Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגדש טורבו - פיאט מולטיפלה 2001


RaaMses
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שבוע טוב לכולם ,

 

השבוע אשתי קנתה רכב מולטיפלה שנת 2001 שעשה 120 אלף ק"מ בלבד.

אציין שהרכב-יד ראשונה- נקנה מדודדתי- אשה מבוגרת שהיא הוציאה את הרכב מהחברה לפני 10 שנים.

אתמול עשיתי סיבוב על הרכב ולדעתי הטורבו לא עובד בכלל ,

אני נסעתי על כמה רכבי דיזל- חלקם עם טורבו וחלקם בלי , וברכב הזה אין סחיבה בעליות/פתיחות - הטורבו כנראה אינו עובד.

 

לאחר בירור עם דודתי - היא טוענת שהרכב סוחב כך מיום יציאתו מהחברה לפני 10 שנים . אני נוטה להאמין לה כי תמיד היא התלוננה על סחיבתו בעליות וחשבה שזה סטנדרטי ומשום כך היא לא פנתה בבעיה זו למוסך.

 

מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה ?

משהו פשוט ?

האם הטורבו אינו תקין אז המנוע והרכב אמור לתפקד כרגיל כאילו כלום לא קרה ? רק פחות כח ?

כמה עולה לתקן/להחליף טורבו ?

האם מומלץ לפנות למוסך המרכזי/מורשה ? או למכונאי עצמאי \

 

תודה רבה לעונים .

לירן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הזה אמור להיות יחסית זריז וחזק.

 

טורבו לא תקין לא יאפשר למנוע לעבוד רגיל, רק עם פחות כוח. המנוע יפלוט ענני עשן שחור, ולא תיהיה סחיבה בכלל.

 

האם הרכב מטופל, מסנני אוויר ודלק מוחלפים במעד כנדרש ?

 

האם אתה בטוח שתחושה של חוסר סחיבה היא אוביקטיבית ואתה משוואה למכוניות בעלות מאפיינים דומים ?

 

האם אתה בטוח שמצמד לא מחליק ?

 

אם התשובה לכל השאלות היא כן - תפנה למוסך שיש לו סורק תקלות לביצוע איבחון.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכונים לאחר סחיטת כל אתרי החיפושים בארץ ובעולם - אין על האינטרנט

 

ראיתי שיש מחלה למולטיפלה של חיישן מד זרימת אוויר

הלכתי וניתקתי את החיישן , הרכב נהיה מטוס ,

העניין הוא כזה -

האם ניתן להישאר ללא חיישן מד אויר ?

קראתי בפורום באירופה שמישהו פשוט פירק את החיישן וניקה אותו עם ספריי של קרבורטורים ,

כדאי לי לנסות , לא ?

את מה בדיוק אני אמור לנקות ?

 

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...