Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים יקרים,

 

אני צריך לרכוש רכב העונה לפרמטרים הבאים:

 

אוטומטי

מזגן טוב

הגה כח

אמינות גבוהה

חסכוני

עדיף קטן (לחנייה נוחה יותר בת"א)

לא סובארו (ענייני עין הרע - לא נתון לשכנוע)

 

המחיר, כאמור, הוא 12K.

 

שני רכבים ששמתי עליהם עין הם דייהטסו שרייד 1300 או יונדאי אקסנט (שהיה לי בעבר והיה יחסית אמין וטוב. לא יודע איך הן מזדקנות).

 

אשמח לכל פריט מידע שיכול לעזור לי בבחירה

 

תבוא עליכם הברכה

פורסם
שלום חברים יקרים,

 

אני צריך לרכוש רכב העונה לפרמטרים הבאים:

 

אוטומטי

מזגן טוב

הגה כח

אמינות גבוהה

חסכוני

עדיף קטן (לחנייה נוחה יותר בת"א)

לא סובארו (ענייני עין הרע - לא נתון לשכנוע)

 

המחיר, כאמור, הוא 12K.

 

שני רכבים ששמתי עליהם עין הם דייהטסו שרייד 1300 או יונדאי אקסנט (שהיה לי בעבר והיה יחסית אמין וטוב. לא יודע איך הן מזדקנות).

 

אשמח לכל פריט מידע שיכול לעזור לי בבחירה

 

תבוא עליכם הברכה

 

מקריאה פה בפורום עלתה האפשרות גם לדייהטסו סיריון

פורסם
שלום חברים יקרים,

 

אני צריך לרכוש רכב העונה לפרמטרים הבאים:

 

אוטומטי

מזגן טוב

הגה כח

אמינות גבוהה

חסכוני

עדיף קטן (לחנייה נוחה יותר בת"א)

לא סובארו (ענייני עין הרע - לא נתון לשכנוע)

 

המחיר, כאמור, הוא 12K.

 

שני רכבים ששמתי עליהם עין הם דייהטסו שרייד 1300 או יונדאי אקסנט (שהיה לי בעבר והיה יחסית אמין וטוב. לא יודע איך הן מזדקנות).

 

אשמח לכל פריט מידע שיכול לעזור לי בבחירה

 

תבוא עליכם הברכה

 

מנסיון אישי שלי ,בפחות מחצי מחיר שהצעת ,דייהו סופר רייסר ,1997 ,שרתה אותי בנאמנות רבה מאוד ,מנוע חזק וחסכוני .

עשיתי 202000 על הרכב בלי תקלות ועל אותו גיר המצויין שלה .

 

תשקול .

פורסם
מנסיון אישי שלי ,בפחות מחצי מחיר שהצעת ,דייהו סופר רייסר ,1997 ,שרתה אותי בנאמנות רבה מאוד ,מנוע חזק וחסכוני .

עשיתי 202000 על הרכב בלי תקלות ועל אותו גיר המצויין שלה .

 

תשקול .

 

תודה עעל ההמלצה. זה רכב שאין לי עליו מידע כלל.

 

האם לא נחשב, לרוב, כרכב בעל אמינות נמוכה?

פורסם
תודה עעל ההמלצה. זה רכב שאין לי עליו מידע כלל.

 

האם לא נחשב, לרוב, כרכב בעל אמינות נמוכה?

 

אמינות נמוכה ,ממש לא ,מנוע מעולה חשמל אמין ,ניהול מנוע אמין מאוד ,גיר ג'נרל מוטורס אמין מאוד מאוד ,המנוע ממש דומה למנוע אסטרה עם קאמשאפט כפול ,טיימינג כל 90K .

יש לו כמעט 100 כס ,מחירו בשוק בסביביות 3000 שקל לשנת 97 ,מרווח מאוד ,תא מטען ענק ,סחיבה מעולה ומפתיע .

