Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עזבתי את רעננה לפני שנה לטובת תל אביב. אין ספק שרעננה, בתור מקום לגדל בו

ילדים ומשפחה, עדיפה. זו לא סתם תחושה - אנשים מעט אדיבים יותר, העיר מתנהלת

קצת יותר בעצלתיים (כנראה שהריכוז הגבוה של אירופאים ואמריקאים תורמים).כמו שרוני

אמר - גם הערסים הרעננים הם לייט, אבל היום אין באמת הפרדה מספקת בין עיר אחת

לשניה. לא מדובר על קיסריה שבה כנראה רמת הערבוב בין האוכלוסיה המקומית לאוכלוסיות

שמסביבה נמוכה יותר (מספיק לטייל בקניון רננים ואזור התעשיה כדי להבין את הכוונה).

PUG-306 XSI MK2

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפחות כשאני גרתי שם, במשך כל חיי ועד לפני כ-5 שנים, זו הייתה עיר מצוינת. אפילו הערסים שם הם ערסים לייט. אבל עם ההידרדרות של הנוער בשנים האחרונות - לך תדע...

נכון להיום, הקשר בין מקום המגורים לרמת האלימות הולך ופוחת.

הסיבה העיקרית לגל האלימות של בני הנוער נעוץ אך ורק ברמת החינוך שהם מקבלים בבית, או יותר נכון לא מקבלים בבית.

אבל מצד שני, ממי הם בדיוק יקבלו חינוך ?

מאמא שעובדת עד 7 בערב, או מאבא שעובד בהיי טק עד 11 בלילה ?

והכל בשביל מה, בשביל לקנות דירה גדולה יותר וג'יפ חדש.

פעם האמא לא עבדה, הילדים חזרו מבית הספר לארוחת צהריים מסודרת, האבא היה חוזר ב 5 אחר הצהריים והכל היה נראה אחרת.

בנוסף, הנוער של היום הפסיק לפחד מההורים שלו, מחציף פנים וחושב שמגיע לו הכל.

את המכות שקיבלתי מהחגורה של אבא שלי או מהחובט שטיחים של אמא שלי בחיים אני לא אשכח, וזה גרם לי לחשוב 16 פעם לפני שהייתי עונה בחוצפה או שהייתי עושה שטויות.

אולי באמת הגיע העת לחזור לחינוך של פעם, ולהורים להפסיק את ההתמכרות לחומריות ולכסף, ולהשקיע יותר בחינוך ילדיהם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

קצת יותר בעצלתיים (כנראה שהריכוז הגבוה של אירופאים ואמריקאים תורמים)

 

לא ידעתי זאת, נחמד לשמוע.

 

איזור התעשייה ברעננה יחסית לאיזור תעשייה נראה לא רע בכלל (האמת שהוא גם די קטן).

פורסם

לפי דעתי חינוך זה לא הכל כי בסופו של דבר תלוי באיזה סביבת חברים אתה נמצא.

נניח ואתה מגיע משכונת עם אוכלוסויה בעייתית, אפילו אם קיבלת חינוך מעולה של תרומה לזולת ודרך ארץ, עדין בגלל הסביבה החברית אתה כן תגרר באיזה שהוא שלב לשתיית אלכוהול וסיבובי פוזה בפארקים בלילות (אולי לא תמיד אבל מספיק פעם אחת בכדי להקלע לאירוע רציני.). באותו מקרה אפשר להעביר גם לאוכלוסיה איכותית, מספיק שנער אחד מכיר מישהו שהוא "קצת" לא איכותי ומרשה לעצמו לעבור על החוק, אותו נער לא יעמוד בפיתוי ויעבור על נורמות שהוא לא רגיל אליהם כמו שתייה בפארק ורעש באמצע הלילה, למרות שבמקרה הראשון הוא יהיה נורמלי לגמרי.

בשורה התחתונה הכל תלוי בסביבה ואיך אתה עומד עם הפיתויים.

פורסם

ביגי-

א' אין כבר את הנוער ה"טוב", שלא שותה בפארקים. הנוער של היום לא משנה מאיזו סביבה או שכבה סוציואקונומית הוא מגיע ומי ההורים ואיך חונך, עדיין ישתה בפארקים (או מועדונים יקרים, אם יש כסף). כנ"ל לגבי הסמים. כיום זו הנורמה, אצל כולם. כמובן שיש את החריגים (כך נקרא להם) שלהורים יש וילה והם כל סופ"ש טסים לחו"ל והבית נשאר ברשות הילד אז כל מה שתואר קודם, עובר לתוך הוילה ועם אלכוהול קצת יותר איכותי. בפועל, הרעיון אותו הדבר.

ב' למי שיש שכל על הכתפיים יוכל להחליט בשביל עצמו מ הוא יעשה ומה לא. לא משנה איזו סביבה, ועד כמה הלחץ החברתי גדול.

 

את כל זה אני אומר לך כאחד מהנוער המדובר, סיימתי י"ב לפני חודש ואני לפני גיוס.

פורסם

אוקיי , ומה הבעיה עם זה?

מספר אנשים אמרו את זה לפניי ואני אוסיף - גם בגיל 18 וגם כיום אני שותה אלכוהול , לפעמים סתם עם חברים בשכונה , בד"כ במועדונים או בפאבים , לפעמים בכמויות גדולות , וגם בגיל 16 וגם כיום אני מעשן סמים קלים , ועדיין לא הייתה לי פעם אחת שאני או אחד מחבריי הלכנו מכות במועדון , בשכונה , או בכל מקום שהוא , גם בסטלה הכי גרועה שלי.

הכל בחינוך ומשמעת עצמית.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

גם לא אחרי סיאט איביזה טורבו (בפניות, בפניות) זה אומר שנוציא אותן מחוץ לחוק? ;-)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
אני אומר שזה רע.

 

לא מעוניין לנהוג אחרי סטלן :(.

אני מאמין שאתה מעדיף לנהוג אחרי סטלן ולא אחרי שיכור :lol:

פורסם

עכשיו ראיתי את השירשור.

 

במקרה הלכתי לדוג בנמל באותו הערב (בכניסה של הגדר), יצאתי בסביבות 3:40 לפנות בוקר והייתי עד למאורע.

 

במקרה טיפלו בנער אחד שישב על מכסה המנוע של האוטו שלי, מי שכתב שהיו מעורבים אתיופים, צדק, אך לא רק...

הרוב היו נערים מטומטמים עם הורים מפגרים עוד יותר (איך לעזאזל נותנים להם להיות מחוץ לבית בשעה כזו???).:evil:

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

אני לא חושב שמישהו מאשים את האתיופים כי הם אתיופים או במילים אחרות שחורים.

אבל נושא ההורים ה"מפגרים" והחינוך הלקוי בדרך כלל מאפיינים חלקים נכבדים מהאוכלוסיה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.


×
×
  • תוכן חדש...