Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית התנעה בקורולה 2006


avinoam549
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

ברשותי טויוטה קורולה 2006. לאחרונה, בעת התנעת הרכב (סיבוב המפתח בסוויץ') נראה שהרכב אינו מניע (כאילו המצבר גמור)אך לאחר כמה שניות הוא מניע כרגיל.המצבר הוא בן שנה.

תופעה נוספת הנלווית לבעיה הנ"ל, היא שהרדיו מאבד את הזיכרון של התחנות.

 

האם מישהו יכול להגיד היכן יכולה להיות הבעיה, ומה לבדוק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתכן שמגע נעלי הכבל על המצבר אינם נקייים או מהודקים או שהמצבר פגום או שאחד מכבלי המצבר חופשיים הלאה בחיבור כלשהוא.

איבוד זכרונות הרדיו מעיד על נתק רגעי בזרם חשמלי מהמצבר.

בברכה - רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לדעתו של רפי. גם הייתי בודק את נקודות חיבור המינוס מהמצבר לשלדת הרכב.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכם.

האם הגיוני לבדוק גם את המצתים ואת כבלי ההצתה לחיבור תקין?

לא . אין קשר , ואין כבלים להצתה יש 4 כהלים.

עשה מה שהציעו לך בעלי המקצוע מעליי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי חושד גם בזליגת מתח אפשרית. אחרת איך תסבירו שאחרי כמה שניות הוא כן מניע? אם הייתה בעיית

מגעים, הוא לא היה מניע בכלל בלי שהוא נגע במגעים וסידר אותם כהלכה על מנת לספק מתח.

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...