כתבתי לך שעברתי איתו 200K ,והקונה עוד דוהר איתו ללא בעיות .

אני הרכבתי בולמים אחוריים על גז ,מתנהג טוב מאוד ,לא קניתי מכונית מרוץ ,אלא סוס עבודה אמיתי ,נפוץ מאוד באוזבקיסטן ובעוד מדינות שם הוא נקרא CIELO .

מזגן שמקרר את הסלון ממש מצויין .

דבר אחד בטוח זה לא מרצדס ,גם המחיר לא .

 

רכב מעולה בגרושים

 

לאון

פורסם
אמינות נמוכה ,ממש לא ,מנוע מעולה חשמל אמין ,ניהול מנוע אמין מאוד ,גיר ג'נרל מוטורס אמין מאוד מאוד ,המנוע ממש דומה למנוע אסטרה עם קאמשאפט כפול ,טיימינג כל 90K .

יש לו כמעט 100 כס ,מחירו בשוק בסביביות 3000 שקל לשנת 97 ,מרווח מאוד ,תא מטען ענק ,סחיבה מעולה ומפתיע .

כתבתי לך שעברתי איתו 200K ,והקונה עוד דוהר איתו ללא בעיות .

אני הרכבתי בולמים אחוריים על גז ,מתנהג טוב מאוד ,לא קניתי מכונית מרוץ ,אלא סוס עבודה אמיתי ,נפוץ מאוד באוזבקיסטן ובעוד מדינות שם הוא נקרא CIELO .

מזגן שמקרר את הסלון ממש מצויין .

דבר אחד בטוח זה לא מרצדס ,גם המחיר לא .

 

רכב מעולה בגרושים

 

לאון

 

תודה על ההתייחסות המפורטת.

 

ומה בדבר הטענה שהעלה כאן בחר להיותו של הרכב לא סכני (בלשון המעטה) בדלק? זה פרמטר גדול ומרכזי עבורי. בנוסף, האם הטיפולים לרכב וחלקי החילוף נחשבים יקרים?

פורסם

צריכה משולבת ממוצעת של 1/9-1/10.

נוחות נסיעה זה דבר שממנו והלאה, איכות הרכבה גם כן (צפה להרבה, ה-ר-ב-ה פלסטיקים מקרקשים)

מה שכן, התחזוקה מאוד זולה, 90% מהבעיות ברכב הזה מתקנים פחות או יותר עם איזולירבנד, חצץ, וסיכה משרדית.

פורסם
תודה על ההתייחסות המפורטת.

 

ומה בדבר הטענה שהעלה כאן בחר להיותו של הרכב לא סכני (בלשון המעטה) בדלק? זה פרמטר גדול ומרכזי עבורי. בנוסף, האם הטיפולים לרכב וחלקי החילוף נחשבים יקרים?

 

ליטר אחד ל10 קמ בקרוב במשולב .

ליטר אחד ל13 קמ לנסיעה בין עירונית.

 

חלקים בטונות ,חלקן מושלמות בקרנות רחוב ללא בעלים וממתינות לגואל או לתרומת אברים .

זה אוטו מצויין ,שמע לי ,בולמים של אופל ,משולשים אופל ,מנוע אופל ,רדיאטור אופל.,סוס עבודה .

 

לגבי אלו שמצאו חסכוניות כמו פיאט רנו וכאלו ,התקזזו להם התיקונים עם הדלק והרבה סבל במוסכים .

אבל אתה איש גדול ותעשה לעצמך שיקול ,נהגי מוניות באוזבקיסטן עוברים חצי מליון בשקט עם הרכב הזה ,היה שם מפעל הרכבה שלהם ,אולי גם כעת .גם פקיסטן מוצפת בהם .

 

אם מצאת אחת שמורה זו עיסקה מעולה ,ראש שקט וחוסר דאגה .תא מטען עצום והכל חשמלי וגיר מעולה של GM .

×
×
  • תוכן חדש...