Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השכרת רכב באוסטריה קבוצה ivmr


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום הסמנו דרך שלמה סיקסט רכב מקבוצה ivmr מוינה ל10 ימים.

באיזה רכב מדובר? ומה רוב הסיכויים שנקבל? האוטו נועד ל5 מבוגרים.

באתר של שלמה סיקסט בארץ היה רשום מאזדה 5,רנו סניק ובאתר של חו"ל היה רשום סיטרואן c4 פיקאסו שהיא עדיפה בהרבה על מאזדה 5

 

 

אודה לתשובה ניצן בורק

how it's like to drive :twisted:

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום,

 

הזמנתי בדיוק רכב מקבוצה זו לקיץ הקרוב בוינה.

אפשר לשאול איזה רכב בסופו של דבר קיבלת?

 

תודה מראש,

עוז

פורסם

תמיד עדיף לבדוק עם החברת השכרה המקומית, מה שאומרים בארץ זה נחמד, אבל בפועל מי שקובעת זאת החברה המקומית.

זה גם יכול להיות ההפך.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם
אופל זאפירה.

שים לב שאמרו לנו בארץ שזה לכל נהג מעל גיל 25 ובפועל זה היה לכל נהג מעל גיל 18

 

האם היית מרוצה מהרכב?

האם מתאים לטיול משפחות (2 מבוגרים + 3 ילדים)?

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
האם היית מרוצה מהרכב?

האם מתאים לטיול משפחות (2 מבוגרים + 3 ילדים)?

 

מניסיון אישי לפני שנתיים בגרמניה-

רכב נוח לנהיגה, למעט מעיין "שטח מת" בפינה השמאלית הקידמית של הנהג..

לרכב 2 דגמים 5 מושבים ו- 7..אולי שווה לך לבדוק את אופ. 7 המושבים, למען "הפרדת כוחות" בין הילדים במקרה של נסיעה ארוכה ומשעממת מבחינתם..

×
×
  • תוכן חדש...