Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משהו "קטן" שאני עושה ל-GMC Jimmy


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך\עם מה אתה צובע?

אין סכנה שירד הצבע מגשם\שטיפות?

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יו, איזה יופי

 

אתה מצייר גם על קירות? ;-)

בהחלט.

איך\עם מה אתה צובע?

אין סכנה שירד הצבע מגשם\שטיפות?

אלה צבעי רכב- כשאסיים את הציור כל הרכב ייקבל שכבת לכה.

פורסם

מדהים.

איך אפשר ליצור איתך קשר בשביל ציור לקיר?

החיים הם חצי הימור - למה לא להנות מזה?:twisted:

YOU DON'T KNOW HOW DEEP YOU CAN RIDE UNTIL YOU CANT GET BACK OUT

 

VW גולף- עוד אחת מהנאות החיים8)

פורסם

המילים: "וואוו" "מדהים" "סוף הדרך"

פשוט קטנות מדיי בשביל לתאר....

סחטיין עלייך! מוכשר! :mm_yeah:

פורסם

גדול...

 

עבודה מדהימה להפליא!

בתור בעל רכב דומה רק עם ארגז מאחור (GMC SIERRA 1987 ) שאלה לי אליך,

עם צביעה כ"כ יפה! עם השקעה כ"כ מטורפת, לא כואב הלב להכנס איתו לשטח?

 

רכבים בסדר גודל שלנו לרוב מרחיבים את השבילים בהם הם עוברים, מה שיוצר שריטות מענפים

בגלל זה אני לא עושה פחחות צבע לרכב שלי, כי אני יודע שימס לי הלב,

 

 

 

 

 

לגבי התמחור - אתה הולך מחיר לפי מטרז'? עבודה? גודל? איכות?

ע"פ איזה פרמטר אתה מתמחר, כי אשמח לעשות אצלך עבודה (כמובן בפנים הרכב ולא בחוץ)

 

שוב עבודה מדהימה ומעל לכל ביקורת ואין מילה שתצליח להגדיר אותה!

סחטיין איש

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

וואו! כל הכבוד בנאאאדם! :shock:

מוכשר ברמות!

מותר לשאול מאיפה הידע?

זה משהו שלומדים איפשהו או שפשוט נכנסים לזה

ולומדים עם הניסיון?

פורסם
גדול...

 

עבודה מדהימה להפליא!

בתור בעל רכב דומה רק עם ארגז מאחור (GMC SIERRA 1987 ) שאלה לי אליך,

עם צביעה כ"כ יפה! עם השקעה כ"כ מטורפת, לא כואב הלב להכנס איתו לשטח?

 

רכבים בסדר גודל שלנו לרוב מרחיבים את השבילים בהם הם עוברים, מה שיוצר שריטות מענפים

בגלל זה אני לא עושה פחחות צבע לרכב שלי, כי אני יודע שימס לי הלב,

 

 

לגבי התמחור - אתה הולך מחיר לפי מטרז'? עבודה? גודל? איכות?

ע"פ איזה פרמטר אתה מתמחר, כי אשמח לעשות אצלך עבודה (כמובן בפנים הרכב ולא בחוץ)

 

שוב עבודה מדהימה ומעל לכל ביקורת ואין מילה שתצליח להגדיר אותה!

סחטיין איש

 

הרכב הנ"ל נכנס הרבה לשטח עד היום - בעתיד הוא יכוון יותר לטיולי שבילים ודיונות- בסופו של דבר האחריות והזהירות היא של הבעלים...

 

לגבי התמחור- אני בעיקר מסתמך על שעות העבודה שיושקעו- שהן מורכבות ממורכבות הציור והגודל שלו. גם אני אשמח אם תחליט שתרצה לעשות איזה ציור אצלי 8)

 

וואו! כל הכבוד בנאאאדם! :shock:

מוכשר ברמות!

מותר לשאול מאיפה הידע?

זה משהו שלומדים איפשהו או שפשוט נכנסים לזה

ולומדים עם הניסיון?

 

הידע הוא הכישרון + ניסיון של כמעט עשר שני בתחום. די לימדתי את עצמי - היה לי גם עסק לצביעת אופנועים (שכלל גם עבודות איירבראש) בשם "סאב צבע ועיצוב".

 

תודה על המחמאות- הן שוות בהרבה מקרים יותר מהכסף. תודה!

פורסם
בהחלט עבודות מדהימות

 

תודה. המשך העבודה על הענק היום, עובר לצד השני של הרכב עוד השבוע - שם יהיה עוד ציור של הענק.


×
×
  • תוכן חדש...