לשמוע אותם ואני כמעט כל הזמן בבסיס ( גם עכשיו )

 

אשמח לעוד חוות דעת או עוד אופציות בתקציב הזה

 

ולגבי ההגברה אני בסופו של דבר אחבר אך ורק את המגבר GTO1004 מיותר לחבר גם את הפיליפס למרות שהוא מגבר מעולה.

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

למה שלא תגיע למפגשי צפון ותקבל החלטה? מישהו יגיד לך "אחי ההרץ סט מעולה" ואחד יגיד לך "אחי ההרץ זוועתי" האוזניים שלך צריכות להחליט בסופו של דבר.

A3

K04 Inside

פורסם

מתי מתקיים המפגש ואיפה?

 

ועוד דבר מאוד בעייתי אני בצבא ואני עושה 11-3 ( זו השבת שאני סוגר )

 

ואיך אני אדע אם מישהו באמת יבוא עם הסט הזה?

 

אני חושב על הכיוון של לחזור לאינטפיניטי 6030CS ריפרנס שהיו לי אך הם היו טיפה צועקים מדיי פעם וניסיתי לכוון ולא הצלחתי לרסן אותם

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

אני מניח שאני אוכל להגיע למרות שממש קשה לי להתאפק, אפשר לדעת באיזו שעה ואיפה בדיוק נמצא המקום?

 

יש דברים מיוחדים שצריך להביא למפגש או משהו?

 

אני אבוא או עם הפורד או עם מכונית של חבר או האוטו של אחותי :D

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

תודה רבה אני אנסה להגיע לא מבטיח

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם
תתחדש על הרכב .

 

לגבי קומפוננט ההרץ מצוין ( אנרגי ) ואם כבר DLS אז את סדרת RS רפרנס שזה רמקול סופר איכותי ומפורט והוא באותו טווח מחירים של האנרגי. הדוטק אמנם טוב אך צעקני מעט.

 

מאיפה הבאת את זה?

אין לי ניסיון עם הDLS והריינבו אבל עם האנרג'י יש לי לא מעט ניסיון והסט הרבה יותר צעקני מהדוטק.

בכול אופן לפותח השרשור קשה להמליץ על סט דרך האינטרנט במיוחד לאחד כמוך שאין לו סגנון מוזיקה מסויים שהוא אוהב לכן כמו שהמליצו לך כבר תשמע כמה סטים בתקציב שלך ותן לאוזן שלך להחליט מה יותר טוב בשבילה.

 

שיהיה בהצלחה

אורן.

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

auto sound - אני מבין שעברית זה לא הצד החזק שלך

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
שלום לכולם,

 

היום אבא שלי קנה פורד מונדיאו 2009 גרסאת טרנד אקס ( נפרדתי מהמאליבו שלי ביחד עם הקומפוננטים של האינטפיניטי שלי )

 

הבנתי שהמידת רמקולים שמה זה 6.5 ( אם מישהו יודע אחרת שיידע אותי )

 

חשבתי על 4 אפשרויות:

 

"rainbow 6.5 דגם: SLX265

 

"HERTZ - energy 6.5 דגם: ESK 165

 

"dls 6.5 סדרת PERFORMANCE דגם: K-6 ( חברה טובה אז תיארתי לעצמי שהקומפוננטים טובים אשמח לחוות דעת לגביהם )

 

MOREL דגם: DOTECH MKII 6 ( אין אפשרות תקציבית לעלות לדוטק אוביישן )

 

 

הרמקולים הולכים להיות מוגברים עם פיליפס DAP 600 MKII והסאב JL12W1 הולך להתחבר בגישור על GTO1004

 

אני שומע הרבה סגנונות מזרחית רוק היפהופ טראנסים ( בקיצור כל מה שזורם )

 

אני יודע שאלו סגנונות שמאוד "מתנגשים" אחד בשני למשל טראנסים והיפהופ הם הפוכים לגמריי בגלל זה ביקשתי עזרה אולי יש קומפוננט פשרה אפילו שנשמע טוב

 

אני מעוניין לקנות בחנות "אוטוס"

ח

תודה מראש לעוזרים :)

אני מציעה לך ג.ב.ל 70 R/MS במחיר 450שח או קומפוננט בוסטון אקוסטיקס במחיר 700 שח תתחדש
×
×
  • תוכן חדש...